WildPrincess Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Nå har jeg prata med NAV og blir overaskende ikke mye klok av det Er den noen her som har erfaring med gradert uttak. Ser for meg følgende scenario: Jobber 40 % i mai Jobber 40 % i juni Jobber 0 % i juli Jobber 100 % i august (Her har pappaen permisjon og han kan kun ta ut 100%) Jobber 80 % i september og ut tiden jeg har permisjon Er dette helt håpløst å få til??? Spørsmål to. Hva skjer vis jeg i september jobber 100% eller mer da det er mye å gjøre på jobb en periode???
Jente2011 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 kan svare av min erfaing:) jeg jobber kun 5 timer i uka, måtte sende bekreftelse på det til dem. Da trekker dem meg en fast sum hver dag, tror det var 30 kroner eller noe. Men jeg får da 2 måneder ekstra med permisjonspenger pga at di ikke kan utbetale alt på en gang må di gjøre det sånn.. du må sikkert si i fra om hvor mye du jobber så må du få jobben til og sende en bekreftelse det til nav.. Viss du jobber mer enn avtalt må du nok betale tilbake til nav dersom dem merker deg.. vet ikke om du ble noe klokere:)
Nea og juniors mamma Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Nav kan desverre ikke svare på spørsmål ang deres egne skjema, er såååå oppgitt over dem (snakk om å ikke ta ens jobb seriøst). Fikk bare beskjed om å legge ved et brev der jeg skisserer permisjonsforløpet samt utregning av timeantall og hvor mye dette utgjør i forskjøvet permisjonstid. Det har fungert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå