Gå til innhold

AHH! da er endelig den nye vogna i hus :)) teutonia mistral s, og nå har jeg kjøpt fashionbag også!!! hurra!

Anbefalte innlegg

Brukt mange måneder på å bestemme meg for hvilken bag vi skulle ha til vogna, kjøpte vogna med sportsdelen på januarsalg. Det var den brune flower fashion fra 2008 (den er finere enn 2009 modellen synes jeg)

Men pga noe rift i stoffet på kalesjen, fikk vi byttet den delen med en brun del (bak på kalesjen der man kan ta av en del med glidelås) det gjorde at vogna ble myyyye finere!!! ikke så skrikendes flower power liksom.

Har lenge tenkt at vi måtte ha brun softbag sånn at det skulle matche, men plutselig har vi bestemt oss for at det skulle bli en svart fashionbag, så vi får to forskjellige vogner kan du si!! er suuuuper fornøyd, skal se om jeg får lagt bilder på profilen så kan dere få se :))))

Fortsetter under...

Hei! Vi har også kjøpt Teutonia Mistral S 2008-mod.

Kjøpte "brukt" - selgeren hadde kjøpt den på jauarsalg 26.januar - vi kjøpte den 21.februar....(Hun hadde kjøpt enda ny vogn...?!? Det var bare grusveier, snø og slaps da vi kjøpte vogna....men vet ikke grunnen til hun ville selge..?) Fikk med kvittering -hun hadde betalt 6190 kr, vi fikk den for 5000,-. Det var vel et bra kjøp..?

Vogna har svart sportsdel og brun fashionbag+stelleveske.

Glad jeg skal ha vårbaby - synest fashionbagen virker litt liten og lite lun for vinter, snø og vind. Men jeg vil ha bag til nyfødt - må være deilig å ligge å sprelle litt på sommeren istedet for å bli puttet i i en soft-/hardbag.Tenkte litt på å kjøpe EasyGrow - vognpose til høsten/vinteren, men har ikke bestemt meg ennå.

Gleder med til å gå ut å trille - har termin 4.mai:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...