Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har egentlig ikke startet å prøve enda, men jeg har noen symptomer nå som har fått meg til å lure.

Brystene mine har plutselig blitt synlig større og er ømme. Det har jeg ikke opplevd siden sist jeg var gravid.

Er en uke siden eggløsning, kan jeg ha fått symptomer allerede nå? Har tatt graviditetstest, men den var negativ, men er jo egentlig for tidlig å ta den siden det enda er noen dager til neste mens er ventet.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden egget fester seg ca. 1 uke etter eggløsning, så kan du merke symptomer allerede ja. Det var nok litt tidlig å teste, så vent 5-7 dager før du tar en ny. Masse lykke til, håper du er gravid allerede:)

Skrevet

Da jeg gikk gravid med nr tre fikk jeg kvalmetokter av enkelte lukter bare 1 uke etter befruktning, så det er mulig å få symptomer tidlig ja.

I går reagerte jeg på lukten av rømmegrøt. Jeg elsker rømmegrøt, men i går gjorde lukte meg kvalm... :-S Håpe håpe!

Skrevet

Kjenner jeg er litt på tuppa nå. Hadde vært gøy da, siden vi egentlig skal begynne å prøve neste mnd. Får se til helga om mensen kommer eller ikke.:)

Skrevet

Jeg fikk symtomer veldig tidlig, så er absolutt mulig ja. Krysser fingrene for at spiren sitter!

Skrevet

Leste nettopp på en side at mange symtomer kan komme etter 1 uke :)

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...