Gå til innhold

Kan ikke dy meg (vedr.altfor tidlig testing hjemme)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære jenter ! Hvorfor i all verden tester dere så tidlig som på dag 7,8 ,9 og 10?!

Klart det er utrolig spennende, men er ikke dette en berg-og-dalbane-kjøring med følelsene dere utsetter dere for?Jeg har testet tidlig en gang før, aldri mer.Ble helt nervevrak.

Det viktigste er jo stigningen etterpå.Det er DET som gir oss det endelige rette svaret.Og intet annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg Rose, selv om jeg selv har vært en tidlig tester er det nå SLUTT på det :)

Skrevet

Hei!

Som på mange andre områder er vi forskjellige, også på dette.

jeg synes overhodet ikke det er en berg-og-dal-bane-kjøring å teste tidlig. Får jeg negativ test, så går jeg ikke ned i kjelleren for det. Vet jo da at det er tidlig, så får bare vente noen dager til.

Man kjenner seg selv ganske godt, og hvis man vet at man blir satt ut av en negativ test, så bør man kanskje ikke teste tidlig.........

Skrevet

Hei, igjen!

leste innlegget ditt en gang til,og skjønte nå hva du mente. Vedørende å få falsk positiv test ved å teste for tidlig. Men igjen mener jeg at man er forskjellige og noen takler presset på en annen måte enn andre. Hvis du skjønner hva jeg mener;-)

Skrevet

Enig med du snuppa :o))

Skrevet

Enig med deg Rose :-)

Hvis man takler nedturen ved neg. test så kan man self. teste når man vil, men går man skikkelig i kjeller'n av det lønner det seg å vente til 14 dager etter uttak.

Skrevet

da jeg hadde mitt første IVF forsøk i fjor så testet jeg første gang på rd 12. dette gjorde jeg med vile fordi om den ble negativ så visst ejeg at den kunen bli positiv ett par dager senere. samtidig visste jeg også at det var godt mulig den snakket sant. da jeg da testet på rd 14 og fikk negativt så var jeg på en måte LITT forberett, vertfall så forberett så man kan være.

men å teste så mye tidligere enn dette er vel ikke så mye vits.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...