Gå til innhold

ÅÅÅ, det er så leeeenge til ultralyd!

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke innkalt før 21. april -da er jeg 20+2

Jobber på sykehus, og nevnte det for en jordmor som sier det er helt OK, og ikke så uvanlig. Men det er fryktelig leeeeenge å vente! Det virker som om alle andre har fått timer tidligere!

Fortsetter under...

20+2 ????

Skal ikkje UL utførast mellom uke 16 & 18 da? pga at da e fostera likast------------ hm.........Ej måtte utsette min til veke 18, men fekk beskjed om at lenger kunne ej ikkje vente.

Tydeligvis forskjellig praksis fra sykehus til sykehus.........

Annonse

Pee-Jay så heldig du er da.. jeg også har 20 april. Leeenge. Men på en annen side tror jeg tiden kommer til å gå fort for min del. Jeg skal jo bort i påsken, så er det middag med venner uken etter, samt tinaturnerkonsert. Så er det helg, og dermed ul.. tror det skal gå bra

Jeg har fått mange reaksjoner på at ultralyden er så sein. Har snakket med flere jordmødre, og de sier alle sammen at det ikke er noe problem. Får da reaksjoner fra gravide og andre som tror de vet om at jeg ikke må stole på jordmødre, helsevesen osv.

Ærlig talt så er jeg helt trygg på at de kan jobben sin! Vi må ikke få en verden hvor man ikke stoler på dem som faktisk er utdannet til ulike ting. Hvordan skal det gå da? Jordmødre er f.eks en yrkesgruppe som er ekstremt stolte av yrket sitt, og som virkelig gjør sitt beste for at alle gravide skal følges opp på best mulig måte.

Jeg ville bare si dette...

Annonse

Jeg har 22.april og da er jeg nesten 20 uker på veg....så det går sikkert fint...weeee...til onsdag bare helgen og et par dager så er den der...gleder meg masse masse.Tiden flyr avsted....har så masse å gjøre på jobben allikevel så den tiden står ikke stille.

Lykke til dere som skal dit før...;:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...