lillehare Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #26 Skrevet 2. mai 2009 hei, høres helt utrolig bra ut!! har sendt deg en pm
<3 N & M <3 Skrevet 3. mai 2009 #27 Skrevet 3. mai 2009 sto egentlig ikke sånn kjempe mye i det brevet. sto bare at for tiden var vente tiden 4-5 mnd også at det ble regnet fra datoen de fikk brevet. og at ved en tildelt konsultasjons time får jeg nytt brev i posten.. jeg ringte inn dit etter jeg fikk brevet og sa at hvis det ble noen avbestillinger ville jeg gjerne at de ringer meg:) så da lagret de tlf nr mitt og skal ringe hvis det dukker opp en time før det har gått 5mnd:)
lillehare Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #28 Skrevet 3. mai 2009 ok, takk for svar. da får jeg bare vente vente vente, begynner å bli flink til det nå. hold meg oppdatert da
ahelene Skrevet 4. mai 2009 #29 Skrevet 4. mai 2009 Hei. Ventetiden har økt i porsgrunn fordi de måtte bygge ut og oppdatere lab. Det var derfor stengt på laboratoriet der i sju uker. Åpnet igjen forrige uke og har litt å ta igjen regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå