Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt(Jippi!!!) på 11 ruge dag, MEN blødninger samme dag... pause i blødninger til dag 15...da var vi igang igjen.. Hausken sier de har vært med på dette før og at det da har vært pågående graviditet...noen som kjenner til dette.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du målt hcg-nivået med blodprøve? En hjemmetest kan bli pos. selv om det har gått galt.

Skrevet

Hcg dag 12 var 68, dag 13 var den 158, noe hausken mente var en fin stigning..sitter i skrivende stund og venter på tlf om svar på Hcg tatt i går..da vet vi i hvertfall..litt for mange kanskje ute og går her...

Skrevet

Hei sliter74..

Hvordan gikk det i dag?

Håper virkelig du fikk positiv tilbakemld *krysser fingre*

Gjest Umbilikus
Skrevet

Er du gravid etter fryseforsøk? I så fall er blødninger en vanlig bivirkning av Progynova (se pakningsvedlegget). At blødninger stopper er alltid et godt tegn. Selv hadde jeg også av og på-blødninger fra RD 11 til uke 8 av svangerskapet, og det gikk fint. Håper på positive nyheter for deg og!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Høres jo veldig bra ut.

Jeg hadde 111 på dag 15 og 640 på dag 18 :-)

Jenta mi er nå 10,5 mnd.

Skrevet

HCG var 797!!!! hausken mener dette viser at det er pågående graviditet...selv om eg fremdeles har blødninger..hadde en pause i blødninger i går formiddag for å starte opp i gjen på kvelden.. har roet seg igjen nå i ettermiddag, men dette er grusomt nervepirrende...er sikker på at eg har abortert hver gang eg ser på papiret...skal ta ny HCG i mrg siden eg fremdeles har blødninger... svar på fredag...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Glemte å nevne at jeg hadde blødninger fra rugedag 10 tom 7+4... Så det kan gå fint alikavell, men ikke noe ålreit når det holder på :-(

Kjempefint at du får god oppfølging, er alfa omega det når det er slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...