Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei Jeg går her og venter og venter på å få tilbake mensen etter jeg sluttet på p-sprøyta i feb 08 .. Og begynner og bli skikkelig frustrert jeg har vært hos legen og hun mente jeg måtte vente frem til juni før hun kunne sende meg videre for undersøkelser ! Men jeg lurer på om noen har prøvd akupunktur ?? Lurer litt på om jeg skulle prøvd det .. Og er det andre her som er i samme situasjon og som prøver på første barnet ? Kom gjerne med tips til noe jeg kunne prøvd for å få fart i sakene
superspent75gravid Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Heisann, jeg er ikke i samme situasjon som deg, men jeg har god erfaring med akupunktur. Jeg har hatt problemer med at tr hengte seg opp i ppène mine. tok en akupuntur time, og neste pp var tr som den skulle. Jeg har også hatt uteblitt el tidligere, men etter nok en time kom el så det dundret!!! Nå sitter jeg og er gravid etter bare 2 pp med akupunktur;)) Så akupunktur anbefales på det høyeste!!
lurer på Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Noen som kan anbefale en god akupunktør i Oslo. Er i 11 pp, tenkte kanskje det var et forsøk vert...?
Mammamø! Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 www.familieklinikken.no Veldig bra, synes jeg.
Cybele Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Noen som kan anbefale en god akupunktør i Bergen som har hjulpet kvinner med tanter og egg som henger seg opp?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 lurer på: Jeg kan anbefale Anny Carlsson på Torshov Naturmedisinske Senter. http://www.torshov-nms.com/
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Hei superspent75 Tusen takk for svar .. er jo virkelig verdt å prøve det ut virker jo som det funket for deg jeg tok en eggløsnings test i dag og den viste at jeg skal ha eggløsning nå *hurra* håper bare dette stemmer . Ikke hatt mens enda ,, men kan tydeligvis ha eggløsning fordet men vi får se hva som skjer ... prøver å finne meg en akupunktør og hører om de tror de kan hjelpe meg jeg vil sååå gjerne bli gravid snart <3
lovise78 Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Hei eiamor! Jeg kan også anbefale akupunktur:-) Jeg har menstruasjon, men veldig uregelmessig. Har brukt akupunktur pga andre plager i vinter, og har nå fått henne til å sette nåler med tanke på å bli gravid. Hun setter fire ganger i løpet av en syklus, og styrer dermed både eggløsning og mens. Når jeg er hos henne i midten av syklusen (ca eggløsningstid), får jeg positiv eggløsningstest samme kveld som jeg har vært hos henne på dagen. Hun anbefaler at det gjøres sånn behandling over tre sykluser før man begynner å prøve å bli gravid. For vår del, har samboeren min vært borte rundt eggløsning de siste to månedene, men i påska planlegges det eggløsning, og vi har fri begge to. I tillegg blir det en "dram" med solvipect i ny og ne! Har trua på denne perioden:-) God påske:-)
titinn Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Har trua på akupunktur i forhold til å få regelmessige sykluser. Har hatt ca syv åtte behandlinger og mensen kommer nøyaktig samme tid de to siste sykusene. Pluss at jeg fikk positivt utslag på ELtest sist. Prøver igjen denne måneden så håper jeg at en spire vil feste seg iløpet av denne vinteren.
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har kjempegod erfaring med akupunktur! Har ikke blitt gravid enda da, men jeg slet også med manglende sykluser etter p-pilleslutt. Nå har jeg fått akupunktur i to måneder, og begge gangene har eggløsning og mens kommet som en klokke! Og jeg har ikke hatt eggløsning av meg selv på nesten et år........syns det er helt utrolig, men fantastisk at det kan funke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå