Gå til innhold

Treff for Oslo jenter over 30 år

Anbefalte innlegg

ANDRE OVER 30 ÅR HER?

Jeg blir tobarnsmor i oktober 2009. Ønsker å treffe andre vordende mødre over 30 som bor i Osloområdet for felles hygge under graviditeten og barselpermisjonenen. Bor på grunerløkka. Det er jo litt koselig å ha kontakt med noen andre i samme situasjon med felles interesse:))

Foreslår å treffes på Villa Paradiso på grunerløkka på torsdag 2 april kl 17. Jeg reserverer bord under navnet Pia.Litt kort varsel men håper noen dukker opp:)) Det er ikke så viktig at dere også venter i oktober 2009. Håper bare å møte noen hyggelige jenter for en spennende tid sammen. Hilsen Pia

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, jeg er over 30 år og venter min første i september 2009. Ser det ikke var noe respons for forslag til treff 2. april, men vi kan jo forsøke igjen? Hva med treff for de over 30 år med termin august, september og oktober? Villa Paradiso passer utmerket. Jeg bor på Grønland.

Kattesmatten

Annonse

Hei Gravid med nr.2,

Jeg prøvde å lage en ny tråd med treff på Villa Paradiso, men fikk ikke noe respons, dessverre. Ble kanskje litt kort varsel. Jeg glemte å sette opp dato, men meningen var å treffes forrige søndag. Jeg har veldig lyst til at vi skal få til et treff snart. Kanskje vi skal prøve igjen men gi litt lengre varsel denne gangen? Synes det er bedre å lage en ny tråd, så er det lettere å holde oversikten.

Annonse

Jeg har ikke vært her inne på lenge lenge, og så først nå at noen har tatt et veldig godt initiativ! Så bra! Jeg vil veldig gjerne være med på et møte, det hadde vært kjempehyggelig! 14. mai passer fint, evt tidligere om noen vil det :) Jeg venter forresten min første i august og rekker det mens jeg fremdeles er 33 år. Bor på Grünerløkka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...