Gå til innhold

Vil ha tanta på besøk...

Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Nå er det gått 35 dager siden jeg mista i uke 19 og fortsatt ikke fått mensen. Mente å ha eggløsning for litt over 2 uker siden og har gått å spotta lyserødt blod siden forrige onsdag... Har og hatt mens murringer siden da, men fortsatt er den ikke kommet. Blødningen har minte meg veldig om festeblødningen jeg hadde sist, men tok en test fredag og den var negativ. Har ikke prøvd å bli gravide denne mnd heller så sjansen var veldig liten for at det skulle være det...

Bare lurer på hvorfor det tar så lang tid.. er litt lei av å vente på TR nå. Aldri gleda meg slik til å få mensen igjen... Flere som har opplevd noe av det samme??

Fortsetter under...

Hei.

Akkurat sånn var det for meg også, og mange andre her inne. Tror det tok 39 dager for meg før, og fasen fra EL til mensen var overraskende lang. Frustrerende ventetid, men tanta kommer nok når som helst nå!

Så er det å prøve igjen. Jeg hadde EL for noen dager siden og er i ventefasen. Vi får se.

• 1 måned senere...

Hei,

Jeg var til utstrapning da jeg var 8 uker på vei, da hadde det allerede vært dødt ca 2 uker. På sykehuset fikk jeg vite at det tar fra 4- 6 uker etter utskrapning til mensen kommer tilbake og da kraftigere og mer smertefull enn vanlig.

Håper dette var til hjelp for dere som venter på at TR skal komme tilbake, så prøvingen kan starte igjen, jeg venter i alle fall på min :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...