gizmona Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 hei Hadde så utrolig lyst på taco i helgen, så spiste meg god å mett på ganske sterk taco. Å det var helt himmelsk godt:) Men magen har ikke vært helt bra etter det.... Mest bare luft igjen nå, men slitsomt uansett. Hvordan er dette med sterk mat? Det er vel ikke farlig for barnet? De får jo barn i land der de spiser veldig mye sterk mat tenker jeg...
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Nei, ikke farlig for barnet. Men kan jo høres ut som at din mage reagerer på det da? Jeg elsker sterk mat selv, med masse chilli i, nam nam nam:)
gizmona Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 har aldri blitt dårlig av sterk mat tidligere. Elsker sterk mat jeg også Håper det bare var tilfeldig at magen ble dårlig... eller kanskje knøtte i magen ikke liker sterk mat:)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Ja, men fordøyelsen er så rar når vi er gravide;) he he:) Det er hvertfall ikke farlig for fosteret med sterk mat:) Kos deg og nyt den gode maten. Nå fikk jeg også lyst på sterk sterk mat. nam nam. Med masse guacamole på.
Birk blir bror! Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Du burde tenke litt på det, når du skal amme... melken blir ikke sterk, men den kan ta litt smak... Hvis jeg spiste krydret mat da jeg ammet, ville ikke gutten min ha den etter på... Men spis og kos dere så lenge dere kan!!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Men det med smak på melken påvirkes av nesten alt. Om mye av smaken liker jo de små, spesielt om de kjenner smakene fra de var inni magen sier de.
Lille jente Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 I svangerskapskalenderen min som er skrevet av jordmor Siri Von Krogh står det mange tips. Ett av de er at om man spiser chili får man godt i gang fordøyelsen. Så det er helt sikkert ikke farlig med sterk mat da. Jeg bor i Korea, og spiser masse sterk mat. Og den lille er sprek og sparker masse hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå