erika06 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Vi har egentlig ikke startet å prøve enda, men jeg har noen symptomer nå som har fått meg til å lure. Brystene mine har plutselig blitt synlig større og er ømme. Det har jeg ikke opplevd siden sist jeg var gravid. Er en uke siden eggløsning, kan jeg ha fått symptomer allerede nå? Har tatt graviditetstest, men den var negativ, men er jo egentlig for tidlig å ta den siden det enda er noen dager til neste mens er ventet. Hva tror dere?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Siden egget fester seg ca. 1 uke etter eggløsning, så kan du merke symptomer allerede ja. Det var nok litt tidlig å teste, så vent 5-7 dager før du tar en ny. Masse lykke til, håper du er gravid allerede:)
Singelmamma og banden Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Da jeg gikk gravid med nr tre fikk jeg kvalmetokter av enkelte lukter bare 1 uke etter befruktning, så det er mulig å få symptomer tidlig ja. I går reagerte jeg på lukten av rømmegrøt. Jeg elsker rømmegrøt, men i går gjorde lukte meg kvalm... :-S Håpe håpe!
erika06 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Kjenner jeg er litt på tuppa nå. Hadde vært gøy da, siden vi egentlig skal begynne å prøve neste mnd. Får se til helga om mensen kommer eller ikke.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg fikk symtomer veldig tidlig, så er absolutt mulig ja. Krysser fingrene for at spiren sitter!
mine to små. Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Leste nettopp på en side at mange symtomer kan komme etter 1 uke Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå