<3VenterPåPK<3 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei! Ser at mange av dere spiser alt for mye rart og alt for lite sunt, så tenkte jeg skulle legge inn en liten oppskrift som jeg bruker når søtsuget kommer: 1 eple 1 type salat (velg den du liker best, jeg bruker ruccola) Litt olje Gressløk 1/2 potet Solsikkefrø Riskjeks (usaltet og fettfri/lowfat) Skjær eplet i tynne skiver og legg oppå riskjeksen. (bare 1 skive, et eple holder til ca 10 riskjeks, altså ca 5 måltider) Bland potet, gressløk, salaten du velger og solsikkefrøene sammen i en fin "guffe". Blir det mye grønt i forhold til potet så vet du det til neste gang og bruker litt mindre salat... Smør et tynt lag på toppen av epleskiva(som ligger på riskjeksen) og nyt:D
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Nå har ikke jeg noen spesielle lyster, faktisk ingen, så jeg kan ikke dømme noen for hva de spiser og hva de ikke spiser, siden jeg ikke har kjent denne picaen på kroppen selv. Men jeg syns det er litt for dumt å starte med " er dere gale!?!?" og at du ser at mange spiser altfor mye rart og alt for lite sunt. De er sikkert klar over selv at mange av lystene er merkelig, men dette er faktisk ikke noe man kan styre selv! Syns ikke noen skal legge seg bort i hvilke lyster andre får under graviditeten, og kalle de gal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå