Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen!:)

Ååå så dumt at du hadde infeksjon. Men det er jo bra at du fant ut av det, så du fikk medisin. Så typisk at du skal være borte de to neste ukene. Håper at du har sen EL, så dere rekker det denne mnd og. Er så kjedelig å misse en EL:´-( Men hvis det ikke går denne pp, så går det neste!

Kanskje bakterien kan ha tatt knekken på svømmerne hans, så det er derfor det ikke har klaffet. I såfall så kommer det nok til å klaffe for dere veldig snart, så kan jo nesten håpe på det;)

Det går bra med meg, er veldig likegyldig om dagen. Det er deilig å ikke stresse så færlt med prøvingen, men jeg skulle så gjerne hatt større tro på at det kommer til å klaffe. Kanskje håpet stiger når jeg nærmer meg EL igjen:)

Har du noen morsomme planer for helgen? Jeg var på fest og på byen i går, var veldig gøy på festen, men ikke på byen. I kveld skal jeg i 70-års bursdag til farmoren min..

Puss puss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen! :)

Ja litt dumt med den infeksjonen ja, hmm ja de må ha tatt knekken på svømmerne hans hehe. Vet ikke når jeg har el, er jo ikke vits å teste med tester nå som jeg skal bort i praksis. har ikke tester med el tester før heller men jeg vet jeg har eggløsning, kjenner det på kroppen.

Ja jeg er og ganske likegyldig egentlig, men du er din mens vanlig eller ja hvordan er den, min er så rar! ( fikk vite i går at ho som bor under er gravid, og ho har ikks styr på livet og har ikke et ordentlig forhold til han ho er gravid med, ja osv litt andre ting jeg ikke kan skrive på denne tråden)(kan skrive det på pm) Det skal være så urettferdig at de som ikke har noe som helst på plass skal få en spire da! jeg er jo glad på hennes vegne men hmm..

Ja i dag har vi vært ute i den lille jolla med 4 hester hehe, vi fisket litt:) vi fikk en torsk:)det var sååå kaldt på vannet selvom det var sol altså, det blåste så sinnsykt, har ikke fått ordentlig varme igjen enda, kom hjem for halvannen time siden, sitter under dyna i sofaen. Vi skal bare slappe av i dag/kveld vi, har ikke penger til å gå ut, sånn går det når disse regningene skal betales ja. Jeg skal lage kylling (bare legger fileene på folie i en langpanne med masse hvitløk osv og legger forlie over, og det blir så godt:) gjør det med koteletter og fisk og:) det blir så mye mindre fett i maten på den måten for du tilsetter jo ikke en haug med smør. kanskje litt olje da, og så slipper du å stå å passe på hele tiden, bare sette det i ovnen og gå å sette seg i sofaen igjen:)

det er ofte ganske øy på festen men ikke gøy i byen, enig der.

Så koselig at du har farmor:) det har ikke jeg, alle mine besteforeldre er døde de, så sett pris på de så lenge du har de:) kos deg i bursdagen!:)

Puss Puss!

Skrevet

dytter bare denne til 1 siden:-)

Skrevet

Hei vennen:)

Nei det er ikke noe vits å teste etter EL nå som du skal bort i praksis. Men dere får kose dere noen ganger etter du kommer hjem, så kanskje det klaffer allikevel:)

Jeg tror at min mens er ganske vanlig. Blør i 3-4 dager, også spotter jeg gjerne noen dager etter det. På hvilken måte er din rar?

Uff, så urettferdig at hun skal ha barn!! Det høres jo helt forferdelig ut:( Er desverre mange som ikke "fortjener" det som blir gravide, mens vi som har alt tilrettelagt må slite for å få det til. Håper hun klarer å ta vare på babyen sin når den kommer da.

Så koselig med fisketur!! Bor dere ved vannet?:)

Nammmm, den maten hørtes herlig ut! Det var en kjempefin måte å slippe unna litt fett. Det skal jeg teste ut en dag:)

Har du noen planer for uka da?

Hehe, ja det er typsik at festen er gøy men ikke byen.

Så trist at alle besteforeldrene dine er døde:( Jeg har begge bestemødrene mine igjen jeg. Holdt på å miste mormor for et par mnd siden, det var helt grusomt! Heldigvis kom hun seg gjennom det. Jeg setter veldig stor pris på de jeg har så lenge jeg har dem:)

Puss puss!

Skrevet

Hei hei:)

Så trist å høre at du har det så tøft om dagen! Det er virkelig slitsomt å ha en jobb som man ikke trives i. Skjønner godt at du synes det blir for lenge for dem å være i barnehagen når de er så små. Men du får prøve å tenke at det er ganske vanlig nå for tiden, og de har det jo mest sannsynlig bra der. Desverre så er man jo så avhengig av å tjene penger.

Jeg hadde det sånn som deg sist mnd, at jeg ikke klarte å tenke på annet enn å bli gravid. Det er utroolig slitsomt, og kjempetungt! Men jeg er helt sikker på at det kommer til å klaffe for dere igjen. Når dere har klart det to ganger før, så er det stooor sannsynlighet for at det skjer igjen:) Hvordan gikk det hos legen?

Dagene for meg er ganske greie for tiden:) Slapper helt av på babyfronten nå, og konsentrerer meg mest om skolearbeid. Jobber med bacheloroppgave, og det er jo litt slitsomt...

Hvordan har du det i dag?

Klem klem

Skrevet

Heia vennen!

Ja nå er jeg i praksis, 1 klasse på barneskole, hektiske dager de lørerene har må jeg si, noen helt annet enn barnehage ja.. men artig å se hvordan det er på skolen også da:) ( vetikke om jeg skal jobbe i bhg eller skole.)Så det er egentlig mine planer denne uka og neste, ellers har jeg tenkt å trene litt.:)

Ja håper det klaffer ja, Har begynt på den derre zidoval eller hva det het, siden jeg hadde infeksjon vettu,(bakteriell vaginose) og vanlige bivirkninger av den var kramper i magen, svimmelhet oppkast osv.. hallo liksom! og i dag har jeg ømme pupper og stikkinger i nedre del av magen, lurer på om det kommer av det, er supersliten og så orker hvertfall ikke noe trening i dag. men synd det er rart at jeg plutselig skulle få ømme pupper og sånn vondt igjen liksom, men men er vel pga den greia, er sånn gele som jeg må sette inn med sånn dings.drit ass, men må man så må man...

Vi bor ikke ved vannet, men det er ikke langt, man kan gå liksom, svigers holder på med et hus ved vannet og de har brygge så der ligger den lille jolla:*) veldig fint der ja:)bor på sørlandet vettu:)

Ja det er superbra tid å spare oppvask og fett på å lage den middagen, bare hell litt olje over, det er jo sunt, også blir det så godt:*)

Har du noen planer for uka da?

Heldig du er som har to bestemødre:) de er så gode de:)

Tror hele kroppen er fucka opp pga at syklusen forskøv seg ja, må jo bare være det.

PussPUSS!!

Skrevet

Hei!

Veldig trist å høre at du har det sånn om dagen, men livet er tøft, men du må tenke på deg selv, det er jo ganske viktig, hva orker du og hva vil du. Penger må man jo ha, det er mange ting som skulle vært gratis her i verden skulle jeg ønske.

Dere er heldige som har klart det to ganger før da:) Men hvordan gikk det hos legen da?hva sa han?

Dagene her i gården, går i praksis i 1 klasse på en barneskole, var første dag i dag, det var mye som skjedde på en gang og ganske mye annerledes enn i barnehage praksis ja, (går førskolelærerutdanning) Vi er det siste kullet som har LOV til å bli ansatt i småskolen og de som har kompetanse for det, for nå har de forandra så de som begynte i fjor får ikke LOV til å bli ansatt da må de bygge på med et 4 år eller noe. Vet ikke om jeg skal jobbe i skole eller barnehage. men men det kommer vel etterhvert.

Håper du har det superbra! tenk på dere selv og kos dere bruk tiden til å sette pris på hverandre:)

tenker positive tanker for dere:)

klem!

Skrevet

Så spennende med praksis!!:) Kan tenke meg at det er stor forskjell på skole og barnehage ja! Men det er jo greit å få prøvd ut begge deler, så du får en viss idé om hva du har mest lyst til å jobbe med. Så flink du er som trener! Hva trener du?

Uff, det var litt av noen bivirknigner! Synes det er rart at du skal få stikkinger i magen og ømme pupper av det da. Men det kan jo hende at det er bivirkninger. Hadde du vanlig mensen denne gangen da? Hvis ikke så kan det jo hende at du er gravid.

Ååå det høres helt herlig ut!! Er kjempefint på sørlandet:)

Mmm, ja det er nok kjempegodt!

Jeg har to planer denne uka, og det er skriving av bacheloroppgave og jobb. Så dette blir nok ikke en veldig spennende uke;)

Jaa, jeg er kjempeglad for at jeg har dem:)

PussPUSS!!

Skrevet

Hei igjen vennen:)

Ja det er spennende med praksis men er liksom litt lei av det for detee semesteret, skulle hatt denne tiden til å lese til eksamen vettu, orker jo ikke det nå for er jo helt kaputt, såå lange dager på skolen der i 1 klasse,mye som skjer. Veldig stor forskjell fra bhg ja, er to forskjellige ting det altså.. får se hva jeg vil jobbe med , men søker nok litt på skoler og da, er jo greit med flere muligheter:)

Jeg trener mest på treningssenter, nå har det ikke blitt så mye i det siste pga mye praksis og det har vært nok bare det, ellers går jeg en del turer med hunden til svigers, er veldig glad i han, han er så lydig og snill:) Men jeg trener ikke på langty nær så mye som jeg burde gjort. skulle egentlig trene i dag men var jo på skolen (praksisstedet altså) fra 8 til 16 sp jeg er så trøtt og slapp og helt kjørt så tror ikke jeg orker trening nei.. blææ. har jo betalt frem til oktober så må jo trene liksom.. men jeg og samboer har byttet litt livsstil, snudd kotholdet, og det hjelper altså:)gått ned siden jeg var her hos mamma og pappa sist, samboer trener mye mer enn meg, men jeg må bli flinkere ja..

Ja du de bivirkningene der assa, hallo! helt sykt jo. Plutselig i dag på skolen når jeg satt og hjalp ei jente med noe engelskoppgaver på en data så gulpa jeg måtte jo bare svelge ned igjen med kaffen jeg hadde, det var følt altså, men det kunne jo være en bivirkningm men skjlnner ikke hvorfor man skal gulpe eller kaste op av noe man fører inn der nede liksom..hmm

Vanlig mensen var det vel ikke, det kom bare litt rødt sånn mørkt tjukt blod i begynnelsen 1 kveld altså, så kom det bare brunt de neste dagene, ikke mye egentlig, men men , var sikkert bare en rar mens, har vendt meg til tanken med å ikke være gravid nå for denne gang.

Men det går jo ann å ha et lite håp, siden den var 3 dager for sein over 4 dager sein liksom. hmm...

Ja her er det fint:) spesielt om sommeren:) Da er det mye for meg å gjøre der jeg jobber, fullt fra morgen til kveld/natt hele sommern..

Hvordan går det med oppgaven da?

Jeg burde begynne å lese til eksamen jeg altså.. huff...

har skikkelig stikkinger nå, men det sto jo at kramper i magen kunne være en bivirkning men det er jo liksom ikke magen da, det er jo helt nede delen. men men .

Puss PUSS!!!

Skrevet

Uff, ja det er dumt at de legger opp til praksis så nærme eksamen! Skjønner godt at du ikke orker å begynne å lese når du kommer hjem derfra. Trives du best med å jobbe i skole eller bhg?

Synes det er kjempebra at du trener i det hele tatt jeg!! Jeg klarer bare trene et par mnd av gangen jeg, og så dropper jeg ut. Synes det er sååå kjedelig! Så koselig å gå tur med hund, jeg elsker hunder<3 Skjønner at du ikke orker å trene etter praksis. Jeg blir også helt ødelagt om kveldene når jeg er i praksis. Så flinke dere er som har lagt om livsstilen! Trener dere sammen da? Har prøvd å få med sambo på å trene, men det er ikke lett;P

Uff, så ekkelt med sånne bivirkninger! Det er rart at noe man putter inn der nede skal påvirke magen ja. Men alt man putter inn i kroppen påvirker sikkert hele systemet.

Det var en rar mensen ja. Jeg hadde nok tatt en test hvis jeg var deg. Har du pleid å ha sånn mensen da? Kan jo hende at det er vanlig mensen for deg:)

Er ikke sommeren en veldig slitsom tid for deg hvis du jobber så mye? Eller synes du at det gr greit?

Det går ganske bra med oppgaven:) Skal på veildening i morgen tidlig etter nattevakten. Når har du eksamen da?

Hmm... kan jo hende at det er en bivirkning. Eller så kan det jo være en spire:)

Puss PUSS!!

Skrevet

Heisann vennen:)

Ja Nå har jeg jo allerede vært en uke i praksis i 1 klasse, det har vært utrolig lærerrikt og gøy, men utrolig mye arbeid. Kunne godt tenkte meg å jobbe i skole også jeg, så jeg må bare se etter jeg er ferdig hvem som vil ha meg i jobb, hehe..

Ja jeg var på joggetur med fattern i skogen her på tirsdag etter praksis)og i går var jeg på treningssenteret (etter praksisdagen faktisk) men steppet bare 30 min på steppemaskinen , men det er bedre nå og mye lettere siden jeg sluttet å røyke for 2 uker siden til mandag, så det er veldig positivt syns jeg:) *stolt* ja og så var vi på lang tur med 1 klassingene i dag i skogen så det var litt trening der og hehe... deilig å få beveget seg ordentlig igjen:)

Nei vi trente litt sammen før, men ikke nå som jeg er så mye frem og tilbake på skolen og ja, reiser jo ofte med buss dit og hjem igjen osv. men kanskje vi får til å trene sammen om en stund, håper det, det er koselig:)

Ja hvis det er bivirkninger så vet ikke jeg, det står jo ikke på vedlegget at man skal få ømme pupper liksom og være "støl i magen" jeg vet jeg har trent men jeg har bare trent kondisjon og ingen magetrening så er ikke derfor heller... men men ikke godt å si.

Rar mensen ja, det kan jeg skrive under på at det var, syns ikke den har vært sånn før nei, men jeg blir snart litt stressa av å tenke på det.

Kanskje jeg tar en test i helgen , men vet ikke om e gidder..egentlig..

Sommern ja, det er en slitsom tid og definitivt min mest slitsomme tid på året ja, for da må jeg jobbe fullt, man får jo ikke stipend på sommern så har jo ikke råd til å ha ferie da i juni og juli liksom.Men det er helt greit når en først kommer i gang, men sklle ønske jeg hadde ferie i noen uker på sommern ja og hatt penger til å reist litt rundt, det hadde vært supert.Har jo ikke hatt ordentlig sommerferie på 4 år nå!, Sånn er livet ja..

Så bra at det går greit med oppgaven da:) du er flink:) bachelor oppgave i spesped var det ikke det? hvordan er oppgaven? Kanskje du kan hjelpe meg med min eksamen i ped da hehe, hjemmeeksamen i mai.

Har ped hjemme eksamen 18 til 20 mai

norsk 26 mai og matte 4 juni :S Det går vel det også håper jeg...

Har du fler eksamener enn baheloroppgaven din egentlig? har alltid lurt på om de som har bacheloroppgave har flere eksamener i tilegg..

Får håpe det er en spire, prøver å ikke tenke så mye på det..lettere sagt enn gjort ja

I daggikk jeg fra venninna mi og heelt opp til der jeg er i praksis, halvtime å gå, så var jeg på skolen fra 8 til 17.15! De andre som jeg er sammen med i praksis måtte gå når vi skulle gå da , men så sa jo ho veilederen at det er jo så mye som ikke er ferdig så da får vi bare gjøre det i morgen , men hun hadde egentlig fri i morgen osv, så da ble jeg ganske mye lenger enn jeg skulle i utgansgpunktet.. Ho var ganske imponert over at jeg gadd det. Skal ha ansvar for tirsdag neste uke sammen med ei anna så jeg måtte bare sette opp en dagsplan over ting og tang, men det er ikke bare bare, tok jo all den tiden liksom så brukte laaang tid ja. Ganske fornøyd med min egen innsats i dag ja:) Burde kanskje gå å legge meg nå da

:)

god natt og sov godt gullet!

Puss PUss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei vennen min:)

Så godt å høre at du har hatt en fin uke i praksis! Hvis du kan tenke deg å jobbe i skole og, så har du jo masse å velge imellom. Jeg er så imponert over hvor flink du er til å trene! Koselig at du kan trene sammen med faren din da. Synes at 30 min på steppemaskinen er kjempebra jeg! Så lenge hadde aldri jeg holdt ut! Gratulerer som snart 2 uker som røykfri, det er superbra!!:)

Ja det jo litt rart hvis du skal få graviditetssymptomer som bivirkninger. Synes at du skal ta en test igjen snart. Er bedre å vite enn å gå rundt og lure:) Spesielt siden du har hatt en veldig uvanlig mensen.

Det høres forferdelig slitsomt ut at du ikke har hatt er ordentlig ferie på sååå lenge! Jeg takler ikke tanken på det jeg, så jeg jobber heller masse ved siden av studiene og sparer opp til sommeren. Hvis jeg ikke kommer meg en tur til syden så blir jeg rett og slett deprimert, har såå stort behov for sol og varme;) Er imponerende at du klarer å holde ut sommer etter sommer!

Bacheloroppgave i spesped ja, jeg skriver om tospråklig utvikling. Vi har ikke noe eksamen etter det. Bare prosjektpraksis med rapport og fremføring. Men det er bare godkjent eller ikke godkjent, ikke karakterer. Men før det har vi levert inn en mappe med 3 oppgaver. Det er litt deilig å ha ett år uten noen ordentlig eksamen:) Hehe, jeg hjelper deg veldig gjerne jeg, hvis det er noe jeg kan;) Uff, du har en del eksamener framover du da, men det går nok kjempefint!

Oj, det var sprekt å gå så langt, i tillegg til at du var såå lenge på skolen! Du må ha gjort et kjempebra inntrykk på veilederen ja:) Så spennende at du skal ha ansvar for tirsdag i neste uke, det blir nok veldig bra når du har jobbet så hardt. Du har all grunn til å være fornøyd med egen innsats:)

Puss PUSS!!!!!!!!!!<3

Skrevet

Det var deilig å komme hjem til kjæresten igjen i går:) hadde jo vært borte en uke... blir det neste uke og. men vi overlever.

Jeg skulle nok trent mer men, hehe.. var på jobb i dag og da sa de der at jeg hadde tatt av meg veldig, skjønner ikke det for jeg syns det hadde gått andre veien men tydeligvis ikke. hehe.. du har blitt mye tynnere liksom, jeg bare åhh jo takk for det. Vi har jo spist veldig sundt da, tror det er de fiskemidaggene som skal ha æren for det. jaja samma det så lenge en selv er sånn passe fornøyd. har ikke nådd målet mitt enda men håper å gjøre det før sommern kommer for fullt. jeg vil ned i 62-60 kg igjen, men får se om jeg klarer det eller ikke. jeje

ja helt røykfri enda:) det er egentlig veldig deilig:) de fleste som slutter å røyke legger jo på seg men noen tar jo av seg og har jeg hørt så da er vel jeg en av de da, hehe.. liker det ja.

Ja har vært litt mer stikkinger og litt ømme bpupper ja, så ikke vet jeg, men kanskje jeg tar en test i morgen tidlig bare for å se, hvis den er negativ noe den helt sikkert er så er det sikert bare noe rare greier som alltid hehe.. Men du jeg mååå fortelle at samboer har unnet ut at han ville teste svømmerene sine:) og jeg har ikke mast, så han var hos legen i forbindelse med vondt i halsen men han sa at han måtte opp på sykehuset, så så langt har han ikke kommet enda men nå vet jeg hvertfall at han vil det selv:) så det var utrolig deilig:) trenger ikke skje meden gang heller da liksom. deilig å vite det.

Ja du kan tro jeg har lyst på ferie ja:) mulig jeg får til en liten en men vet ikke når det blir, sikkert rett før skolen igjen, men vi må se det an i forhold til om han får jobb på samme sted etter fagprøven eller om han må jobbe et annet sted og om han må det så kan han liksom ikke spørre om ferie med en gang. Men da blir det nok å reise med tog, for han vil ikke fly, syns det er dumt for jeg vil til syden! men men , tog gjennom eller til en plass i europa er jo ikke galt det heller, bare det om vi får det til. vi har jo vært sammen i over 6 år og aldri vært på ferie sammen! det er sykt assa! huff det er nesten trist!

Ja må man jobbe så må man, nå har jeg begynt å spare litt penger da, tips og sånn og mynter fra jobb osv siden jeg ikke røyker lenger, så det hjelper jo det på sparebøssa hvis vi skal reise en plass. :) Skjønner ikke hvordan jeg hadde råd til å røyke en gang jeg, nå er jeg jo helt blakk men det var jo pga en tannlegeregning på over tusenlappen så er jo ikke så rart, men det er sykt mye penger jeg brukte på røyk ass! huff

Om tospråklig utvikling ja, det høres jo spennende ut:) Deilig med bare sånne mapper og innleveringer da:)

Vi skal heldigvis ha hjemme eksamen i ped i mai så det blir deilig, kanskje jeg må gå på bibliotenket å lete etter de bøkene jeg ikke har kjøpt, huff det er så mange,

Ja tror hun veilederen min var imponert over at jeg ble så lenge assa, så det var koselig det:) Jeg er veldig fornøyd med egeninnsats.

I går var jeg og sambo i byen rett etter jeg kom hjem fra kr sand går på universitetet der, men bor utenfor Arendal) så sliten jeg var og kaputt så ville han reise til byen for å kjøpe tastatur og spise middag, jaja sa jeg men jeg har ikke penger altså.. Vi kom til byen og gikk inn på senteret, tenkte vi skulle inn på spaceworld jeg siden han skulle ha astatur, men det skulle han visst ikke likevel... er det noe du har lyst på sa han , bare gå inn å kikke hvis du vil, på hva du vil.. Jeg er litt sånn som når jeg får tilbudet om det så har jeg vanskelig for å si ja til det. men etterhvert fant jeg ut at jeg trengte foundation, men jeg sa den er dyr (lancome) så kjøpe han den til meg da, da vi skulle gå videre derfra røyk hanka på veska mi! ja der røyk den sa jeg, ja skal du ha ny veske da kanskje? hehe jo men du kan ikke bruke alle pengene dine på meg sa jeg. Skal vi gå å se på vesker da? jojo vi kan jo det sa e da. vi gikk og så og jeg fant en kjempefin en:) er helt foreslket i den nye vesken min:) Så gikk vi på egon og spiste middag:) så gikk vi på min kobb og tok en kaffe, så det var veldig koselig det:) Han er så snill!(men en liten rotekopp det er han, men det er vel alle mannfolk)

Jada ellers skal vi bare slappe av i dag:) detvar jo sååååååååå fint vær i dag, er så typisk når jeg er på jobb...det var så lite å gjøre at det var nesten ikke til å tro altså, folk vil sitte i sola vettu, og den har ikke vi så mye av, vi ligger på feil side av pollen (havnebassenget i byen) men men var jo litt deilig med en avslappende dag på jobb da:)

Hva skal dere i kveld da, ? kos deg masse vennen!

Puss PUSS!!!!!!!!!!! <3

Skrevet

heji heji...

har hatt det litt ravelt med to små syke barn her hjemme så liten tid til data og bim...

Da jeg var hos legen så mente han jeg burde prøve i 6 mnd til før noe evt utredning:-( men kansje jeg bør kontakte en privat gyn???

Hva tror dere??? De er kansje mer oppdatert på dette med pergo og graviditet osv???

Til deg Beate 84.... Jeg har jobbet i 1.klasse og i bhg og selv trives jeg mye bedre i bhg. Synes det er altfor mangen regler for disse små skolebarna. Synes det burde være litt friere når de er så små...

Skrevet

Kan tenke meg at det var herlig å komme hjem til kjæresten! Er du ute i praksis igjen du da? Skal en uke i praksis om to uker jeg, så har vi prosjekt i ca. 3 uker etter det. Blir deilig med en god ferie fra skolen merker jeg.

Så koselig at noen påpekte at du hadde tatt av deg:) Ofte sånn at andre ser det bedre enn det man gjør selv. Skulle gjerne veid rundt 60-62 kg jeg og, men finner ikke helt motivasjonen..

Så flink du er som holder deg unna røyken!!:) Og det er jo kjempebra at du ikke går opp i vekt!

Har du testet igjen?

Hurraaaaaaaa, så bra at han vil teste svømmerne sine! Husker hvor overlykkelig jeg ble da sambo sa at det var greit. Det er et skritt i riktig retning, kanskje han blir klar for tanken om å få hjelp etterhvert og.

