sliter74 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Testet positivt(Jippi!!!) på 11 ruge dag, MEN blødninger samme dag... pause i blødninger til dag 15...da var vi igang igjen.. Hausken sier de har vært med på dette før og at det da har vært pågående graviditet...noen som kjenner til dette.....?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Har du målt hcg-nivået med blodprøve? En hjemmetest kan bli pos. selv om det har gått galt.
sliter74 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 Hcg dag 12 var 68, dag 13 var den 158, noe hausken mente var en fin stigning..sitter i skrivende stund og venter på tlf om svar på Hcg tatt i går..da vet vi i hvertfall..litt for mange kanskje ute og går her...
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Hei sliter74.. Hvordan gikk det i dag? Håper virkelig du fikk positiv tilbakemld *krysser fingre*
Gjest Umbilikus Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Er du gravid etter fryseforsøk? I så fall er blødninger en vanlig bivirkning av Progynova (se pakningsvedlegget). At blødninger stopper er alltid et godt tegn. Selv hadde jeg også av og på-blødninger fra RD 11 til uke 8 av svangerskapet, og det gikk fint. Håper på positive nyheter for deg og!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Høres jo veldig bra ut. Jeg hadde 111 på dag 15 og 640 på dag 18 :-) Jenta mi er nå 10,5 mnd.
sliter74 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 HCG var 797!!!! hausken mener dette viser at det er pågående graviditet...selv om eg fremdeles har blødninger..hadde en pause i blødninger i går formiddag for å starte opp i gjen på kvelden.. har roet seg igjen nå i ettermiddag, men dette er grusomt nervepirrende...er sikker på at eg har abortert hver gang eg ser på papiret...skal ta ny HCG i mrg siden eg fremdeles har blødninger... svar på fredag...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Glemte å nevne at jeg hadde blødninger fra rugedag 10 tom 7+4... Så det kan gå fint alikavell, men ikke noe ålreit når det holder på :-( Kjempefint at du får god oppfølging, er alfa omega det når det er slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå