Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Er det bra? Tenke kanskje å ta en kjærestetur dit. Er behandlingene dyre?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Ja jeg var der med jobben i august og skal dit med jobben til samboeren min 1mai helgen;) Kjempefint hotell, fine rom, deilig mat og luksus følelse. Prisene finner du om du googler, så finner du hjemmesiden dems. Det er jo svenske priser og så du kan jo slå av endel prosent pga den svake svenskekrona for tiden. Ja jeg anbefaler:) Et alternativ er nye Farris bad i Larvik, toppen av luksus, og blir nok endel dyrere enn strømstad...men et fantastisk hotell med spa og alle fasiliteter...helt nytt er det og
digger Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Vi vurderte også å dra hit ett par netter i påsken kombinert med litt harry-shoping på hjemveien:-) Men fant ut at vi heller ville på fjellet så nå har vi booket oss inn på nye Norefjell SPA resort:-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Vet du hva behandlingene lå sånn ca på?
digger Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Gå inn på http://www.stromstadspa.se/ og se under SPA (ganske lant oppe på ve. side. Her står alle priser:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå