Regnbuesau Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har pcos.... og jg sluttet på p pillen i desember, fordi jg og mannen bestemte oss for å prøve å få barn... og jg har ikke fått besøk av tanta enda!!! Dere som snakker så mye om eggløsningstester og sånne ting.... kan en bli gravid uten å ha mensen? Jg mener.. kan en ha eggløsning likevel? Jeg er ganske ny i gamet, så jeg vet egentlig ikke helt hva som kommer til å møte meg. Har vært litt rar i det siste, så jeg tok en test.. den var neg. Og nå tenkte jeg at jg ikke gidder teste meg før mai, for det gir sikkert ingen resultat likevel... er jeg veldig negativ da?
Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei regnbuesau. Jeg er en av de heldige som har relativt regelmessig mens, ca 30-35 dagers syklus. Men har hørt om mange med PCOS som har mensen så sjelden som en gang i året, eller kanskje aldri... Ppiller kan føre til at systemet "henger seg opp", slik at det må hormoner til for å få syklusen i gang igjen. Kanskje du kan snakke med legen din ang dette? Man kan ha EL selv om man ikke har mensen. Tester du for EL, med tester eller temping? Jeg har EL innimellom, men ikke hver måned, uheldigvis. Håper snart vi skal gå i gang med pergo! God helg! fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå