*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. april 2009 #26 Skrevet 5. april 2009 Hehe, bare koselig at du maser;) Du har jo masse lovende symptomer!! Og siden du pleier å ha masse utflod, og du plutselig nesten ikke har noen ting nå, så er det jo ganske sannsynlig at det tyder på en liten spire. Krysser ALT jeg har for deg!! Dette er sååå spennende!! Nei hun kan ikke si så mye når du er 25. Dessuten så tror jeg at det er mange fordeler med å få barn mens man studerer. Man får mer tid til barnet og man får billig barnehage. Tror det går kjempefint jeg! Det er bra at det virker som at han angret seg litt. Er kanskje greit å la dem få litt "fri" fra maset vårt innimellom, men det er synd at det skal være sånn. Så koselig at du har så mange å snakke om det med:) De fleste vet at vi prøver og, men de er ikke så interessert i å snakke om det. Hehe, håper at humørsvigningene er et godt tegn!! Det går bra med meg. Jeg har veeeeldig ømme pupper og brystvorter, mye mer enn vanlig pms, så begynner jo å håpe litt. Men tør ikke håpe for mye, da blir jeg kanskje bare skuffa. Stooor kleeeeeeem!
Gjest Skrevet 6. april 2009 #27 Skrevet 6. april 2009 Jeg ble så glad ålutselig, fant ut at jeg skulle ha knekkebrød med ost og det gode krydderet på vettu, det er så fantastisk godt:) og så har jeg satt på sex and the city sesong 1 (har alle sesongene) elsker det, ser du på det?? (har filmen også I dag har jeg litt stikkinger og vondt i magen igjen, gjesper dagen lang, i går la vi oss før kl 22! det er tidlig til å være meg... sovna på et blunk nesten, pleier alltod å vri meg i en halvtime fordi jeg ikke er trøtt men nå er jeg stuptrøtt. I dag var det litt utflod igjen , er jo helt normalt da, men den lever sitt eget liv akkuratt som kroppen vår, hehe... Ja som gravid og student får en jo en del støtte fra lånekassen så det er jo bra, går nok veldig greit hvis det er en spire, da har jeg jo isåfall bare et halvt år igjen, hvis jeg klarer å få gått det første halve året av siste året så det er jo greit da. Gyn skulle ringe om det var noe galt med de prøvene han tok men han har ikke ringt enda så regner ikke med det er noe, var ikke sånn sist jeg tok sånne prøver heller, har vel egentlig aldri vært noe galt med meg på noe vis, aldri brukket eller noe. MEN jeg fikk brudd i halebeinet i oktober i fjor, det var syyyykt vondt! klarte jo nesten ikke gå, huff det var ille! Ja det er synd det skal være sånn, men jeg vil ikke snakke så mye om det for da kanskje han plutselig ombestemmer seg om å prøve. men tror ikke det da men men. Hvorfor vil ikke de som vet at dere prøver snakke om det da? det syns jeg da var dårlig gjort, jeg sier stadig vekk til mine venninner at de må si ifra hvis de blir lei av å høre på meg, men de sier de bare syns det er gøy men de har jo ikke så mye peiling da siden ingen av de har trengt å være prøvere, for de har blitt gravid på et blunk liksom. urettferdig! Du har ømme brystvorter ja, det har jeg og men ikke sånn supermasse, pleier å ha vondt i hele puppene liksom 1 uke før mensen, men det hadde jeg ikke sist og ikke nå heller... hmm nei vi får være forsiktig med å håpe for mye ja. vanskelig er det da. I dag var jeg hos tannlegen, han fikset en tann som var knekt litt av , slapp bedøvelse for den rotfylte jeg for noen år tilbake så det var deilig å ikke gå derfra med hovent fjes, men må nok det neste gang ja, huff, tannlege er sååå dyrt.. Jeg sa jeg kanskje var gravid, for han spurte meg om forandringer i helsetilstand, jeg sa det for man skal si ifra til tannlegen pga røngten bildene , så jeg fikk på meg et tungt blyforkle som dekket hele meg nesten.Men de har jo taushetsplikt de også da. Vi hadde ikm på likt sant? håper ikke det kommer noe altså, da blir jeg lei meg , hvorfor skal jeg gå rundt å være kvalm og ha så mye plager hvis ikke det er en spire,da må det jo være noe galt med magen min... hmm... huff! Skal sei du er oppe sent om natten, Som jeg sier istedet for klem. PussPuss;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2009 #28 Skrevet 6. april 2009 Høres ut som du hadde en super formiddag! Jeg elsker også sex and the city, og har alle sesongene. Filmen var suuperbra, så må nesten kjøpe meg den og! Det var tidlig å sovne kl 22! Og det er superspennende at du har hatt stikkinger igjen! Hååååper at det er en liten spire som fester seg godt:) Så bra at prøvene dine var fine! Jeg hadde alt for lavt D-vitamin jeg, så måtte få det på resept. Men utenom det var det ikke noe galt med meg heller:) Auuuu, jeg har også brekt halebenet, det er så sinnsyyykt vondt!!! Har du hatt noen plager i ettertid? Jeg har ofte vondt i korsryggen og halebenet, irriterende! Tror nok ikke han kommer til å ombestemme seg, men det er greit å være på den sikre siden. De har ikke sagt at de ikke vil høre om det, men jeg bare merker at de blir veldig uinteresserte og utilpass når jeg snakker om det, så da lar jeg være. Så koselig at vennene dine synes det er gøy å høre om prøvingen:) Urettferdig at noen blir gravide uten å prøve, sånn er mine venninner og. Jeg pleier også ha ømme pupper før TR. Det er jo et godt tegn at du ikke har det denne gangen:) Uff, tannlege er alt for dyrt ja!! Det var bra at du sa ifra at du kan være gravid, så du fikk på deg sånn forkle. Ikke noe vits å ta noen sjanser. Ja vi har ikm sånn ca. likt:) Jeg har det på torsdag/fredag. Jeg har så sinnsyyykt lyst til å teste, men er jo ikke noe vits så tidlig, hehe. Det er utrolig hvor mange symptomer man kan ha uten å være gravid, men jeg satser på at du er gravid nå!! Hehe, ja oppe sent når jeg har fri;) Puss Puss
*nr4isommer* Skrevet 6. april 2009 #29 Skrevet 6. april 2009 er dere bgravide??? leste innleggene... såååååååå koselig dere har så god kontakt... savner noen å prate med jeg også.... :-( min kjære blir like leiseg som meg når det ikke klaffer... Det jeg lurte på er om dere vet om det er lettere å få tvillinger når man går på pergo... har diabetes og har to barn på to år så kan ikke ha så mangen graviditeter oh fler keisersnitt. ønsker 4 barn men mer enn ett svangerskap til på meg er ikke så lurt...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2009 #30 Skrevet 6. april 2009 prins07&prinsesse08: Neida, vi er ikke gravide;) Eller ikke som vi vet, har ikm om noen dager. Vi er på symptomjakt! Bare å henge deg på denne tråden, koselig å bli kjent med flere:) Koselig at du har en kjæreste som blir like lei seg som deg, skulle ønske at min og var sånn. Samboern min virker litt likegyldig når jeg får TR, selv om han har kjempelyst til at jeg skal bli gravid. Det sies at det er 10% sjanse for å bli gravid med pergo, men sjansen øker kanskje om man har dobbel eller trippel kur. Jeg har gått på dobbel pergo denne pp´n, og kommer til å være veldig spent på om det er 1 eller 2 hvis jeg er gravid. En som var på bim tidligere gikk på dobbel pergo og er nå gravid med 3! Går du på pergo nå? Hvor lenge har du prøvd? Får håpe at du blir gravid med tvillinger denne gangen:)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #31 Skrevet 7. april 2009 Heia vennen! Ja jeg eelsker filmen ja, har den og , 2 disc extended cut, i looove it:) I natt hadde jeg så vondt i magen så jeg tenkte at nå kommer TR, gikk på do men det var ingen tr der nei, ikke kommet i dag heller, det er jo egentlig i dag at jeg har ikm men i og med at den var 4 dager for sen sist mnd så regner jeg med den blir det nå og så da er det torsdag/ fredag ja. huff jeg vil og teste men vet det blir negativt uansett så jeg gidder ikke. da jeg våknet opp i dag så jeg meg i speilet på badet og jeg har fått masse sånne nupper på brystet, sånn over puppene liksom, så nesten ut som vannkopper (men det har jeg hatt altså) bare for at du kan danne deg et bilde av hvordan det så ut liksom, pleier aldri ha så mange røde nupper der liksom... og så klødde jeg noe sinnsykt under singletten, så dro den opp så hadde jeg noe som lignet på et myggestikk og så fikk jeg det på andre siden av magen og, sånn på siden liksom, kan jo ikke få myggestikk når jeg ligger med singlett og dyne liksom... hallo , så da jeg sto opp så var det blitt til to nupper. I dag har jeg hatt litt tjukk litt klumpete utflod, men ikke mye. føler meg litt svimmel nå og litt rar men er sikkert bare Tr som er på vei.... Ja halebeinet, det er det verste jeg har vært med på, har hatt litt vondt i ryggen men ikke noe særlig, hvis jeg sitter for mye på harde stoler så merker jeg det i halbeinet ja.. Jeg har litt ømme pupper nå men på langt nær ikke sånn som de pleier å være før TR kommer, huff jeg vil ikke ha mensen jeg vil være gravid! åårrhhh! Blir så sykt gal av å gå å vente på den, og sjekker hver gang jeg er på do, går ofte på do ja.. Så synd at vennene dine blir utilpass, hmm... jo det er veldig koselig å snakke med venninner om det fordi er liksom så støttende og hååper jeg er gravid hver gang, hehe.. tiden vil jo vise men huff nå ble jeg kvalm er sikkert bare innbilling vettu tenker så mye at det blir sånn kanskje... håper ikke det da.. men er jo ikke godt å si. ja er så trøtt for tiden, blæææ, får besøk av ei venninne senere og vi skal se fruene vettu, kommer til å gjespe som bare det, gjesper allerede nå og har kun vært våken siden kl 9... Hva slags symptomer har du i dag da? Hva jobber typen din med og hva jobber du med (eller jobber du utenfor skolen)?? Satser på at vi begge er gravide nå jeg:) vi får støtte hverandre uansett om vi er det eller ikke:) puss puss!
*nr4isommer* Skrevet 7. april 2009 #32 Skrevet 7. april 2009 Jeg har ikke hatt problem med å bli gravid. Har en gutt på 2 og en jente på 10 mnd, 13 mnd mellom de. Har ikke brukt prevansjon siden nr to kom men er ikke noen spire enda:-( men er 4 pp med ELtester osv... Skal til legen 20.april for å ta en livmorhals celleprøve (en slik alle bør ta etter fyllte 25) Tenkte å spørre legen på samme tid om han vil skrive ut pergo til meg (helst dobbel kur). Har EL og mens men ettersom jeg har 2 KS og diabetes er det begrenset med barn og nye KS osv. Vi ønsker hvertfal 4 barn. Så kansje med pergeo hadde det kommet tvillinger.... Er det vanskelig å få pergo???
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. april 2009 #33 Skrevet 7. april 2009 Så koselig med to tette! Tøft at du vil ha 3/4 så tett:) Det er ikke alltid at legen skriver ut pergo, det gjør stort sett gynekologen. Men kan hende at legen henviser deg til en. Kravene for å få pergo er vanligvis at mannen har testet svømmerne, og at man har prøvd i minst et år, eller ikke har EL av seg selv. Siden dere har to barn, så er det ikke sikkert at mannen din må teste seg. Men jeg vet ikke om de kan skrive ut pergo pga ønske om tvillinger, men det er jo bare spørre:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. april 2009 #34 Skrevet 7. april 2009 Hei vennen! Så kult med 2 disc extended cut, mååå haaaa!!!! Åååå så spennende at du har så mye menssmerter selv om ikke tanta kommer. Det er jo et av de vanligste gravididetstegnene! Så rart med alle nuppene, men har hørt om gravide som har akkurat det samme. Får mer og mer tro på at det har klaffet for deg jeg! Skjønner veeeldig godt at du vil teste. Har du mange liggende? Det er sikkert lurest å vente til fredag, men skjønner godt hvis du ikke klarer, hihi;) Da har vi det litt likt. Jeg får også kjempevondt av å sitte på harde stoler. Er ikke bare bare å brekke halebeinet, kan ikke gipse det liksom;) Det er jo et bra tegn at puppene ikke er like ømme som før mensen. Jeg vil heller ikke ha mensen, har ikke lyst!!!!!! Håper at vi slipper unna denne gangen, synes at vi fortjener en liten spire nå! Jeg blir også gal av å vente på TR. Leter etter symptomer som en gal, og leser alt jeg kommer over om symptomer. Hvis jeg får TR, så håper jeg at jeg klarer å slappe av mer neste pp. Så herlig at vennene dine er så støttende og håper sammen med deg hver pp. Prøvingen må bli litt enklere når man har noen å dele det med:) Spennende at du er trøtt og kvalm, du har jo alle de klassiske symptomene på graviditet:)) Så koselig med venninnebesøk! Jeg elsker fruene, tror vi har lik tv-serie smak, hehe. I dag er puppene ganske mye midre ømme enn de har vært tidligere, blææ!!! Lei meg for det ja:( Men har hatt ganske sterke murringer og stikkinger når jeg har reist meg opp raskt, håper at det kan være et godt tegn. Er også trøttere enn vanlig og har ikke fått menskvisa *håpe håpe*. Sambo jobber ikke ved siden av studiene, han har noen rike besteforeldre som betaler de faste utgiftene for han *urettferdig*. Jeg jobber som personlig assistent for en funksjonshemmet jente. Jobber en natt og en kveld i uka, er på nattevakt nå. Hva med deg og typen? Det satser jeg på og! Vi får støtte hverandre uansett ja:)) Puss puss
Gjest Skrevet 8. april 2009 #35 Skrevet 8. april 2009 Hei vennen! hadde egentlig skrevet halve tilbake til deg i stad men så kom sambo inn i stua og da logget jeg bare ut med en gang, heheh... Men nå sover han søtt på sofan og jeg sitter i den lille sofaen så nå kan jeg svare:) Har vært på jobb idag jeg, jobber på en returant/bar-utested så jeg gjør alt kan man si.serverer mat og alt av drikke, jobber bare to ganger i mnd nå pga studiene, men nå i påsken har jeg to ekstra vakter, trenger mer penger, huff er ikke alltid greit å være student nei... hadde ikke klart meg uten den lille lønna fra jobben assa, har jobbet der i over 4 år nå, i begynnelsen jobbet jeg fast heltid men så ble det deltid når jeg begynte på universitetet i 2007, orker ikke jobbe så mye da. Samboer er rørlegger lærling og skal ha fagprøve i juni, så det blir spennende:) Jeg begynner å tvile igjen på at jeg er gravid, tror det kanskje bare er kroppen som har gone crazy! men vet jo ikke da. har hatt så vondt på kveldene nå og på natten så har jeg jo tenkt at mensen kom men den har ikke det. Ikm var jo egentlig i går men siden "mensen" var forsinket sist som jeg sa så er den nok det nå og og da blir ikm fredag ja. Har bare en test liggende (CB) derfor kan jeg ikke teste i morgen, har så lyst men vet at den blir negativ uansett så får bare vente til fredag eller lørdag men som sagt har begynt å miste troen selvom jeg har symptomer, hmm.. tror det kommer til å ta enda lengre tid for oss.. er jo ikke godt å vite men, er såå lei av å vente på TR nå at jeg snart sprekker. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg kjøpt flere tester og testet fra i morgen av hver dag.. æsj, men regninger kommer før gr.tester da, jeje Nei jeg skulle gitt noen tusen for å ha brekt armen i stedet for halbeinet, for halebeinet blir liksom aldri helt bra igjen, man kan jo ha plager resten av livet, så det er viktig å tøye og trene opp musklene så ikke det vokser skjevt. tenkte på det halebeinet i forhold til hvis vi får bekkenløsning når vi blir gravide så må jo det bli vindt da hvis ikke det er helt bra innen den tid liksom.. tenker du og det`? Ja det var koselig med besøk i går ja, var gørrtrøtt når ho gikk så da var det rett på badet og i seng etterpå- Puppene er ikke ømme i det hele tatt nesten nå.er rare greier detta. Har ikke hatt murringer mens jeg var på jobb, for da løp jeg rundt som en strikk.. Men når jeg kom hjem og fikk satt meg ned og slappet av så kom det, ikke så ille som det var men kjenner det liksom. hmm huff blir nesten forbanna hvis tanta kommer for nå har jeg hatt sånn i 5 uker, hvorofr skal det være sånn uten grunn liksom... Skal på kafe med noen venninner i morgen, og de vet om prøvingen allesammen så blir nok litt prat om det og ja, som alltid. skulle ønske du kunne vært med da, hadde vært koselig:) Puppene dine er mindre ømme ja, samme her som sagt. det kan jo være det er et godt tegn at de er streke når du reiser deg fort. . jeg har fått noen småkviser i panna så det kan være menskviser, ser ut som nupper det og men nei jeg vet ikke, blir gal av å vente...argh!!! Nei så urettferdig at han får betalt de faste utgiftene, sånn er litt sånn blæ liksom.. Du jobber med det ja, jeg var med på bhg overtagelse og var på en avdeling som hadde 4 multihandikappede barn, det var spennende, men jeg fikk så vondt inni meg av å se på de, men samtidig så vet jo ikke de hvodan det er å ha en normal kropp og et normalt liv . men jeg syns de er verdig for et liv de barna også. de er jo mennesker de og liksom... er jo ikke demmes feil at de ble funksjonshemmet liksom.. Å huff jeg vil ikke ha tr, vil ikke vil ikke! der snakker jeg vel for oss begge, Nettopp sett en dårlig film, den var jo litt vittig men egentlig litt for rar, sambo sovnet jo midt i på fanget mitt, så tror ikke han syns den var noe men det var den eneste nye filmen som var komemt ut. Vi er veldig glad i ¨se film ser du. har jo kjøpt nytt tv for en stund siden så det er luunt å se film nå 42 " Philips:) Tror jeg skal se litt friends nå, klokka er jo bare halv tolv:) blir hentet av ei av de som skal være med på kafe i morgen siden det er helligdag og da går det bare søndagsruter så da går ikke første buss til byen førv kvart på to. Hvor mange tester har du liggende da? jeg vil være gravid nå, er så lei av venting, men skal jo ikke klage du har jo ventet velig mye lenger. huffamei nei pusspuss vennen!
Gjest Skrevet 8. april 2009 #36 Skrevet 8. april 2009 HEisann prins 07 og prinsesse 08! Jeg så ført nå jeg at du også hadde hengt deg på Heng deg på som bare det:) Vi ønsker vi er gravide vettu, håper ikke det blir vanskelig for deg å få pergo da, jeg har ikke noen barn fra før og samboer vil ikke at vi skal ta pergo enda, men kan jo være jeg blir gravid uten det og det får jo tiden vise. KS? hmm... Så fin mann du har da:) Min er også litt spnn likeglad når jeg får tr, sånn som dreamer-.30 pp sin mann. jaja men skriv med oss hver dag så svarer vi vettu:) er det vi har gjort så det var sånn vi ble kjent:) klem til deg!