Er nok greit å ta ferien litt på sparket når det er så mye som skjer. Så synd at han ikke vil fly. Det går jo an å ta toget til varmere strøk og, men det tar jo ganske lang tid:( Uff, 6 år uten å ha vært på ferie sammen!!!! Jeg og sambo har vært sammen like lenge som dere, og har vært på mange ferier sammen. Håper dere får til noe i år da:)

Åååå så snill han er som kjøpte det til deg!!! Noe sånt har aldri sambo gjort. Høres skikkelig romantisk ut han kjæresten din:)

Har du noen spennende planer for uka da? Her går det bare i jobbing og skriving av bacheloroppgave:)

Puss PUSS!!!!!!!!

Skrevet

Hei hei!

Uff da, høres slitsomt ut med to syke barn! Håper de er friske igjen nå:)

Så teit at legen sa det! Man har krav på hjelp etter 1 år uansett. Jeg anbefaler absolutt privat gyn, jeg går til det. Jeg vet ikke om de er mer oppdatert, men ting skjer ihvertfall mye raskere. Du får time med en gang, og hjelp med en gang:)

Skrevet

Heeei vennen! :)

Ja nå er det bare i dag og i morgen igjen av praksisen, på en måte veldig deilig, hadde en ag i går da jeg følte alt bare raste sammen ( hadde med det jeg hadde gjort her i praksis å gjøre i går, haadde sånn lederdag der jeg hadde ansvaret sammen med ei anna, gikk helt fint, men lurer på om det er noe i det sambo sier at jeg ikke tåler kritikk så godt, jeg tar det litt for personlig for jeg er en veldig følsom person, men men så snakket jeg med mamma og pappa (bor hos de nå i praksis vettu) så bel det bedre, men jeg har fått tenkt meg om godt, og er ikke sikekrt jeg kommer til å jobbe i skolen likevel. Jeg vet jo at praksis er noe annet enn en jobbhevrdag, men det er så utrolig mye man skal ha styr på og så er det alltid så dårlig tid liskom, da må jeg si at jeg liker meg mer i barnehagen der ting kan skje litt sånn fritt og man har tid til å ja gjøre ting på en rolig måte på en måte.

Ja spennende med praksis for deg da, har du praksis med problembarn og sånn da eller? spennend?

Kan godt være jeg har lagt på meg igjen nå, jeg veier ikke 60-62 nå altså det er bare et mål liksom, men 4 kg til så er jeg der, men alluratt nå føler jeg ikke for å trene syns det blir så mye og blir så sliten av denne skolepraksisen...litt dumt ja for da kommer jeg liksom ikke inn i noen rutine enda. Men jeg har hvertall ikke gått opp i vekt av å slutte å røyke da,:)

Jeg har ikke testet igjen, jeg tenkte på det, men så tenkte jeg meg om en gang til å bruke en cb bare for å se liksom, det er så bortkastet penger så jeg tror jeg venter litt til, er nok ikke gravid, men skal snart gå til innkjøp av bringebærtilskudd elelr noe sånt, e vitaminer og selen..det funker visst for noen. Men her om morran på søndag tror jeg det var hadde jeg noen syke smerter i magen altså, det var nesten som om alt vrengte seg der nede, gik over etter 3-5 minutter.

Nå om dagen er det bittegrann stikkinger, men det kan være pga eggløsning kanskje.. hmm.. men du er sånn eggløsningsslim er det gjennomsiktig, sånn at det ser ut som glansen til gutta på en måte?lurer på det ser du..

Ja jeg ble veldig glad da han hadde funnet ut av å teste de av seg selv:) Hadde aldri forventa det i det hele tatt, men vi får se når han ringer til sykehuset, det skjer sikkert ikke enda, kanskje det skjer en dag jeg ikke er hjemmer, men hvem vet...

Ja jeg håper på en ferie snart ja, i sommer helst, sambo skal ha fagprøve 29 juni så det blir spennende..men det går sikkert så fint så.

Ja han var så søt da han kjøpte det til meg, men han er sånn av og til når han har litt penger vettu, så vet han at jeg ikke har så mye, og da hadde jeg jo ingenitng, fattig student ja, men det vet du vel alt om du og, det er veldig viktig med jobb ved siden av ja, hadde ikk klart meg uten de ekstra pengene i det hele tatt. men jeg klarer meg jo:)Du skullle sett veska altså, ble så glad i den, Fiorelli var det, det var det merket som hadde best kvalitet når det ikke var skinn, fiiiin:)ikke for stor og ikke for liten men akkuratt passe.

