*toppris* Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 noen her som har brukt det en stund? hva var den/de første forandringene du merket? hva blander du det med? *skal kjøpe i morgen pga utroooolig mye håravfall etter jeg ble gravid igjen...
AmandaM Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Har også lyst å begynne å inkludere ølgjær i kostholdet mitt, men syns det lukter sååå utrolig ringt!! jeg har sett det i brød oppskrifter kun. Så vist noen har noe tips/oppskrifter om hvordan effektivt skule det i kostholdet hadde det vært kult ja..
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 jeg blander det ut i vann, holder meg for nesa og svelger unna, og skyller ned ettersmaken med nypresset juice eller brus ;-p Gjør det enkelt! Fullt av vitaminer er det også, så å ta det helt rent er vel det beste. Smaken venner du deg til etter hvert :-)))
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 æ har brukt ølgjær i tabelett form det får du på helsekosten, de lokta pyton men e jo fort å svelg de, æ fikk tykkere mere glansfult hår og sterkere negla,
hilrob Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 jeg bruker ølgjær i pilleform, ølgjær pulver er pyyton;) jeg merker fort forskjell på hvertfall håret, føler nesten det blir tykkere etter noen uker..hehe
*toppris* Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2009 tar dere da morgen og kveld? noen bivirkninger?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 på boksen min står det 4 tabeletter om dagen...jeg syns det er rufult ye så jeg deler det opp 2 morgen og 2 kveld, jeg har ikke merket noen bivirkninger nei, det er jo B-vitamin
AmandaM Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 pulveret er mye billigere da! Så liker jeg å inkludere ting i maten! tar så mange tabletter fra før!
Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Men jeg har forstått det slik i helsekostbutikken jeg bruker å handle i, at det ikke går ann å få tak i ølgjær i tablettform lengre?? Noen tips om hvilke butikker som kan føre det, og hva heter disse ølgjær- tablettene??... :-)
hilrob Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 B-pluss ølgjær. de hadde bare pulver i helse butikken sist jeg var der og, men jeg fant tabletter på vita butikk faktisk=)
*toppris* Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2009 usja, pulveret smaker driiiit!!! blandet med juice, prøvd å holde for nesa osv... men bare stanken.. usj... nei må se om jeg får tak i tabletter ja... usja... brekker meg jo:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå