Ella & gull med smilehull Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Han fikk plass i den barnehagen vi ønsket fra 15. august (bydel Frogner).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Oioioi, grattis så mye! Er han født før 1.sept han da eller? (husker ikke helt hvor gammel han var:)
Ella & gull med smilehull Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 Ja, så vidt Han ble født 5. august. Vi fikk plass i den kommunale vi ønsket oss, men har ikke hørt noe fra SiO ennå, vi søkte der også. Har du søkt plass til Frøya da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Heldige dere da=) Vi har søkt ja, men hun er jo født etter 1.sept, så VET jo at vi ikke får plass...Kanskje ikke før aug.2010 hvis vi er uheldige...Kjipe greier!
Mary Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Jøss, har dere fått svar alt? Gratulerer! Får vi alle svar rundt denne tiden, eller hvordan funker det? Min er født før første sept, så håpe-håpe!!
Ella & gull med smilehull Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Hørt om flere andre som har fått svar nå også, så da krysser jeg fingrene for dere
Ella & gull med smilehull Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Så uheldige får vi ikke håpe dere er. De tar vel inn etterhvert som det blir ledige plasser også? Dessuten er det jo mulig å ringe direkte til barnehagene og fikse litt etter plass. Ei venninne av meg ble anbefalt å gjøre det, men så ble de tildelt plass før ho rakk å begynne på noen ringerunde. Lykke til i alle fall
Mamma mjaua Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer:) Jeg fikkogså plass til lillegutt i bydel frogner i går. han får plass 15. august han også er veldig glad
jurgita&runa&trym Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer!!!! Vi fikk plass vi og )))
Ella & gull med smilehull Skrevet 2. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2009 Så bra! Kanskje det er samme barnehage til og med. Da sees vi 15. august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå