Gå til innhold

Hjelp meg, vær så snill....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt 2 runder med dobbel Pergo (ingen opphold mellom). Etter 1.kur fikk jeg påvist EL- men ble ikke gravid. (tror El var på CD 17-18). Etter 2. kur fikk jeg IKKE påvist EL, men TROR selv at jeg fikk EL 2-3 dager etter bl.prøva var tatt.. Dette går kun på egne symptomer, da jeg gav meg å teste på CD 20. Hvis jeg hadde EL nå, er det på CD 24 ca, og TR burde ha kommet... (Tror EL var ca. 13.-14. mars), da de klassiske symptomene som magesmerter, slim og ømme brystvorter oppsto. Skjønner rett og slett INGENTING!!

Testet forøvrig negativt på Graviditetstest idag, så er nok ikke det heller...Har hatt litt murringer i magen til og fra helt siden EL egentlig... Hva tror dere? Har jeg bare ikke hatt effekt av Pergo denne gangen?? Flere som har opplevd å ha effekt den ene mnd, og ikke den andre?? Og sist men ikke minst: Lykkes dere til slutt med en liten baby?? Idag er jeg rett og slett dårlig humør og fortvilet over hele barnelaginga.. Håper vi lykkes snart alle sammen:)

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,opp med humøret og gi ikke opp.kansje du skal slappe litt mere av og være litt mere aktiv når det nermer seg eggløsning,eller når du tror du har det,Selv om vi går på pergo så er det fortsatt ingen garati at du får det,mange har faktisk blitt gravide i pause mnd fra pergo.prøv også med slimløsende hostesaft når det nermer seg eggløsning og tenk positivt,plutselig så sitter spiren hos oss vet du.vet ikke om jeg var så mye til hjelp,men du er ikke alene og det er lov å være lei seg til tider.lykke til på ferden du også.

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar, lille Fia:) Godt å ha noen som "løfter en opp" innimellom;) Hehe... Samboeren min sier akkurat det samme som deg.. Føler jeg prøver, men klarr lissom ikke.. Sluttet på p-piller des.-07 og er fryktelig utålmodig nå.. Mest fordi syklusen er helt på tur, og ennå mer depp hvis pergo ikke har effekt... Nei nei, vi får se! Stakkar, mange som har prøvd mye lenger enn oss, så skal ikke syte.. Vi får det nok til alle mann:) Igjen, takk:)

Hvor lenge har dere prøvd forresten? har du gått lenge på Pergo, og har du fått El hver gang?

Skrevet

hei igjen-så koselig at jeg fikk muntret deg opp litt.jeg har hatt mange runder med pergo men det har ikke alltid vist at jeg har hatt eggløsning og selv om man har det så er det ingen garanti for at det klaffer.jeg har to barn på 10 i dag.hehe og en gutt på 11år og nå har vi prøvd i over to år.når det er tid for litt ekstra kos så kan du prøve slimløsende hoste saft,resept fritt.det gjør at svømmerne gjør det lettere å komme seg inn.klem

Skrevet

en liten p.s hvis du vil spørre om ting ingen andre skal se så du hjertelig velkommen til siden min vettu.der har jeg bilder av mine barn og nurket jeg mistet,hab\n blir aldri glemt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen, lille Fia!

Tusen takk for det;) Setter jeg pris på... Fikk forrsten TR jeg, og var faktisk rimelig sikker på å ha hatt EL 2-3 dager etter jeg tok bl.prøve. Så der tror jeg jg hadde rett gett.. Ble egentlig bare glad for at TR kom da, så har de hvertfall gitt meg EL:) (fikk store El smerter og ømme bryst på CD 23-24). Tr kom på CD 40! Lang syklus, men langt kortere enn hva jeg er vant med, heeh:)

Trist at du mistet, uff...Det må være grusomt... Heldigvis har du flere barn da, og forhåpentligvis blir det flere:) Kom noen av dine barn til verden vha Pergo forresten? Nå har jeg pause.. Har tatt 2 kurer etter hverandre, så håper jeg får EL og forhåpentligvis blir gravid i pausemnd:) har hørt om de også- 2 av mine venninner faktisk;) Ønsker deg fortsatt god påske, så håper jeg vi lykkes begge to snart (alle fire...)

Klem tilbake=)

Skrevet

Hei gullet!

Det ordner seg for oss til slutt skal du se, men dritt lei blir vi jo uansett... Eller - desperat er vel mer rett ord i denne sammenhengen vil jeg tro!

Er vel på tide jeg kommer meg inn på denne sida jeg også nå, venter bare på TR igjen - så er det inn i 14. pp for oss. Utredning - here we come!

Skrevet

Etter 3,5 år og en SA fikk vi endelig positiv test igjen. Hadde tatt to doble kurer med pergo uten resultat, og var klar til å starte på en trippel kur, men så skjedde det da i pausemnd:)

For vår del skjedde det altså når vi minst ventet det. Jeg tok ikke EL-tester den pp, men tror jeg vet når EL var ut i fra symptomer. Søknad til IVF var sendt.

Forstår så altfor godt følelsen som du har av å ville gi opp, men tror at vår historie er et eksempel på at det går an. Vi er naturligvis ganske nervøs for en ny SA nå, men håper så inderlig at den lille spiren skal klamre seg fast. Er bare seks uker på vei nå, men velger å håpe at dette skal gå bra. Det ville vært en super julegave for oss.

Skrevet

Hei "Babysjuk"!

GRATULERER så mye til dere! det var dere vel undt:) Moro - og det går nok bra skal du se....;) Godt å høre at det er håp! Kanskje spiren sitter pausemnd fra Pergo med hostesaft denne mnd?! DET hadde vært HELT UTROLIG!! Takk for oppmuntrende innlegg, og masse tillykke med graviditet og videre svangerskap:)

*Østfoldjente85*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...