Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Bebe confort high track?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lysst å kjøpe en brukt slik... Er det dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min, fordi om jeg skal selge den..rett og slett fordi jeg har så mye utstyr til den,, som jeg synes er dumt å bare lå stå!!

Kan si min meining vertfall: baggen er kjempe god, ser mye mer romslig ut en mange andre bagger (vertfall 3.hjulins bagger) Lett klikksystem til å bytta om til baggen, sportsdel og barnesetet! Det er jo ikke anbefalt å la ungen sitte lenge i barnesetet- men når jeg skulle på butikken og små ærender, var dette en fin løsning for oss! Jeg bestemte meg for den vogna da jeg var på besøk i bergen, og fikk se noen med en slik vogn- synes den var råtøff jeg!! Ikke som alle andre har, og den er faktisk veldig god å trille! Jeg var faktisk på nippen til å selge den tidligere, for å kjøpe emmaljunga- men etter å ha vert på tur med en vennine som hadde slik, så beholdt jeg vogna mi ja- den var jo mye tynge å trille i snøen (er min meining da:) Det er jo en vogn, som er ganske ergonomisk med tanke på barnet..så komforen er det ikke noe å si på!!

Jeg har fått mye skryt for min, men her oppe får en heller ikke kjøpt slike vogner da!!

Jeg har surfet lenge på nette å søkt på ulike vogner- jeg ser at folk skriver så mye ulikt om vogner, at det har mye mefd smak og behag...

Lykke til med vognvalg;)

Skrevet

Hva skal du selge din for da? Har du en finn-kode?

Skrevet

5000kr, men da er det jo med ganske masse utstyr!!:)

kode er: 16831195..Ser det ligger mange fine high treker ut på finn no- så du har no litt å velge mellom:) anbefaler å ikkje å kjøpe en veldig lys, de blir faktisk ganske skittne etter hvert!!

Skrevet

Du, har ikke du akkurat kjøpt ny vogn???? hihi Koser du deg fortsatt med mistrals???

Skrevet

Ssssjjj..... Ikke si det til noen.... ;-)

Skrevet

ÅÅÅÅååååå.....din er jo solgt.. :-(

Skrevet

jeg lurer på om jeg får solgt solano vogna vi har jeg, om jeg får det vil jeg ha en titanium breeze. Den er en god den billigere enn buggster s, men gjør antagelig samme nytte.. hehe

Skrevet

Er det noen vesentlig forskjell på modellene fra 06-modellen og fremover?

Skrevet

Nå regner jeg med du snakker om den bebe comfort vogna, og den kan jeg null og niks om...

Skrevet

Heisann :)

Vi har nettopp kjøpt oss en brukt Bebe Confort High Trek og gleder oss masse til å ta den i bruk. Kjøpte ikke fra Olivers mamma her, men ser at hun hadde et veldig bra tilbud. Kom en til salg på Vollen i Asker på Finn.no i dag om flere er interessert og den ikke er solgt allerede. Jeg betalte dessverre litt mer for min :S

Kort fortalt om denne vogna: 3 hjul, den har vendbar sportsdel, flott bag som kan brukes som seng og bilsikringsbag, god plass i kurven under, pen å se på (synes jeg i hvert fall) og enkelt å klikke bag, sportsdel og bilsete av og på. Brems på håndtaket hvor man også kan låse forhjulet fra. I tillegg er den lett å legge sammen. Jeg har som sagt ikke fått prøvd vogna selv enda bortsett fra i butikken, men har snakket med en del som har den og de er stort sett kjempefornøyde. Hun ene nevnte at baggen kunne være litt tung, men det er vel de fleste hardbagger. Baggen er ca 77 cm lang, men visstnok såpass godt isolert at man om vinteren ikke trenger de store posene. Det holder med lammeskinn, dyne, teppe og trekket over. Et minus er at sportsdelen tvilsomt holder ut hele vognperioden, men vi regner med å skifte til en trille når det blir aktuelt uansett. Evt så er vogna i bruk med barn nummer to :)

Det som er viktig om man skal kjøpe brukt: tidligere var det reklamasjoner på bremsesystemet på vogna. Det er nå utbedret. På de tidligere modellene var parkeringsbremsen på håndtaket, mens på de nye setter man på bremsen ved å trykke på en rød pedal nede ved høyre hjul. Se etter denne pedalen om dere skal kjøpe brukt. (En rød oval plastdings)

Lykke til!

Skrevet

For bare sportsvogn, er vell ikke det så billig??:) men vist du ser nøye på bildet- så ser det ut som bremsen er på håndtaket..det står i annonsen at vognen bare er brukt 1år- men tror den må være eldre en det, siden den ikke har fotbrems..

Skrevet

Sjekk denne:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16852095

Dette er et ålreit tilbud. Men den er beige. Dødslekker farge som jeg opprinnelig drømte om, men vi endte opp med blå siden vi fikk kjøpt det brukt. Trekket kan vaskes, men er nok mer praktisk med mørkere farge - i hvert fall på sportsvogndelen.

Skrevet

Takk for tips. Jenta mi er 8 mnd, så jeg trenger strengt tatt bare sportsdel... Er ferdig med bag, og bilstol har vi (Maxi Cosi)... Så da blir det liksom litt dyrt å kjøpe en hel pakke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...