♥ lillemin ♥ Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Først omgangssyken, deretter influensa, så vridning i kneet....og så MENSEN! Så der gikk forsøket i vasken..på rugedag 12 er alt over! Har egentlig følt det litt på kroppen hele veien, men i dag kom beviset på at egget aldri festet seg og ingen baby er på vei. Kjøpte en digital cb-test bare for å være heeelt sikker når jeg ringer inn resultatet til Ullevål. Så, dagen i dag har gått med til grining, grining og atter grining......... Sukk Ante ikke at det skulle være såååå tungt å fordøye dette, men der tok jeg jammen feil!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Uff, uff, uff. Jeg heiet på deg nå, da det ellers har gått ganske dårlig for uke12-jentene. Leit at det skulle ende sånn! Jeg har grått fra meg (nesten) for denne gang og vet du hva jeg har gjort? Bestilt meg et sommer-forsøk på Hausken! Ingen ventetid, og jeg får nytt forsøk på neste syklus! Ferien er avlyst, vår ferie iår blir en liten Haugesundtur :-) Det kommer nye forsøk, også om du venter på Ullevål. Trøsten er at veldig mange lykkes tilslutt!
Lillatante Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Uff, så leit Lillemin! Det var jammen mye uflaks på samme tid. Jeg fikk meg også en overraskelse før jul da mensen kom mens jeg var på jobb. Hadde ikke så trua på det forsøket, men ble skikkelig lei meg likevel. Måtte ta meg sammen så jeg kom meg gjennom arbeidsdagen. Men gråt hele helga (det var heldigvis fredag). Det er jo best å få det ut! Også hjelper det bittelitt å tenke at det kommer flere sjanser. Ta godt vare på deg selv, la deg bli godt oppvartet og gjør noe hyggelig etter hvert som du kommer deg over det værste!!! Trøsteklem
Rose69 Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Føler med deg.Den første gangen er nok alltid værst.Man er ikke forberedt på reaksjonene og følelsene.Neste gang er man mer "forberedt" eller hva man kan kalle det..sånn var d for meg - Du er ung :-) bare LITT misunnelig alså ;-) og dette er det 1.forsøket ditt; Jeg er sikker på at du vil bli mor en dag.Men ting tar bare litt tid iblant.. En ting er ihvertfall sikkert, tålmodighet er en dyd !! Trøsteklem
Alid@ Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 NEEEEI, det var jo ikke sånn det skulle gå lillemin:( Kjempe trist:( Ta den tiden du trenger på å være lei deg og få det ut! Som Rose sier så tror jeg også ganske sikkert at du kommer til å bli mor en gang, det er bare spørsmål om tid!! For du er enda ung! vet at det ikke høres ut som noen god trøst nå, så kan ikke annet enn å sende deg en trøste klemmer og mange varme tanker nå!!! Mange trøste klemmer!!!
♥ lillemin ♥ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Tusen takk for gode og trøstende ord, jenter! Gårsdagen var vel den værste dagen i hele mitt liv.... Og nå har jeg grublet og grublet - nummeret til Ullevål ligger klart. Skal ringe inn å melde fra om resultatet - og spørre om når neste forsøk er! I går var ikke det en mulighet en gang...men i dag føler jeg meg sterkere og mer positiv. Jeg er enda ung og har hele verden for mine føtter, det passet bare så dårlig med en negativ beskjed... Men for hvem gjør vel ikke det!?! Takk for at dere er så gode!!
babysoon? Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 JA det gjør vondt lillemin! Og det kommer det til å gjøre en stund, men det viktige nå er å se positivt frem mot neste forsøk. Jeg har fulgt litt med deg, lillemin og syns dette var trist å høre. Det er nå 4 uker siden jeg ikke fikk noen egg befruktet, og nå venter jeg bare på mensen, og at jeg kan beg på spray igjen på dag 20... Det er rett opp på hesten igjen! vi er begge unge, og det er vårt første forsøk... Vi kommer til å klare det neste gang! slik må vi bare tenke Og ja, du kommer til å føle deg sterke og mer positiv for hver dag som går!!! Ring ullevål i morgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå