Gå til innhold

Hvor ofte har dere hatt UL dere med kort regime??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Gyn min har stengt fra 2 april, jeg har UL 1 april.Dette er på 4 sprøytedag.Har fått UL v Volvat fre den 3 april (har vært pasient der før,kanskje derfor j fikk time sånn uten videre..??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Rose!

Jeg hadde 3 ultrlyder ved kort regime. Først på stikkedag 4 som deg, og tror jeg endte opp med 13 stikkedager. fikk ut like mange egg som ved langt regime,

Skrevet

Takk for svar! Og så bra at du fikk ut like mange egg!

13 stikkedager, wow det var lenge.R d vanlig m så mange dager ? Det er vel individuelt...jeg pleier å stikke gjennomsnittlig 9 dager v langt regime.R d noe forskjell på kort og langt her tror du?

Skrevet

Hei igjen.

Tror mest det heter kort regime fordi man ikke har den lange nedreguleringen på forhånd. Forstod på de ved fertilitetsklinikken at man gjerne endte opp med like mange stikkedager som ved langt regime. men dette er helt sikkert individuelt. Jeg for min del stakk en dag lenger på kort regime enn på langt. Hadde noen andre medisiner også da. Tror langt regime er det som passer meg best. Brukte puregon luveris og orgalutran da jeg hadde kort regime. Ønsker deg lykke til og håper at det er nettopp dette som gjør at det klaffer for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...