magica og lille tryll ♡ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Det lurer jeg også på, så dytter litt jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 ville valgt city crossen. har selv kun hatt happy,men det som jeg ikke likte med vogna var : tung(city crossen er lettere) kalesjen på sportsdelen er veldig lav opplevde flere ganger at click in systemet brekte og med vendtbart håndtak har bremsene en tendens til å brekke(gjorde ikke på min vogn,men hos flere bekjente)
Mamma_til_tre Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Hmm...jamen vanskelig! At city cross er lettere stemmer nok ikke helt, det kommer an på hvilket understell du velger. Velger du det understellet som heter telskop light blir brio happy lettere enn city cross, happy veier da 13,9 kg som sportsvogn mens city cross veier 14,6 kg som sportsvogn. På happy kan du også velge lufthjul og det er jo en fordel, men da blir vognen litt tyngre igjen. Med light understell og lufthjul vil den veie 15 kg. Selv har jeg bare prøvd happy og har vært veldig fornøyd med den, men vil tro city cross også er god! Kunne gjerne tenkt meg å teste den ut, hehe. Syns du skal velge den du liker best utseende på jeg =)
Mamma_til_tre Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Tror city cross er litt høyere under kalesjen ja, den har også justerbar fjæring. Greit å kunne ha mye fjæring når barnet er lite og mindre når h*n er blitt tung. Men med happy kan man senke og heve sportsvognsdelen, har man den hevet sitter barnet høyere oppe i den enn i cc, greit om man er høy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå