Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg tenkte også å kjøpe påaskeegg til samboeren:) Han kommer hjem fra nordsjøen imorgen, så da tenkte jeg det var kjekt å gi han en liten positiv overraskelse Trenger da også tips..!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 sexy undertøy til oss selv? hehe.... gavekort på massasje?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Sånn godteri tanga de selger på kondomeriet.. så kan han selv velge hvordan han vil spise den
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Litt påskegodis, et blad han kan kose seg med, kansje en liten ting han har ønsket seg eller har bruk for? Eventuelt gjøre det litt mer kinky: Nytt leketøy til dere samt et erotisk blad dere kan kose dere sammen med?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Spiselig undertøy så klart. Eller en romantisk helgetur til Roma ?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Billig smågodt fra Europris. Nå har de fyllt opp så det er helt ferskt og mykt Mannen min setter pris på en forandring fra det kjedelige Candyking godterier fra matbutikken som vi har hver lørdag...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Datteren heri huset har bestemt at pappa skal få påske egg her i år. og hun har funnet ut at siden han leser så mye blader skal det bli et stort påskeegg med noen blader og så fant hun en liten bok som het do boka hun mente han kunne få ha på do. Påskeegget fra meg i år blir babyen siden termin er i påsken. han får få litt snop å da spesial som er det beste han vet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 SERIØST???!!!!!!Fy f... så dumt. Påkeegg til mannen? Hva blir det neste..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Lager ett til meg og ett til han jeg! Han jobber på båt, så er kjekt å gjøre en sånn liten ting til han sånn at han føler han har påske han også! Da fyller jeg opp med snop som jeg vet at han er særskilt svak for! Marsipan, kindersjokolade osv. Den derre snopetrusa var jo litt artig! Kanskje jeg kan putte sånn i egget! :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Det neste er sånn übersøt julekalender med små lapper mer romantisk klissklass på eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå