Gå til innhold

ide til hva man kan putte i påskeegget til mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tenkte også å kjøpe påaskeegg til samboeren:)

Han kommer hjem fra nordsjøen imorgen, så da tenkte jeg det var kjekt å gi han en liten positiv overraskelse :)

Trenger da også tips..!

Skrevet

dytt, dytt, dytt, dytt:) :)

Skrevet

sexy undertøy til oss selv? hehe.... gavekort på massasje?

Skrevet

Sånn godteri tanga de selger på kondomeriet.. så kan han selv velge hvordan han vil spise den ;)

Skrevet

Litt påskegodis, et blad han kan kose seg med, kansje en liten ting han har ønsket seg eller har bruk for?

Eventuelt gjøre det litt mer kinky: Nytt leketøy til dere samt et erotisk blad dere kan kose dere sammen med?

Annonse

Skrevet

Spiselig undertøy så klart.

Eller en romantisk helgetur til Roma ?

Skrevet

Digert egg med six-pack og potetgull:)

Skrevet

Billig smågodt fra Europris. Nå har de fyllt opp så det er helt ferskt og mykt :)

Mannen min setter pris på en forandring fra det kjedelige Candyking godterier fra matbutikken som vi har hver lørdag...

Skrevet

Datteren heri huset har bestemt at pappa skal få påske egg her i år. og hun har funnet ut at siden han leser så mye blader skal det bli et stort påskeegg med noen blader og så fant hun en liten bok som het do boka hun mente han kunne få ha på do.

Påskeegget fra meg i år blir babyen siden termin er i påsken.

han får få litt snop å da spesial som er det beste han vet.

Skrevet

SERIØST???!!!!!!Fy f... så dumt. Påkeegg til mannen? Hva blir det neste..

Skrevet

Lager ett til meg og ett til han jeg! Han jobber på båt, så er kjekt å gjøre en sånn liten ting til han sånn at han føler han har påske han også! Da fyller jeg opp med snop som jeg vet at han er særskilt svak for! Marsipan, kindersjokolade osv. Den derre snopetrusa var jo litt artig! Kanskje jeg kan putte sånn i egget! :-)

Skrevet

Det neste er sånn übersøt julekalender med små lapper mer romantisk klissklass på eller noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...