Gjest Skrevet 10. april 2009 #37 Skrevet 10. april 2009 dreamer 30 pp pergospire?! Ja da var det IKM da, har tanta kommet til deg eller? Den har ikke kommet til meg foreløpig, våkna i dag med skikkelig vondt i magen, hadde lugget på magen å sovet, og det var visst ikke bra, så jeg hadde så vondt at huff nei, gikk over da så sovnet jeg igjen,,, har litt vondt i hodet men det kan jo være jeg sov for lenge, jeje vi får bare vetne å se på om tanta kommer, tror ikke jeg tester før søndagmorgen, den kan jo komme i morgen og liksom. men hvis den skal komme syns jeg den kan komme i dag!. har ikke ømme pupper nå i det hele tatt. bare trøtt, vondt i hodet og korsygg, og nuppene over brystet er der enda.. hmm... puss puss! hva med du?
Gjest Skrevet 12. april 2009 #38 Skrevet 12. april 2009 Dreamer 30 pp. pergospire!!! Har du hatt en liten ferie? håper den var god hvertfall:) Ja i dag er det 2 dag over IKM, skulle hatt den på fredag! Har en del tjukk utflod, ingen tegn til TR. enda hvertfall. Skulle egentlig teste i morres men var så trøtt da jeg sto opp for å gå på do kl 4 i natt, så tenker jeg heller tester i morgen når jeg våkner med mindre TR kommer i dag.men det ser ikke sånn ut nå da heldigvis:) Er veldig spent på å høre hvordan dagene dine har vært og om du har fått mensen eller om du har gått over IKM du og! Svar så fort du får sjangs da;) Håper du har det bra! puss puss vennen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. april 2009 #39 Skrevet 12. april 2009 Hei vennen:) Ja vi var en tur på danskebåten fra fredag til lørdag, deilig å komme seg bort litt, selv om det bare var en liten båttur. TR kom på fredag, så nå gleder jeg meg bare til den forsvinner så vi kan sette i gang og prøve igjen:) Var nesten litt deilig at mensen kom, for jeg var helt utslitt av å tolke symptomer og lure på om det var noe på gang. Så spennende at du er 2 dager over IKM. Krysser ALT jeg har for deg!!! Håper at TR holder seg unna og at du tester positivt i morgen tidlig. Har du fortsatt symptomer? Puss puss
Gjest Skrevet 12. april 2009 #40 Skrevet 12. april 2009 Heia:) Så koselig da:) ja alltid godt å komme seg litt bort ja:) Synd at Tr kom da:( men bare å sette i gang snart igjen vettu;) Symptomene er bare den tjukke utfloden, litt vondt i korsryggen og sover lenge om morran, men det trenger jo ikke være noe symptom. Ellers har nesten stikkingene i magen forsvunnet, men det syns jeg bare var bra for de har jeg jo hatt i fem uker nå liksom... Det eneste var etter sex tidligere fik jeg litt vondt liksom, i nedre del av magen. rare greier. og det som og er at det pleier jo komme litt rester i trusa fra sexen altså , men neida her er helt tørt, var sånn sist og etter sex. hmm... Nei jeg vet ikke jeg. men hvis den skal komme så kan den bare komme nå assa! Er nesten litt redd for å teste i morgen, er jo sikkert negativ, så vet ikke om jeg skal vente lenger å se om tr kommer eller ikke... hmm... Har ei jeg jobber sammen med som ikke fikk positiv test før mellom uke 5 og 6! jeg vet ikke om jeg tester men burde jo gjøre det liksom.. hmm.. lurer veldig på om jeg skal eller ikke. Har litt vondt i magen men ikke noe veldig . brystvortene er ikke særlig ømme lenger men humørsvingningene har jeg merket noe sykt de siste dagene, og lurer på om det er en god ting eller om det er bare hjernen min som spiller meg et puss. ikke godt å si. Puss Puss!
Gjest Skrevet 13. april 2009 #41 Skrevet 13. april 2009 Heia! Testet negativit i dag, ingen tegn til tr heller, får bare vente litt til å se om tr kommer eller så må jeg kjøpe flere tester. blir gal av denne ventingen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. april 2009 #42 Skrevet 13. april 2009 Hei vennen Så trist at du testet neg:´-( Sender deg en stooor trøsteklem! Håper at tanta fortsetter å holde seg unna og at du tester pos om noen dager. Så lenge tanta ikke har kommet, så er det fortsatt masse håp:) Du har jo fortsatt masse lovende symptomer! Ja det er noen som tester positivt veldig sent, så det kan jo godt hende at du er en av dem. Det er vanskelig å si om humørsvigningene er et godt tegn, det kan jo bety både spire og TR. Men jeg krysser alt jeg har for at det betyr spire for din del! Hatt en fin påske da? Puss puss!
Gjest Skrevet 13. april 2009 #43 Skrevet 13. april 2009 HEi vennen! Men alt håpet mitt er ikke ute enda, ja tanta er fortsatt ikke kommet så håper ho holder seg langt vekke denne gangen, blæææ Håper jeg av en av dem som er sent positiv. Joda hatt en avsalppet påske vi:) bare kost oss hjemme her vi:) I morgen er det tilbake til hverdagen, begge skal på jobb og onsdag og torsdag er det skole igjen.så er det fri fredag,lørdag og søndag:) Du da? vi skal på middag til svigermor i dag, også får jeg besøk av min gravide venninne i kveld, hu har termin på 17 mai! puss puss!!!
Gjest Skrevet 13. april 2009 #44 Skrevet 13. april 2009 Da ser det ut som at tr er på vei, var litt blod i utfloden i stad, får håpe det er det, men det er sikkert tr som kommer. æsj jaja, begynner å lure på om jeg må la være å gå inn på bim så ofte, kanskje jeg tenker så mye at kroppen blir forvirra og at det er derfor syklusen plutselig har blitt utsabil. hmm... jeje puss puss!
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 13. april 2009 #45 Skrevet 13. april 2009 håper det er greit at jeg sniker inn et sp til prins07&prinsesse08 , jeg fikk et barn septembr 08 og permisjonen min er over i august, vist jeg nå er gravid, hvordan blir det med foreldre stønad da, jeg rekker jo ikke å jobbe i 6 mnd??? sender smeltpåtjukka støv til oss alle;)))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. april 2009 #46 Skrevet 14. april 2009 Hei vennen! Så trist at det virker som at TR er på vei!! Har den kommet skikkelig eller har du sluttet å blø igjen? Håååper det bare var en festeblødning, hvis ikke krysser jeg alt jeg har for at dette er siste gang du ser tanta på leeeenge! Jeg tenker og stresser mye, men har ikke merket det på syklusene. Så tror nok ikke at det har så mye å si hvis du har lyst til å være her inne. Men det er deilig med litt pause innimellom, få tankene over på litt andre ting. Jeg pleier ikke å være her så mye i perioden mellom TR og EL, så det kan hende at jeg er litt treig med å svare framover hvis du er her;) Puss puss!
Gjest Skrevet 15. april 2009 #47 Skrevet 15. april 2009 Hei vennen:) Jo jeg tror den har kommet nå, hadde syke menssmerter tidligere, og det var ille altså, men gikk over litt. Det er litt sånn tjukt blod på en måte ikke alt altså men noe av det, men lurer på om jeg virkelig har hatt en SA tidlig eller om det bare er kroppen som surrer noe veldig med hvordan blod den skal slippe ut, hehe.. ikke godt å si men det er nok mensen ja, blir aldri klok på den. Men nå har jo da hele syklusen hoppa en uke fremover, siden sist mens var 4 dager for sen og denne mens var 3 dager for sein over de 4 dagene, så da er det en uke forskyvt. så håper ikke den forskyver seg enda mer neste mnd... Ja jeg tenker veldig mye, ja nå har jeg ikke vært her inne siden i går tror jeg og merker det er deilig å ikke være "avhengig" på en måte, godt å tenke litt på noe annet og som du sier.. Du får bare svare når du kommer inn igjen da vettu:) greit ¨vite hvrofro du er treg av og til:) hehe takk:) har enda mer fri fra skolen nå, s¨skal lese litt barnebøker jeg nå, har begynt på mio min mio, den er søt, også skal jeg lese brødrene løvehjertet og arven fra onkel rin tin tei. jaja kommer sikkert til å sove men , hehe.. PUSS PUSS!!!!
