Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 jeg søker dagmamma fra 1 mai.jeg begynner å jobbe bare 30 %.da betyder at det blir barnepass bare ca 3 halve dager i uka.jeg bor i høyenhall.men områder også som Etterstad,helsfyr,evt Manglerud,Gamle byen eller Vålerenga,Galgeberg passer også veldig fint.
Linda85 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hei..Jeg er en jente på 24 år,bor i Oslo,på Grønland.Jeg har ikke jobb nå men leter etter en barnehage eller dagmamma jobb.Vil gjerne hjelpe deg om du er interessert.Går mye turer i skog og mark,parker og bader feks på tøyenbadet...Har en venninne som har en sønn på litt over 1 år og vi går mye turer sammen..Sørger ihvertfall for at sønnen din får lekt med andre barn på hans alder og.Er du interessert?
Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 hei! vi kan treffes en dag og snakke om det.når det passer til deg?
Ary Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Hei jeg bor på Bogerud.jeg kan passe på din barn .kan kontakte meg på tlf .45889981 .hilsen Ary
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå