Gå til innhold

BILLIGE takkekort til dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen og anbefale? Som dere er fornøyd med?

Fortsetter under...

Skrevet

Vanlige fotokjeder har masse utvalg i fotokort, hvis du velger dem som er heltrykt (uten pappkort utenpå) koster de bare noen få kroner :)

Skrevet

japan foto er jo blandt de rimeligste på det meste tror jeg. har bestilt både julekort og forstørrelser der. og blir like imponert over kvaliteten hver gang.

ellers er vistaprint.no veldig rimelig. men ikke like god kvalitet som japan foto

Skrevet

Jeg bestilte på Japan Photo. Ikke det store utvalget, men det var de som hadde de jeg likte best. Er generelt ikke fornøyd med Japan Photo når det gjelder framkalling, men takkekorta var helt ok.

Postfoto og Foto Knudsen har også fine kort

Skrevet

Hvis dere har en ålreit printer kan dere jo lage de selv...

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt vistaprint.no til både fødselskort og dåpskort, er veldig fornøyd.

Der får du både ferdige maler og laster bare opp bilder selv.

Jeg valgte å lage dei selv i word og lagret det som pdf fil og slapp da unna med en opplastning pr forside(penger spart :))

(siden du betaler pr bilde)

Betalte ca 4kr kortet med konvolutt inkl porto.

Tips: registrer deg på siden og bruk den tilbudsmailen du sikkert nok får rett etterpå...alltid noe som er prosenter på eller gratis :) hvis du er heldig så er det takkekort til halv pris :)

Jeg valgte glossy frontside,kostet litt ekstra men superbillig uansett når enkle takkekort koster 8kr feks hos elite foto..de jeg lagde er dobble kort med personloig tekst inni kortet pluss noen skryte bilder der også:)

(Du kan se bilder av kortene hvis du klikker på nicket mitt)

Lykke til!

Annonse

Skrevet

Jeg laget mine selv i et fotoprogram på PC'en... Og så fremkalte jeg dem som vanlige bilder, da blir det billig! ;o)

Skrevet

www.nfoto.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...