Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn spesialist i dag, tok ultralyd, han kunne ikke se noe tegn på graviditet, og heller ingen cyster, alt så greit ut hvertfall.

Det som var kjipt var jo at jeg ikke var gravid da. Han sa at jeg kanskje kunne hatt en tidlig MA/SA og derfor ble kroppen litt i ubalanse etterpå, men han sa ikke at det var det som hadde skjedd, han sa bare at det kunne være det.

Men på den positive siden, det er hvertfall ikke noe galt med eggstokker eller livmor:)

men det som er rart at jeg har fotsatt vondt nederst i magen, murringer, men hivs det har vært en tidlig ma så tar det kanskje tid før det går bort?

jaja blir en ny tid med masse sex nå, hehe. tror jeg skal prøve hostesaften denne gangen,

ellers er det noen som har gode råd til va jeg kan gjøre for å bli gravid?

tenker på dere jenter!!! det er synd vi ikke får spire, håper vi alle får en liten en snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt så fint ut!!:)

Hvor er du i syklusen da? Kan jo hende at du er så tidlig i svangerskapet at det ikke synes på ul enda? Hvis ikke så håper jeg at det klaffer for deg snart! Masse masse lykke til:)

Gulrot før EL og ananas etter er et tips for bli gravid. Sink og store mengder med E-vitamin øker fruktbarheten hos dere begge. Anbefaler gevita sink og C-vitamin, og IDO-E 100 mg E-vitamin. Is skal også øke fruktbarheten:)

Skrevet

Uff så leit da... Da er det heller ikke umulig at det er noe lignende med meg.. Men men, må se den positive siden, alt var jo bra ellers så da er alt perfekt tilrettelagt for frøet når den skal bo der :)

Masse lykke til videre :)

Får se hvordan det går med meg da.... Klem

Skrevet

Dreamer 30 pp- pergospire!

Takk for svar og råd:) jeg er nå i syklusen min slik at jeg skal ha mens om en uke ca, kanskje det går litt over en uke siden den var for sen sist. så får jo se om den kommer da

Han gynekologen mente at det vills slått ut på testen for den var så sensitiv (var ikke morgenurin) han kunne ikke se noen tegn til graviditet på ul (innvendig) men vet ikke jeg, han mente hvertfall at jeg ikke var gravid.

jeg håper og det klaffer snart.

da blir det gullerøtter og ananas:)

(spydde natt til i dag, men tror det var pga noe mat jeg spiste i går) sorry for detalj.Føler meg som jeg har tatt hundre sit ups, skikkelig støl i magen liksom, (var det i går kveld og) men det kan jo være fordi jeg kasta opp som sagt, men men. håper ikke jeg gjør det i natt, har ikke spist så mye i dag, to mariekjeks en sjokolade og to skiver med ferske reker og salat på. er redd for at det skal komme opp igjen, er det noe jeg hater så er det å kaste opp.

hvordan går det med deg da?

Skrevet

Trampetrollet!

Ja det var jo leit men men sånn er det. han sa jo ikke at det var MA men at det kunne ha vært, men det var liksom bare en mulighet så det var ikke sikkert.

Ja det var godt at alt var bra ellers:)

Hvordan går det med deg da? KRYSSER FINGRE FOR DEG!

KLEM

Skrevet

Det høres rart ut, for det er ikke sikkert at spira har festet seg enda en gang, så da vil det ikke slå ut på en test uansett. Synes du skal fortsette holde motet oppe, kan godt hende at du er gravid:)

Du har jo masse lovende symptomer!! Hååper at du kastet opp fordi du er gravid, og ikke pga noe du hadde spist. Krysser alt jeg har for deg, blir spennende når du nærmer deg ikm!

Med meg går det bra:) Har tatt dobbel pergo og akupunktur denne pp´n, og hadde EL på søndag. Så jeg har akkurat kommet inn i den spennende ventetiden. Er ikke lett å være optimistisk lenger, men jeg håper jo at det har gått denne gangen. Hadde vært gøy om vi kom inn i desemberforumet begge to:)

Skrevet

Hmm.. nei ikke vet jeg hva jeg skal tro altså,

har liksom slått det fra meg nå at jeg kan være gravid men heller ikke helt siden jeg har fortsatt vondt i korsrygg og såre brystvorter når jeg klemmer på de (innover)( noe jeg absolutt ikke pleier å ha) ,

og føler meg fortsatt ganske støl i magen , men men får bare tenke at det ikke er noe , men er ganske sikker på at disse symptomene er ikke noe psykisk liksom,. men men jaja. Det var skikkelig vondt å kaste opp den natten, ( har ikke kastet opp siden da, så var nok den pizzan, men det var jo bare ett stykke,rart)

Har ei venninne som var 2,5 uker over ikm der så kun gyn at livmora hadde vokst men det var for tidlig å se fosteret (test positiv i tillegg da)

Dette pergo greiene, er det sån hormon greier som hjelper deg å bli gravid?(dyrt)?

Spennende da:) nei jeg har nesten gitt opp og være optimist jeg og, er hvertfall ikke lett lenger, men har jo ikke prøvd like lenge som dere da, 30 pp er lenge da. hmm..

Hadde vært kjempegøy om vi kom inn i desemberforumet sammen ja:)

håper og håper!:)

Skrevet

Det høres jo veeeldig ut som at du er gravid!:) Det blir så utrolig spennende å følge med på deg framover. Når de ikke kunne se fosteret hos venninna di 2,5 uker over ikm, så kan man ihvertfall ikke se det hos deg 1 uke før ikm. Man kan heller ikke få positiv test så tidlig, så jeg tror ikke at gynekologen din er så flink:(

De fleste får pergo for å få eggløsning, men når man har prøvd over et år så får man det stort sett uansett. Jeg har eggløsning av med selv, men får det for å få flere og bedre egg.

Hvor lenge har dere prøvd? Er ikke lett å være positiv i denne prøvetiden, mange skuffelser man må igjennom.

Håååper at vi kommer inn i desemberforumet!!!

Skrevet

Det som var, var jo at sist mens var forinket 4 dager og det var ikke mye som kom, bare småblødninger, (4 dager) så han mente det kunne ha vært en tidlig tidlig sa, men han sa ikke at det var det. Han sa at den testen han tok der (urin) ville slått ut for den er såpass sensitiv så den ville tatt opp noe hcg om det hadde vært der, Det skal nevnes at det ikke var morgenurin, og det overrasker meg litt at han ikke sa noenting om at det burde være det.hmm...

Han var veldig hyggelig og flink og sånn, første gang jeg var hos han, så skal nok gå til han hvis jeg blir gravid, da får jeg bilde hver mnd og sånn:)

Så hvis jeg er det nå så kan jeg bare si at han tok feil.:) Man får liksom aldri nevnt det man virkelig lurer på når man er hos gyn/lege

tiden går så fort, men neste gang skal jeg skrive ned det jeg skal spørre om.

Jeg var så kvalm i dag morres trodde jeg skulle spy men gjorde det ikke, hadde jeg gjort det hadde jeg blitt hjemme fra skolen.

Har vært kvalm i hele dag og, tror ikke jeg er gravid men sånn stikkinger i brystvortene kommer og går det og , og det er ikke behagelig nei, slapp er jeg og, nå som det er så fint vær ute har jeg lyst å gå tur men jeg er så sliten og kvalm at jeg ligger her på sofaen under dyna og skal sove litt kanskje. jaja får håpe det blir bra vær hele påsken:)

Kanskje jeg skal prøve pergo snart selv da, er det dyrt og hvordan får man det? Det er 1 år siden jeg sluttet på pilla så jeg begynner å bli utolmodig, men skal ikke klage, dere har jo prøvd leeeenge! unner deg å bli gravid før meg;) hvor gammel er du ?

Vi får bare prøve å være positive;)

Skrevet

Jeg hadde en tidlig sa, og da blødde jeg som en vanlig mensen og hadde masse smerter. Men kan jo hende at det er forskjellig fra person til person, eller at du hadde en tidlig ma. Han ville sikkert bare ta den testen for å se om det var noe hcg der, men sannsynligheten for det er jo liten så kort tid etter EL. Så det var nok litt tidlig å teste.

Så bra at du var så fornøyd med han, det er supert å ha en gynekolog man stoler på:) Går du privat eller ble du henvist gjennom legen? Jeg går til privat gynekolog, og er superfornøyd!

Så spennende at du har vært så kvalm i dag! Synes det høres mer og mer ut som du er gravid jeg. Når har du ikm igjen? Håper formen din snart blir bedre så du kan nyte vårværet.

Hva studerer du? Jeg studerer spesialpedagogikk, går siste året på bachelor nå. Passer egentlig litt dårlig hvis jeg blir gravid nå i forhold til permisjonspenger og sånn, men det ordner seg nok uansett;)

Du kan få skrevet ut pergo av gynekologen din. For en enkel kur (5 tabletter) koster det ca. 80 kroner. Synes du skal spørre om det hvis tr kommer.

Så snill du er!!!:) Men du har jo prøvd lenge du og, og jeg synes at du fortjener like mye å bli gravid som meg:) Jeg er 22 (86-modell) :) Vi får bare prøve å være positive ja!

Skrevet

Ja er ikke godt å vite, men nå var sist mens eller da disse småblødningene fra 13 til 17 mars,

Ja jeg er fornøyd med han, det er privat, ble bare anbefalt han av ei venninne, så ringte jeg og fikk time:)

Jeg syns ikke det er spennende å være kvalm nå, hehe, for jeg er så lei av å være det. huff... Har IKM til onsdag eller fredag, egentlig onsdag men vet jo ikke om den blir for sen denne gangen siden den var for sen sist...

Jeg studerer førskolelærer er på 2 året, er påskeferie nå så er det skolepraksis og så er det veldig fort eksamen. huff.. hehe..

Kanskje jeg får spørre om pergo hvis Tr kommer da,

du har jo god tid! når har du IKM?

Jeg er 25 (84-modell)

klem til deg!!!

Skrevet

hajo pergospire?

Å gurimalla jeg har vært så kvalm, er kvalm enda, gulpa i sta (sorry for detalj) var bare litt da, bare å svelge ned igjen med colan. drikker cola for å stabilisere kvalmen men det funker lite ja, spiste suppe i sta, blomkål og brokkoli suppe med egg i, var godt det, hodepinen forsvant hvertfall:)

Har fortsatt litt stikkinger/murringer i nedre del av magen, pluss pupper sku jeg til å si, smerter der og av og til. føler meg helt gåen. huff, men jeg tørr ikke håpe lenger nesten, er sikkert bare fordi jeg leser så mye ting her inne, men samtidig tror jeg ikke disse smertene er psykiske altså, hmm.... rare greier, jaja nå har du fått høre alt på nytt, hehe huff da jeje, måtte bare få det ut blæææ

hvordan går det med deg da?

klem!

Skrevet

Jeg har inntrykk av at private gynekologer ofte er bedre enn offentlige. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg synes det er verdt å betale ekstra for privat:)

Uff da, håper kvalmen gir seg snart:( Å være kvalm er det verste jeg vet!

Vi har IKM omtrent likt vi da, jeg har det fredag eller lørdag (i neste uke). Det blir kjempespennende! Har du noen planer om når du skal teste? Jeg er skikkelig testoman, så synes det er forferdelig å vente;) Men skal prøve å vente til neste lørdag.

Så spennende å studere førskolelærer! Det gjør sambo også:) Han er på første året bare da, og han skal ta påbygging etterpå for han vil bli lærer.

Hvor gammel er samboern din? Min er 25 (83-mod).

Er han like ivrig som deg når det gjelder prøvingen?

Jepp, synes at du skal spørre om pergo:)

Klem!

Skrevet

Ja jeg har og det inntrykket ja, er enig med deg der:)

Ja får håpe det gir seg ja, begynner å bli litt gal , hodepinen er tilbake og, er sikkert noe som går..

Jeg skal bare se om mensen kommer enten på onsdagen eller lørdagen så hvis den ikke gjør det så tester jeg, har lyst å teste før men må klare å holde meg litt.. hehe, prøve hvertfall

så gøy at vi har ikm nesten likt:)

Ja det er spennende:) han gjør det ja, koselig da.

Min samboer er 24 (fyller 25 i september) så han er og 84 modell bare 9 mnd yngre nn meg, vittig så når jeg ble født ble han lagd, hihi det har jeg faktisk aldri tenkt på.:)

Han er nok ikke like ivrig som meg nei, men vet han har veldig lyst til at jeg skal bli gravid, vi har snakket om det mye altså, men som gutter flest syns han vi skal ha mer sex... orker hvertfall ikke nå når jeg er så kvalm, tenk hvordan det blir når vi blir gravide da, jaja finnes jo andre måter å tilfredstille disse gutta på hehe..

kleeeeeeem!

Skrevet

Uff, høres slitsomt ut å være i så dårlig form:( Men hodepine kan også være et graviditetstegn *håpe håpe*.

Du er superflink hvis du klarer å vente. Jeg tror at jeg kommer til å sprekke på torsdag eller fredag, hihi. Jeg har sånne billigstrimler liggende, de er alt for lette å bruke;)

Ja gøy at vi har ikm nesten likt, håper at det er et godt tegn:)

Hehehe, han ble laget når du ble født ja;P Morsomt!

Han er omtrent som samboern min han da. Sambo har blitt litt mer ivrig i det siste fordi han er så lei av prøvingen, og vil at det skal skje noe snart. Men jeg skulle gjerne ønske at han var enda mer ivrig. Ikke noe koselig å føle seg "presset" til sex når man er dårlig, mannfolk altså!;) Bra at det finnes andre måter å tilfredsstille disse gutta på ja, haha!

Kleeeeeem!

Skrevet

Ja vi får se om jeg klarer å vente, hehe

Ja håper det er et tegn jeg og med ikm på likt:)

jeg har bare en cb liggende jeg, har ingen sånne billig greier, har ikke fått bestilt enda fra nettet for har litt lite penger nå, hee..

Ja min er jo ivrig han og, men tror han er litt mindre ivrig enn din.

skriver mer i morgen jeg, natta da vennen! (syns jeg kan kalle deg det nå);)

kleeeeeeeeem!

Skrevet

Krysser fingrene for at det er et godt tegn. Hadde vært sååå koselig om vi kom i samme terminforum. Jeg synes vi fortjener det nå etter så mye prøving;)

Hehe, er nok lurt å bare ha en CB liggende, da tenker man seg litt mer om før man bruker den. Jeg har vel 6 billigtester og en CB digital, så er fort gjort å sløse børt billigstrimlene. Men den CB´n vil jeg ikke ta før jeg har fått 2 streker på strimlene og er helt sikker på at det kommer opp "Gravid". Orker ikke se "Ikke Gravid" en gang til:(

Jeg tror det er ganske vanlig at mannfolka ikke er så ivrige. De kjenner jo ikke prøvingen på kroppen sånn som oss. I tillegg er samboerne våres unge, så de føler ikke at de har dårlig tid.

Gleder meg til å snakkes i morgen!

Så koselig!!!:) Natta vennen:)

Kleeeeeeeeeem!

Skrevet

Ja det hadde vært gøy ja, men vi får ikke ha for store forhåpninger, selvom det ikke er lett..

Jeg har heldigivs aldri brukt penger på cb digital, men mange penger på vanlig cb tester ja, huff der har det gått ut mye penger altså.

Kan man stole på disse strimlene da? Skjønner fu ikke odker å se ikke gravid en gang til på cb dig. huff skal ikke være lett dette.

Jeg var dårlig i magen når jeg sto opp også , men fikk spist et havreknekkebrød med tomat og krydder på:) så ble det bedre:) (hvis du liker krydder så heter dette altså Forest Blend fra Santa Maria, det er såååååååååå godt:) du kan bokstavelig talt bruke det på absolutt alt!!:)

Nei de skulle ha fått kjent litt på alt det vi jenter må kjenne på gjennom prøvingen ja, er litt urettferdig, men er jo ikke så mye å gjøre med, Det var nettopp det han sa til meg her om dagen "vi har jo ikke akkuratt dårlig tid da" For jeg foreslo at han skulle teste sine svømmere, tror ikke han liker tanken på at det er noe galt der for da vil han ikke kunne gjøre meg gravid og da tror jeg han blir en helt annerledes gutt..

Har du stått opp enda da vennen? god morgen!:)

kleeeeeeeeeeeeeeeem

Skrevet

Heisann ! Har du reist på ferie??? hehee, i såfall ønsker jeg deg god ferie og god påske!:)

I dag har det vært litt stikkinger i magen, men kun litt, etter vi hadde sex tidligere fikk jeg vondt i magen og korsryggen:( det pleier jeg ikke få... hmmm...

Fortalte samboer om pergo, han sa at vi trenger jo ikke gjøre noen sånne drastiske tiltak før jeg er ferdig på skolen, (1 år igjen) Men vi skal fortsette å prøve normalt da uten hjelpemidlier hvis en kan kalle det det, så kan vi ta det med hjelpemidler skulle jeg tilo og si etter jeg er ferdig på skolen, for det haster jo ikke sånnsett.. Men var veldig glad for at han sa at han ville bare fortsette å prøve masse helt normalt:) hadde vært kjipt om han ikke gadd mer liksom.. godt var det at det ikke var sånn..

:)

Har du gjort i dag da?

Kleeeeeeeem vennen!

Skrevet

Heeei vennen!!:)

Neida, jeg har ikke reist på ferie;) Jeg var bare så vanvittig stressa i går, klarte ikke tenke på annet enn om det har klaffet eller ikke, så jeg måtte holde meg litt unna bim. Men i dag er jeg heldigvis mye roligere.

Uff, jeg orker ikke tenke på hvor mange penger jeg har brukt på tester!! Vanlig CB, CB digital, strimler, EL-tester osv. Uff!!! Strimlene er til å stole på ja. CB er nok litt mer sensitiv, så de kan slå ut før strimlene, men jeg leser stadig om folk som har fått positive strimler 11-12 dager etter EL:)

Er du bra igjen i magen i dag?

Nam, det krydderet skal jeg kjøpe neste gang jeg er i butikken!!!:)

Tror at samboerne våres er veldig like i forhold til prøvingen. Etter et år med prøving foreslo jeg at han skulle teste svømmerne, men det kom ikke på tale. Litt før jul sa jeg at nå måtte han velge, enten ta sædprøve eller så begynner jeg på pilla igjen. I februar tok han prøven;) Resultatet var kjempebra, og han har blitt en helt annen etter det! Han er sååå stolt! Men orker ikke tenke på hvordan det hadde gått hvis prøven var dårlig. Håper at samboern din går med på å teste seg om ikke så alt for lenge:)

Det er jo kjempebra at han sa at han vil fortsette å prøve da, det betyr jo at han har lyst på baby han og! Jeg tror nok at det kommer til å klaffe for dere uten hjelpemidler:)

Stikkinger i magen kan bety at det er en spire som fester seg. Og vondt i magen og korsryggen er også et tegn. Krysser alt jeg har for deg vennen, denne gangen er det deres tur!!!:)

Kleeeeeeem!

Skrevet

Heeeeeeeeeeei!

Jeg var sikkert inne her ti ganger i går for å se om du hadde svart, hehe, ;)

Ja det har gått mye penger på tester, er så irriterende for har jo ikke trengt å bruke de for alle har jo vært negative, men det er jo ikke godt å vite, hehe..

I går natt hadde jeg litt stikkinger igjen, men så ga det seg, har vært litt uggen men ikke kvalm i dag, Fikk en fin overraskelse i dag da, sto i dusjen og så kom saboer inn på badet og sa jeg måtte forte meg, hvorfor det sa jeg, jo for du må sette rosene dine i vann! Så hadde han kjøpt en bukett med 20 røde roser på butikken som var langstilkede, de var såå fine:) Har fått så mye roser i løpet av de få mnd som har gått av dette året, han er så glad for at jeg endelig skal være hjemme en god stund, når jeg reiser på skolen er jeg som regel borte noen dager så han savner meg sånn da. han er så skjønn vettu:)

Du ga han et såpass ultimatum ja, hehe... det kan ikke jeg si for han vet at jeg aldri har lyst å gå på pilla igjen. Men det er godt han din gjorde det da:) Ja men da er jo alt fint:)

Men ja jeg var vedig glad for det han sa:)

Har du vært gravid før?

klem vennen!

Skrevet

Heeeei!

Ja så fikk jeg en melding av mamma nettop og hu lurte på om jeg var frisk igjen , skrev melding til hun om at jeg var dårlig her om dagen og ikke kom til de når eller hvis jeg skulle på skolen uka som var, så fikk jeg melding nå om at hun håpte jeg var bra, ja mye bedre sa jeg, så skrev hun ja får håpe du blir helt bra snart,

eller er du gravid skrev hun, jeg skrev nei og at jeg hadde vært hos gyn på tirsdag og han kunne ikke se noe tegn til at jeg var det.(hun vet hvem han er for hun jobbet sammen med han på sykehuset der hun jobbet før)

Så sa jeg dette til sambo da, og da fikk jeg den at: Det derre gravid pisset ditt, du snakker jo om det hver dag, så sa jeg greit jeg skal ikke nevne det mere, så nå får ikke han vite noenting med mindre jeg tester positivt en dag.

Ble så irritert, mest lei meg da, er veldig følsom så har lyst å felle noen tårer, men jeg skal klare å la være, skal være tøff jeg.

Det kom liksom bare som en bombe hvis du skjønner, jaja han var ikke sinna altså bare lei sannsynligvis, er din sånn noen ganger`?

Skulle til å si til han at det er godt jeg har bim der jeg kan snakke med andre om det, men gadd ikke si det heller, han vet ikke at jeg er på denne siden engang, og da får han ikke vite det heller.*litt sinna og frustrert*

klem vennen, !

Skrevet

Heei:)

Hvordan er det med deg i dg? Fortsatt mange symptomer?

Så koselig at moren din vet at dere prøver! Har hun visst det lenge? Mange andre som vet at dere prøver?

Neeeeeei, så dårlig gjort av samboern din!!!:´-( Nå ble jeg kjempelei meg på dine vegne! Skjønner veldig godt at du blir lei deg vennen, synes at du skal snakke med han og fortelle hvor mye det betyr for deg at du får lov til å snakke om det. Det er jo noe man tenker på nesten heeele tiden, spesielt mellom EL og IKM. Håper han angrer seg nå!

Jeg snakket nesten ikke med sambo om prøvingen før, for jeg var så redd for at han skulle reagere sånn som samboern din gjorde i dag. Nå snakker jeg om det innimellom, og det ender ofte opp med at han mobber meg for at jeg bare tenker på baby hele tiden. Så han blir ganske lei han og. Jeg synes det er så trist at han ikke kan være mer interessert.

Håper du har det bedre i dag snuppa!

Stor trøsteklem vennen

Skrevet

Heia!!!!:)

Sorry jeg maser etter deg her inne altså, huffemei, den du tåler det vel;)

Ja symptomene, murringer kommer og går, vondt i hodet, og trøtt ganske tidlig til å ha sovet så lenge som jeg gjorde i dag, brystvortene er bare litt ømme ja. Men det som er merkbart er at utfloden nesten er borte!!!!! Jeg har alltid hatt masse utflod, (sorry for detalj) Men nå er det kun etter dusjing det kommer litt, syns det er ganske rart. for det er ikke normalt til å være meg, den er jo nesten borte liksom! hallo what`s happening!?!

Mamma/pappa har vel skjønt at vi prøver men hun er veldig for at jeg skal bli ferdig på skolen først da, men hun kan jo ikke si så mye heller for jeg er jo 25 liksom..

Ja jeg tror han angret seg litt ja, han vet at jeg har veldig lst på og at jeg snakker med venninner om det så det er greit det. Vi snakker jo om det av og til da men gidder ikke være for opptatt av det for da skjer det jo ikke sier de. så det går nok bra:)

Men ja det er veldig trist at de ikke kan være mer interesserte ja...

Det er flere som vet vi prøver liksom, og de nærmeste venninnene mine snakker jeg om det med og noen av de jeg jobber sammen med, for der jeg jobber har vi et slags "familie arbeidsmiljø" everybody loves everybody:)

Men det jeg merket i stad var humøret mitt... Døra inn til stua fra gangen er litt dum så jeg fikset den, bytta skruer på håndtaket og sånn så nå kan jeg lukke døra helt ordentlig:) er ganske så flink sånn skjønner du, hihi... Så sa jeg han måtte komme å se, han bare så på den og gikk til datan igjen, da ble jeg sur altså... og da merket jeg humørsvingningen liksom,.. hvis det var det da..

Hvordan går det med deg da snuppa?

Stoor kleeeeeem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...