Gå til innhold

'Skulle vært 8 uker nå, men neida :( Trenger råd og tips!

tonebf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kjære deg

Uff, forferdelig situasjon du har havnet i. Føler veeeeldig med deg.

Men fikk du ikke noe særlig informasjon da du var der på onsdag? Ingen time på sykehus til utskraping??

Jeg opplevde nemlig akkurat det samme som deg for en uke siden. Hjertet hadde slutta å slå, det var helt uventa siden vi så hjertet to uker tidligere. Da fikk jeg time til utskraping et par dager senere. Slapp derfor smertefulle blødninger som du sitter med nå stakkars..

Du bør nok ringe lege ja! Ihvertfall for å høre hva de sier. Jeg regner vel med at kroppen din støter forsteret fra seg på egenhånd nå, men jeg syns nå virkelig du skulle fått utskraping med en gang, så du slapp å liksom vente på at noe skulle skje. Det var det legen sa til meg; at kroppen kommer til å ordne opp selv, men vi vet ikke når det skjer og det skal man slippe å gå og vente på. Derfor time på sykehuset.

Håper de verste fysiske smertene er over for deg.

Stor klem

Hei,

jeg har akkurat opplevd det samme som deg og vet hvor redd o bekymret du er. Ring legen din du for å få resept på smertestillende tabeletter, fordi det gjør vondt. Det gjorde det i hvert fall for meg. Jeg var sikker på at min siste time var kommet, så vondt gjorde det.

Jeg var hos legen, det var dessverre ingenting de kunne gjøre, men jeg fikk sterke smertestillende for å døyve de værst smertene.

Håper det ordner seg for deg, og at du ikke har smerter lengre

Varm klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...