.:(HerQ):. Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Har fått sopp, tror legene.. Har nå gått på canesten og mykostatin til knerten i 14 dager, uten bedring, har så vondt i puppene at jeg vurderer å gi opp....Har blitt satt på en pillekur fluconazol på nye fjorten dager, men er pessimist til tusen. Jeg lurer egentlig på om det er noe annet som plager meg?? Det gjør jo grisevondt mens jeg ammer også..og ENDA værre etterpå.. ikke mye hjelp å få på verken HS eller ammepol.. Og knerten får så vondt i magen av den mycostatinen. Mange sier at den ikke er til å reagere på, men han fikk vondt dagen etter jeg begynte og ikke noe hjelper.. Flott... hva annet enn sopp kan jeg ha? Og hvor lenge skal jeg fortsette med å piiiine meg selv? Dette er jo ikke OK i det hele tatt for meg. Trenger litt trøst og enda en som sier at "Jada, men det går over etter hvert!" ..Har nå hatt VONDT (etter såre brystvorter også) av å amme i ni av ti uker..
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Rope på expat kanskje? Jeg har inntrykk av at hun har mange gode råd når det gjelder sånt. Hun pleier å søke på nicket sitt og er jevnlig innom (hun er ammehjelper også da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå