Gå til innhold

Jeg skjønner ikke folk som legger seg i 21-22 tiden. Så tidlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger med svært skjeldent før kl 24.

Jeg kan jo ikke gå å legge meg 21.30 for eksempel. Selv om jeg skal opp tidlig så klarer jeg ikke legge med før. Det er alltid noe å gjøre etter at unga er i seng, og det er så mye på tv jeg MÅ se. hehe.

Legger jeg meg "tidlig" så er det kl 23.

Skrevet

kommer jo an på når dagen starter det.

ungene er i seng til halv sju, men dagen begynner derimot klokka seks hver eneste dag. vi må opp alle som en, jobb og barnehage etc. hander vi er opp en økt på natta også. da er timer emd søvn temmelig dyrbare.

vi prøver å være i seng til halv ti, men blir ofte ti. desverre. menjeg savner å ha et liv med tid til meg selv.

Skrevet

Vi legger oss i 22-tiden om vinteren..er skikkelig kveldstrøtte.

Men vi er jo oppe kl 06..hver dag.

Om sommeren snur vi og holder ut til midnatt..hehe!

Skrevet

Når står du opp om morran da og i hvilken for er du om dagene?

Her legger vi oss kl 22 i uka, og skjeldent senere enn 23.30 i helgene. Men så er vi også oppe tidig hver morra og i god form.

Skrevet

eeeh... Du forstår det ikke??? Jeg forstår ikke folk som skal sitte oppe hele natten jeg!! Er a-menneske og den beste søvnen får jeg før midnatt :-)

Legger meg rundt 21 tiden som oftest, noen ganger tidligere, noen ganger senere. Men så er jeg lys våken i 4 tiden uansett når jeg går å legger meg, så for å ikke få for lite søvn, må jeg legge meg tidlig :-)

Skrevet

ja det skjønner jeg godt at noen trenger å legge seg så tidlig. =) Men jeg bare klarer ikke. Kvelden er ennå ung for meg altså. Jeg vet at jeg burde legge med før noen ganger, men så er det alltid noe å se på tv. Uff alt for avhengi av tv`n jeg. Også syntes jeg det er digg å ligge på sofaen uten unger, og da blir det jo på kvelden da hvis man skal ha litt fri=)

Skrevet

Noen trenger vel mer søvn enn andre:)Her er vi oppe 06.15 hver dag,legger oss som regel rundt 22.30..er jeg kjempesliten en dag hopper jeg gjerne til køys et par timer tidligere,bedre å våkne frisk og uthvilt,enn å gå rundt og være stupptrtt hele neste dag:)Så får tv være tv,den er der neste kveld oxo...

Skrevet

Her står vi opp kl 08.00. gubben står opp kl 6, men han peller seg ikke i seng noe før meg. Kl kan gjerne bli 01.00 også, men det er jo litt vel sent da man skal opp så tidlig.

Men i helgene er vi gjerne oppe lenger ja. Men kl 21 da. Det er tidlig det. hehe. Jeg var faktisk ikke klar over at så mange voksne la seg så tidlig som 21 tiden før jeg leste det her inne. Men altså det må der gjerne gjøre så lenge jeg slipper=)

hi

Skrevet

Kl 8 er jo ikke tidlig da,5-6tida er vi oppe. Sa da sier det jo seg selv at man må pelle seg i seng tidlig. Skulle vi sittet oppe til midnatt så tror jeg kvaliteten på arbeidet og humøret ville blitt uholdbart for både oss selv og de rundt.

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvordan samvitiggheten deres er. Ungene i seng halv 7.....tipper dere er hjemme 5 og får bare 1-2 VÅKENTIME med ungene før leggetid. Kunne aldri gjort slikt.

Skrevet

Fordi man er trøtt kanskje ???

Herregud, noen innlegg er så dustete at de ikke skulle kommet med her !

Skrevet

Legger meg 21.30 eller 22 00 som sent.. Men unga er jo i seng 1900 og 1930 (ikke alltid de sover, men i seng er de) så det blir jo et par timer for meg selv....Trener, dusjer og tar unna litt lekerydding og evt klesvask/rydding... Ser på TV mens jeg trener,- hvis ikke må jeg gjøre noe annet fornuftig,- så jeg trener hver ukedag jeg :o) Husarbeid er alternativet så da er valget lett :o)

Står opp o545 hver morgen... Samt gjerne opp en gang eller 5 på natta...

Skrevet

Det fine med å stå opp tidlig og det å begynne på jobb kl 7 er at man er ferdig kl 3, og hjemme ca kl 16, så får vi 3 timer med minste ungene før de skal legge seg,og 5timer med eldste, en dag i uka har jeg også fri og kan hente ungene enda tidligere, eller holde de minste hjemme.

Så vi får slett ikke lite tid sammen. Får en times tid alene også før vi tar kveld og så har vi helgene.

Skrevet

Er du helt dust HI?.. Er det ikke utrolig opplagt hvorfor folk legger seg tidlig da?

Du har tydeligvis ikke noe unge som våkner grytidlig..

Du får legge deg når du vil, jeg gir vel faen.

Uff

Skrevet

Vi legger oss gjerne rundt 22.00, rett og slett fordi vi må opp igjen 06.00, og ofte tidligere (av og til så tidlig som 5...). Her i huset bor det nemlig en liten morgenfugl.

Han er til sengs rundt 18.30, og vi har overhodet ikke dårlig samvittighet for det. Leverer han i barnehagen kl 9 på morgenen og henter han igjen kl 3. Dvs at vi har god tid til å være sammen med han både før og etter barnehagen. Å legge han senere er ikke aktuelt, rett og slett fordi han er stuptrøtt rundt 18.30.

Skrevet

Jeg sovner som regel på sofaen før kl.21, ukesdager som helger. Har et barn som har slitt med søvnvansker fra første dag, og nå for tida står vi opp kvart over 4-halv 5, og jeg er alene med henne frem til kl.18 hver dag, og når alt hun sover er en halvtime e.l på dagtid, så sier det seg selv at jeg ikke har mye å gå på utover kvelden. Det siste av energien min etter hun har lagt seg for kvelden, går med til å trene, etter det klarer jeg kanskje en halvtime en time med tv, så er det game over!

luksusdyr som sover til klokka 8 hver dag kan sikkert klare seg til klokka 01.00, men det gjør ikke jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...