Gå til innhold

Er det mange andre som har blitt gravide på egenhånd eller har dere fått noen form for hormonhjelp?

JenteOgGutterMamma!

Anbefalte innlegg

Har blitt gravid på egenhånd alle gangene men hadde en SA for snart 2 år siden, og har hatt noen prøvepauser etter det pga. sykdom i den nærmeste familie og ny jobb!

Har tenkt å droppe prevansjon etter at velslenurket blir født i mnd. skiftet juli/august har da nettopp fyllt 42 år!

Lurer på om det er noen sjanse for at jeg kan bli gravid igjen på egenhånd om man er over 42 år også, ønsker oss en liten en nokså tett før vi sier stopp på babylagingen! :-)

Klem! :-)

Fortsetter under...

Jaaaa du kan bli gravid på egenhånd etter 42 år:-D. Jeg er 44 og det er min første, 45 før termin. Min tante var 44 da hun fikk siste, farmor var også 44 da hun fikk siste. Så bare tenk at det er fullt mulig:-)

Hei.

Det er mulig å bli gravid etter 42 år. Da jeg leste ditt innlegg var det som å lese om mine egne planer. Jeg var 42 år da vi fikk veslejenta vår i 2007 og vi valgte og ikke starte med noen prevansjon etterpå.

Vi ønsket oss to barn tett etter hverandre, og nå er jeg lykkelig gravid i uke 23. og vi har laget den helt på egenhånd :-)) Vi føler oss så priviligert som får oppleve dette en gang til. Ikke nok med det at jeg ikke har fått noen form for hormonhjelp. Jeg har reoperert en sterilisering i 2005, slik at odsen for å bli gravid var ganske dårlig, men vi klarte det.

Det er helt klart håp for dere, slapp av og nyt babyen så "poff" så er du kanskje gravid igjen. LYKKE TIL :-)

Tusen takk for svar! :-)

Så godt å vite at det er fullt mulig å bli gravid på egenhånd igjen selv om jeg da har fyllt 42 år før vi da blir prøvere igjen, og at vi er flere med samme tanker og ønsker som meg selv! :-)

Er forresten i uke 22 nå, og gleder meg såå til å se det lille nurket vårt, samtidig som jeg elsker å gå gravid nå som formen er tilbake! ;-)

Er såå glad for at denne siden finnes, er slettes ikke alle som er like positive til å bli gravide etter 40 år!

Så det er bra at vi kan dele erfaringer og tanker om dette sammen! :-)

Klem! :-)

He he... ;-)

Joda, mannen min er med på det han også! :-))

Tenkte mere i den retningen , om man må ha hjelp av hormonbehandlinger jeg da....

Vi har klart å bli gravide på normal måte alle 5 gangene, så håper vi klarer det neste gang også, selv om jeg da nok er mellom 42 og 43 år!

Annonse

Hei igjen.

Ja det er gledelig at det er flere av oss godt voksne som faktisk øsker seg barn.

Jeg er i uke 23 nå, terminen er 31.07.09 og vi gleder oss veldig til å møt det nye familiemedlemet vårt. Vi vet ikke om det er gutt elle jente, det blir spennende.

Vi har ganske lik temin, du er i uke 22 ser jeg.

Nå kan vi nyte at magene våre vokser. :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...