Gå til innhold

drøm før sa

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

en uke før jeg mistet så hadde jeg en drøm som jeg ikke klarer å få helt ut av hodet.

kjæresten min jeg, hans sønn, babyen og hele våre familie skulle på båttur sammen. båten var litt for liten så alle satt trykt sammen.

jeg sa jeg hadde et fantastisk sted å vise dem så jeg tok over styringen og viste vei. men etter en stund så skjønte jeg at jeg ikke viste helt hvor jeg var lenger. det var enda mere vann rundt oss og båten virket tyngre. jeg stoppet båten tokk babyen og la han i vannet. jeg vugget han frem og tilbake. og for en stund så virket det som om det bare var oss der. jeg følte meg så lykkelig. men så svømte bebyen avsted og det gjorde slik at jeg endelt fikk komme i land. og jeg følte meg lettet.

er det noen som har hatt lignende erfaringer? føles utrolig merkelig

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Eg drømte natt til tirsdag denne uka at emryoet kom ut. Var en bitteliten baby og eg vart veldig trist i drømmen. Eg husker ikkje noko anna i fra drømmen, ser bare for meg det døde emryoet. Når eg våkna om morgonen så var min første tanke: Eg er ikkje gravid lenger! Tenkte litt på det utover dagen men så ga det seg. Natt til torsdag så vakna eg og blødde kraftig. Var hos lege om dagen og fikk bekrefta spontanabort. Var 7pluss 2. Synes det er rart å tenke på etterpå, tror nå at den døde da eg hadde den drømmen.

Det er rart hvordan kroppen forteller oss ting. Jeg hadde ingen drøm, men når jeg var 8 uker på vei var jeg på tidlig ul pga en del magesmerter. Der ble det konstatert liv, men embryoet tilsvarte kun drøye 6 uker, og jeg skulle tilbake på kontroll etter 2 uker. Samme kveld knakk jeg sammen på stuegulvet mens jeg gråt og gråt. Mannen min skjønte ingenting, og lurte på hva det var. Jeg sa jeg følte at alt var over. Det var bare ikke mer. Halvannen uke etterpå begynte jeg å spotte og ved ny ul ble det konstatert MA med tvillinger. Livmoren hadde sluttet å vokse i uke 8...

når jeg leste denne drømmen din kom jeg på at jeg hadde en merkelig drøm før jeg hadde en ma..jeg drømte at babyen( men det var bare en liten spinkel krabat...nesten som lille hjelper i petter smart, som var mer mekanisk enn levende...)kom ut av magen...

husker ikke akkurat når jeg drømte dette i forhold til uka embryoet døde...men litt snålt når jeg tenker etter nå.

jeg drømte ca 1 uke før ex.u at jeg lå pån sykehuset... de eneste jeg husker fra drømmen, er rommet jeg lå på, og hva som var på tv.... jeg husket ikke drømmen før jeg var på akkurat det rommet på sykehuset etter operasjonen... men må ha drømt noe mer også, fordi jeg tror jeg var litt "forberedt" på at det skulle skje....

har sanndrømt flere ganger også. er veldig spesielt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...