maija Skrevet 30. mars 2009 #1 Del Skrevet 30. mars 2009 Til alle dere modige kvinner! Jeg har ikke gjennomgått noen senabort, men har gåt igjennom abort i uke 9+4. Dette var forferdelig å gjennomgå, og jeg vil bare vise min støtte til dere som gjennomgår dette! Det finnes ikke ord å sette på denne smerten! Men jeg tror det er viktig å snakke om følelsene, og hvordan du har det. Jeg har funnet mye støtte og trøst på disse sidene! Jeg tenker på dere som går gjennom dette, og det er så utrolig tris:( Men husk å snakk med andre som har gått igjennom dette og støtt hverandre. Jeg selv satt med dette alene med sambo og ville ikke fortelle til noen om den smerten og det savnet som er! Dette angrer jeg på, tror jeg hadde hatt det mye bedre om jeg hadde snakket med noen som hadde gått igjennom det samme, eller med noen som sod meg nær. Vet ikke om dette passer for dette forumet, men ville bare gi min støtte til dere sterke kvinner der ute!!! Mange varme klemmer i disse tunge stunder! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139891832--/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå