Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 For 4 dager siden fikk jeg en positiv test, det endte med 7 stk tilsammen før jeg begynte å tro på at det var sant. Tingen er at jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei, og siden jeg bor i Kina for øyeblikket er det vanskelig å finne ut av det her. Jeg har bestilt fly hjem for sjekk, men er det mulighet å beregne ca ut når jeg ble gravid? Dessverre har jeg ikke hatt regelmessig mens, og kan ikke huske sist (en gang i januar). Har nå i 3-4 uker vært utrolig kvalm dagen lang, men har hele tiden trodd det var at kroppen ikke var vant til maten her nede. i ca 3 uker har jeg hatt smerter i magen (stikking på en måte, og at det "låser seg" når jeg strekker meg/hoster). Siste uken har jeg følt meg som en zombi, trøtt og slapp hele dagen. Hvor langt var dere da disse symtomene kom? Noen som husker?
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Gratulere med graviditeten!! Håper det var en positiv nyhet for deg! Det varierer veldig hvor langt man har kommet når slike ting inntreffer, derfor vanskelig å si! Noen blir kvalme nesten med en gang andre ikke før de er 2 mnd på vei, og sånn er det med det meste. på babyverden.no er det litt om symptomer og ca når, og en kalkulator for å se hvor langt du er på vei. Du kan jo kanskje lese litt der og prøve å gjette. Kan du se tilbake på sexlivet og utelukke noe tid de siste 3-4 mnd?! Skal jeg gjette vil jeg tro du er rundt 7 -8 uker kanskje?! Men en ultralyd er vel eneste måten å finne det ut når mens ikke er regelmessig og du ikke har anelse om når eggløsning var. Lykke til videre!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Tusen takk for svar. Og ja, det var en veldig positiv nyhet. Gleder meg som en unge på julaften (mannen er jo enda villere etter å ha ventet på dette i 8 år) ) Det er vanskelig å utelukke noe de siste mnd da sexlivet har vært helt normal (litt mer da jeg har vært mye sammen med mannen dette året, han hadde reise jobb til desember - 08). For 8 år siden var jeg gravid, mistet barnet da jeg var 11+5. Symtomene denne gangen er annerledes i forhold til da. Denne gangen er alt "svakere". Den gang slet jeg med sterke smerter i magen, store ømme pupper og oppkast. Jeg var 8 uker da jeg fant ut av det. Nå er jeg mer kvalm hele dagen, oppblåst fom fy.. hehe, og veldig følsom på lukter. Jeg skal gå inn å se på babyverden.no (takk for tipset), kanskje jeg kan gjette meg til et ca punkt, men jeg gjetter litt på 7-8 uker som du Selv lykke til. Er vel ikke lenge igjen på deg ser det ut som på nicket:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå