Gå til innhold

Sara70

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du:), jeg leste her et sted at du har bestilt deg et forsøk på Hausken.

Jeg har vurdert de mange ganger selv. kommer nok til å prøve der selv hvis jeg ikke lykkes på mitt siste forsøk nå på riksen...Vet du når Hausken har stengt i sommer?

Hvor har du hatt tidligere forsøk? Hørt så masse bra om Hausken altså, flere som har hatt sine 3 forsøk i det offentlige blir gravide der på 1 forsøk... Tar dere 1 eller 3 pakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så hyggelig å bli ropt på!

Vi har nettopp mislyktes med 2. søskenforsøk, holder til på Ullevål. Der har de stengt i hele juli, og mitt siste forsøk vil ikke bli før i august. Leeeenge!

Jeg har sett på nettet at Hausken har norges beste ivf-resultater (se også nettsiden deres), og da jeg ringte dem idag fikk jeg ikke inntrykk at de har sommerstengt, men jeg spurte ikke direkte. Men nå har vi bestemt oss for å bruke feriepenger på ett sommerforsøk på Hausken, og det beste er at jeg kan begynne på neste syklus! De har ikke noen lege de samarbeider med i Oslo (jeg bor i Oslo), så jeg tar fly til Haugesund for en inntakssamtale. Dette fikk jeg i begynnelsen av mai, og jeg skal ta med papirene fra Ullevål. Vi tar ett forsøk i denne omgang. Neste forsøk blir det siste offentlige på Ullevål - deretter får vi se om vi velger mer Hausken, Aleris i Oslo eller noe i Danmark.

Kanskje det er fler som legger ferieturen til Haugesund? :-D

Skrevet

Ønsker deg masse masse lykke til videre Sarah. Beundrer din ståpåvilje og evne til å gå videre! Det skaper håp og optimisme for andre også tror jeg. Unner deg virkelig et lite nurk som er så ønsket til denne verden

Klem

Skrevet

Tusen takk, Nillan. Nå ble jeg rørt. Ja, det gjelder å områ seg og lage nye planer når forsøk går galt. Så skal vi alle lykkes tilslutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...