mamma til 3 små skjønne Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Brukar idag brettebleier og formsydde bleier frå nøstebarn. Har no lysst å kjøpe fleire formsydde, men er ikkje sikker på om eg vil kjøpe nøstebarn sine. Iallefall viss det fins dei som er bedre og ikkje er så veldig dyre. Kan det anbefalast å kjøpe one size, eller er det berre tull? Er det det samme om det er borrelås eller knapper? Jentungen er no ca 5,5kg, og eg har helst lysst å kjøpe bleier som vil vare ei stund, slik at ho ikkje veks ut av dei omtrent med ein gong. Kan de anbefale nokon bleier?
jente1977 Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg er ingen ekspert på formsydde for vi bruker mest lommebleier, men av de vi har prøvd her synes jeg BumGenius bambusbleie er veldig kjekk. Ganske billig også. De er ikke onesize da, men du kan nok starte på medium ganske snart tror jeg. Disse egner seg nok best på dagen. Om natta bruker vi mother ease sandys i bambus, den er ganske lik nøstebarn sine men er i bambus istedet og suger derfor bedre og er mykere! Disse finnes hos bleieboden.no. Jeg liker ikke onesize-bleier, synes de er klumpete til de små, men mange som liker de også, så er vel litt smaksak. Kanskje andre som har flere råd til deg.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå