Gå til innhold

Hvilken vogn passer ut hele vognperioden?

Anbefalte innlegg

Jeg har en teutonia spirit s3 til sønnen min på 2 år. Nå ser jeg det at han kommer snart til å sitte med hodet helt oppe i kalesjen, så vogna blir forliten til å starte en ny høst med. Så da vurderer jeg å bytte til en annen som han kan bruke ut vogn perioden. Hva burde jeg da velge? Har kikket på emmaljunga scooter, men tror ikke jeg blir fornøyd med den når jeg er vant til svingbart hjul fremme nå. Liker så godt det. Har kikket så smått på cangaroo`en men varer den til lenger enn til 3 år? Så jeg trenger en som han kan bruke fra han er 2,5 år til han er 4 år ca. Takker for alle tips:-)

Fortsetter under...

TFK vil nok passe ut vognperioden, det samme gjelder nok OTH/Mountain buggy og Easywalker sky også. Ellers vil nok Simo 124 og Emmaljunga scooter muligens også vare, da de er lange i ryggen (ser du helst vil ha svingbart forhjul :)

Babyjogger city elite har lang rugg (106 cm liggelengde), er lett, har en lun kalesje og legges sammen på ett blunk. Har også en ok pris (selges på barnas hus)

Phil and teds vognene har også lang rygg, og varer ut vognperioden.

Rugg ja... Mente RYGG =D

Glemte å si at jeg tror nok emmaljunga cangaroo vil vare lenge ja, om den varer til 4 år kommer jo litt an på hvor lang gutten din blir men den er forholdsvis stor. Har kikket litt på den vogna jeg også. Har hatt oth helt fram til nå, som jo er ganske lik, men cangaroo skal ha bedre demping og synes sittedelen ser mykere og mer behagelig ut + at den har lunere kalesje og man kan kjøpe fottrekk til.

Tfk er den av trehjulingene med lengst rygg (bortsett fra babyjogger) og bredest sittedel, varer garantert ut vognperioden.

Har liksom falt så for cangaroo`en :-D Emmaljunga har så god demping og når ungen blir større er det så godt å ha svingbart hjul syns jeg. Men jeg får ta han med å prøve vogner i butikkene for å se hva jeg liker best. Det viktigste er at vognen er god å trille og at han sitter godt i vogna. Noen som vet hvordan den er sammenlagt?

Tusen takk for svar :-) Super å høre hva andre mener og har erfart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...