Om jeg har noen spennende planer for denne uka mener du eller neste uke?Denne uka er det jo 1 mai på fredag, blir deilig, en ekstra dag hjemme og fri fra jobb hele helgen så det blir digg:) Neste uke ser jeg litt frem til å komme på skolen igjen egentlig, få en normal hverdagsfølelse igjen blir deilig.:) ( jeg er litt lei av praksis ja) vært mye av det nå syns jeg, det blir litt mye av og til liksom.

Du tro meg han er ikke alltid likie romantisk, han er veldig typisk gutt altså,. sånn som alle gutter er, men når han tenker på noe så gjør han det, jeg har jo fått 5 rosebuketter siden valentines day liksom hallo! det har aldri skjedd før... han er søt da:)

Ja hvordan går det med oppgaven???

(denne ble sikkert veldig lang men håper ikke det gjør noe)

Puss PUSS!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Heji igjen. Da jeg var til legen for snart 2 uker siden tok jeg leivmorhals kreft prøve også, har ikke tatt det før. De ringte i dag og sa jeg mått komme tilbake for hadde en celleforandring. Fikk ikke time før om en mnd så har ringt til en privat og fikk time imorgen. Herreguuuuuuud jeg er så utrolig nærvøs. Tenk å få kreft i en alder av 26 og med to små barn:-( gråter vær gang jeg ser på ungene i dag. Tenker helt syke tanker om at når jeg er død osv....

Dette høres jo helt syyyykt ut spør du meg. kan jo ikke være tilfelle:-(

Jaja når det er sakt, kansje de kan sjekke meg hos gyn imorgen da med tanke på pergo sov. Får gi en lyd fra meg imorgenetter jeg har vært hos legen

Skrevet

Hei! Huff da det høres ikke noe greit ut, men det er jo ikke sikkert det er så farlig, har lest her at mange har hatt det og det har forsvunnet av seg selv..

ikke tenk på døden hvertfall, det tror jeg er en ti øres prosent sjangs for at skjer, og i de fleste tilfeller ar jeg forstått at det ikke gjør det nå i disse tider.

Krysser fingrene for deg, skal tenke på deg i morgen! :)

Skrevet

Ja håper det går bra. skal gi en lyd når jeg har vært der imorgen:-) Takk for støtte...

Hvordan er det nå med dere????

Skrevet

Ja håper det jeg og! :)

Jeg har hatt treg mage i halvannen uke nesten og trøtt og humørsvingninger men det kan like gjerne være noe annet.

jeg har lyst å ta en test bare for å se til helgen men vet ikke om jeg vil kaste bort en cb, vet jo at den er nagetiv liksom, mensen sist var rar som gangen før der osv, nei dette er rart, den var forskyvet 4 dager på en mnd og så plutselig sist mnd kom den ikke før en uke over så ikke godt å skjønne detta...

Nå vil jeg bare at i morgen skal bli slutt så jeg kan få helg og ikke gjøre noe annet enn å slappe av..

klem

Skrevet

Da har jeg vært hos legen. Tok en ny celleprøve... Legen som tok den mente jeg hadde EL i dag og jammen stemte det da jeg kom hjem og tok en test:-) den var posetiv som bare det. Så da er det bare å håpe på at det klaffer denne pp:-) Om ikke skulle jeg komme tilbake og evt prate om pergo osv...

Vi reiser til hemsedal i dag (har kjøpt ny hytte der) og skal overta den i helgen, så gleder oss. Men ungene er enda syke (har vært hjemme hele uken) så skal innom legevakten før vi drar for å se om lille jenten behøver penicilin. Hun har vært så urtolig plaget med ørebetennelse og halsbetennelse helt siden fødsel. Hun blir 1 år 18. mai og har allerede hatt 8 penicilin kurer. Ikke akkurat bra, men er det eneste så hjelper. Om ikke kommer det alltid tilbakefall etter bare en uke eller to.

Så lenge tanta ikke er kommet er det jo håp. Mine sykluser er også veldig ustabile. er 19 dager siden siste dag i mensen og først i dag kom EL... så hadde jeg ikke hatt tester hadde jeg aldri visst når denne el skulle annkomme...

God helg... kan jo legge meg til på facebook da om du vil;-) lettere å prate der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...