Gå til innhold

problemer med å sovne selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1åringen min har alltid hatt problemer med dette, men nå har det eskalert! både på dagtid og til kvelden...

gruer meg til å sende han i barnehagen etterhvert hvis de må slite sånn med å få han til å sove!:(

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ingen tips, vi er ikke så flinke på soving hos oss her heller, men i barnehagen så funker det utroligste.. De aller fleste sovner helt greit der når alle de andre barna sover. Jeg aner ikke hvorfor.., kanskje det er fordi de ansatte der er proffer, mens vi bare er amatører;)

Skrevet

haha ja det er vel sånn det er, eller de oppfører seg utenfor hjemmet;) Får håper det ordner seg da..

Skrevet

Jeg har vel egentlig heller ikke så veldig mange tips. Tulla er også til tidlig veldig vanskelig å legge, men jeg har inntrykk av at det går veldig greit i bhg. Men, spørsmålet er da hvordan sovesituasjonen er hjemme og hvordan den vil bli bhg. Hjemme sover hun som oftest i senga si, og da er det lett å reise seg og drive på, mens i bhg sover hun i vogna i soveposen sin. Da er det ikke lett å reise seg. Det hender også hun sover i vogna hjemme når jeg går tur, og da går det også fint. Har også begynt å gjøre det litt innimellom uten å gå tur.

Jeg tror også at i bhg så er de veldig aktive, det er mye som skjer rundt dem, så de blir mer slitne og dermed trøtte. Når det er så mye som skjer, klarer de sikkert å holde seg lengre våkne før de blir så trette at de MÅ sove, så da er det kanskje også lettere. Det er det ihvertfall også hjemme.

Jeg grudde meg ihvertfall også til dette da hun skulle begynne i bhg, men det var da helt unødvendig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...