lillebie på`n igjen Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 er bare så utrolig lei meg . Blodprøve svaret i dag var på 500 de tre testene jeg har tatt er : 23.03 = 47 26.03= 151 30.03= 500 ( burde ha vært på over 600) Lindenberg sa at dette ikke var slik stigningen skulle være, og at dette kanskje kunne være en XU, at det vokser noe i eggledern min, og at jeg måtte ta kontakt med sykehus om jeg fikk store smerter.... har ikke kontroll igjen før på Torsdag, og om de ikke kan se noe plommesekk på UL da heller( den kan vises når HCG er over 800 sa legen), og ikke blodprøva har bedra seg, er det nok ikke noe håp.... akkurat nå er jeg utrolig pessimisstisk, selv om legen sa at det var også mulig at dette kunne gå bra.. Men jeg har mine tvil. Følte meg mindre gravid på flekken, og føler at jeg begynner å få mensensmerter ( noen som har en bra historie å dele?
stinemin med tvillinger Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei, jeg har desverre ikke noen erfaring å dele, men det er jo en stigning da, trodde det var posetivt, når skal du ta en ny prøve? Lykke til, og tenk posetivt:)
lillebie på`n igjen Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 legen sa at det vokser inni der, men da den er under normalen så kan det være tegn på at noe ikke er som det skal.... skal ta ny test og UL på torsdag!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Hei, vennen Det er leit å høre at ting kanskje ikke er som de skal være. Jeg har virkelig ikke peiling på XU og HCG stigning, men jeg vet jo at en dobling i HCGen hver andre dag er det vanlige. Men ble blodprøvene tatt på samme tidspunkt hver gang? Og 100 unna normalen er jo ikke akkurat mye.. Vårt nærmeste venninnepar hadde en litt kronglete graviditet. Der sto HCGen helt stille en stund (ble målt med 2 dagers mellomrom). Men sannelig kom det en sunn og frisk gutt 9 måneder senere, så hvem vet? Jeg skjønner godt at du ikke klarer å slappe av, og vi får bare krysse alt vi har og sende masse tanker til deg alle sammen. Stor klem
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg nå, lillebie! Det er jo ikke sikkert at det er noe galt, legen sa jo at det kan gå bra også! Jeg håper du klare å tenke det beste, inntil det motsatte er bevist! Men det skal sannelig ikke være enkelt dette her. Jeg ønsker deg all lykke!
♥ lillemin ♥ Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har ingen historie å dele, men vil bare si at jeg tenker på deg og håper at 100 på hcgen ikke har noen betydning, og at alt går bra tilslutt! Du fortjener det, lillebie;)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Uff, skjønner godt at du er lei deg nå lillebie:( ikke moro å høre at alt kanskje ikke er som det skal. Men du har jo hatt Hcg stigning og det er vel det viktigste? Håper virkelig at alt ser bra ut på UL på torsdag! Tenker på og føler med deg, og krysser alt jeg har for at det går bra:-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Åh, føler vedig med deg ...! Jeg har ingen erfaring med det du spør om, men ønsker veldig på dine vegne at dette ska gå bra! Du hadde jo en thriller-runde sist også. Stakkars deg, lillebie! Måtte hellet være med deg nå!
LykkeligSomMamma Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Lillebie, dette var ikke det jeg hadde håpet å lese nå - men alt håp er ikke ute! Bare 100 forskjell i hcg trenger ikke bety noe, det er mange der ute som har hatt litt uavnlige forløp og likevel går det bra. Lindenberg kan jo være litt rett på, men det er jo sikkert bare for at du skal få det sjekket ordenltig. Ønsker deg all mulig lykke til torsdag, håper på glad melding fra deg da!
Rose69 Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Ville bare si at jeg tenker på deg.Krysser alt jeg har!
lillebie på`n igjen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2009 tusen takk jenter! det er utholdelig denne vente tiden ( Det er fortsatt et lite håp inne i meg, selv om jeg er så redd for at Lindenberg har rett. Jeg har opplevd mest stikking og strekking og dunking på den ene siden, vet ikke om det er normalt, eller om det tyder på svangerskap i eggledern.....litt ekkelt å gå å tenke på og, det kan jo være farlig også..... får håpe de finner ut av det på Torsdag...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 vil ønske dg lykke til. håper alt er normalt. er surt at alt skal være så vanskelig hele tiden
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 Jeg vil bare sende deg en klem og krysser alt jeg har for at du får en positiv overraskelse på torsdag.
Astra71 - tvillingmor Skrevet 2. april 2009 #15 Skrevet 2. april 2009 Hei lillebie! Hvordan går det med deg? Spent på hvordan det gikk i dag. Håper det aller, aller beste for deg. Krysser fingrene her jeg sitter. Du er jo gullvinneren i gruppa vår og allting!! Stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå