Gå til innhold

Sukk...savner gravid-magen min jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...trodde aldri jeg skulle si det, men det gjør jeg nå altså!

Savner den flotte, spenstige og stramme kulen på magen, og å kunne legge på seg den ene kiloen etter den andre, uten bekymring...Myye bedre det, enn den dvaske bolledeigen av et vulkankrater jeg har nå...

Hvor ble magemusklene av ?????? Finnerlønn på 1000 kr utloves;)

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Jeg og!!!

Hadde kjempefin gravidemage og ikke noe fett ellers (nå vet jeg jo at det var masse fett på magen... men det syntes jo ikke da). Ble stoppet på gaten av fremmede og fikk komplimenter for hvor usigelig vakker jeg var... det skjer ikke akkurat nå med pistrete hår, trett ansikt, hengemage og klær fulle av gulp!

Skrevet

Og ikke minst; savner å kjenne lille babyen romstere rundt inni der, det er jo egentlig helt unikt=) Neste svangerskap skal jeg sannelig klare å nyte litt mer, og ikke bekymre meg så mye...

Skrevet

Ja, det gjorde jeg også, folk regelrett glante meg i senk...Those were the days;)

Skrevet

Pøsj - neste svangerskap skal du springe etter flisa og sette grenser, og bekymre deg akkurat like mye.

Jeg har aldri følt meg så fin som da jeg var gravis! Brukte masse tid på å gjøre det som føltes godt for meg selv - og hadde enormt mye energi og stor arbeidskapasitet. Nå er jeg en uflidd tjukkas som om kort tid skal velte meg rundt på italienske strender.

Skrevet

Hehe...enig med samtlige!..blir nesten sjalu når jeg ser gravide damer nå!..;)

Skrevet

Ja, gravide mager er så fint :) Savner å kjenne små spark også..

Skrevet

Jeg savner sparkene... Og jeg savner også tiden før strekkmerkene kom, dvs i uke 32 eller 33.

Skrevet

jordmora sa til meg at jeg måtte nyte det mens det varte, jeg kom til å savne det, og hun fikk rett.

Skrevet

he he, jeg også! Og da jeg var gravid, var d motsatt; da var jeg misunnelig på alle mødre med baby i vogna, istedet for i magen- gresset er vel alltid grønnere på den andre siden ja;)

Skrevet

Bekkenløsning og 30 grader midt på sommeren, 3 timer pendling hver dag, stor som en hval... Mmm Ikke noe jeg savner nevneverdig. Derimot skulle jeg gjerne ønske at jeg kunne hive mini tilbake inn der innimellom, der hadde man iallefall kontrollen på den lille demonen...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...