Gjest Skrevet 16. april 2009 #48 Skrevet 16. april 2009 Hei vennen! Det dumpet et brev ned i postkassen min i dag fra gynekologen! å jeg tenkte mitt før jeg åpnet det, huff. det stod at bakterieprøven viser tegn til infeksjon. Gardnerella vaginalis. dette er ufarlig men kan gi illeluktende utflod, fikk en resept på noe som heter zidoval gel og det skal brukes i 5 dager om kvelden og det anbefalses å ikke ha sex mens behandling pågår! arg! jaja, blir nok ikke gravid denne pp heller da, skal jo være borte de to neste ukene så da blir det jo ikke noe. (skal i praksis) jeje, sånn kan det gikk , irriterende, det skyldes en kraftig økning av antall bakterier i skjeden, tilstanden er ufarlig og er ingen kjønssykdom, men den er plagsom.. såtr det. hvordan går det med deg vennen? puss puss!
Gjest Skrevet 17. april 2009 #49 Skrevet 17. april 2009 *dytt* du må huske ¨leite etter tråden når du er her inne dreamer! hehe Puss puss og håper alt står bra til!
*nr4isommer* Skrevet 17. april 2009 #50 Skrevet 17. april 2009 Heji heji, har ikke hatt internett på noen dager så har ikke fått lest på denne tråden... Til deg endaen?? Jeg synes nav sine regler osv er håpløse... Med nr 1 valgte jeg 80% lønn og 100% permisjon. Hadde da 1 mnd hvor jeg egentlig skulle vært i jobb før jeg startet ut i permisjon med nr 2. Men var da sykemeldt pga diabetes 1 og bekkenløsning. Men pga at jeg gikk rett fra permisjon til permisjon måtte jeg velge 100% lønn (som da ble 80%) pga det var det som var min inntekt det året jeg hadde min 1. permisjon. Jeg fikk dermed 80% permisjonstid som gjorde at jeg måtte starte i jobb da minstemann bare var 8 mnd... men tok ut 6 uker ulønnet ferie og pappaen hadde 6 uker så da startet hun i bhg da hun var 10 mnd... ALTFOR tidlig synes jeg... SUKK... Om ikke jeg hadde gjort det slik hadde jeg fått 80% av 80% lønn pga det var det jeg hadde i min første perm. Håper du forstår hva jeg skrev, så det ble litt rotete.. Ellers er værdagen så utrolig slitsom psykisk... Startet i jobb for ca 2 mnd siden og jeg trives virkelig ikke. Jobber i barnehage, og er så dumt for mye av personalet er byttet ut siden jeg gikk ut i pem. Det andre er at jeg synes det er så utrolig tungt å levere fra meg de små barna på 2 år og 11 mnd i barnehage som må være der i 8 timer mens jeg passer andre sine barn. Barn under 3 synes jeg er allt for liten til å være så lenge i barnehage. Hadde det vært 5 timer hadde det vært en annen sak. Jaja, huff... Noe annet er også at jeg tenker på dettemed å bli gravid HELE tiden sikkert slik dere også gjør... Synes det er tungt jeg, er så redd det ikke skal klaffe og vet jeg ikke skal klage for har jo to fantastiske barn. Noen har jo ikke noen... Men har jo gått i 11 mnd unten prevansjon og enda er det ingen spire. Skal til legen på mandag og høre hva han sier... Hvordan er dagene for dere??? God Helg foresten;-) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå