Gå til innhold

Reisetrilen breeze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Titanium Breeze - og er kjempefornøyd! Lett og hendig, enkel å legge sammen. Vi har hatt den med på fly - sendt som bagasje - og det taklet den fint (føger med eget reisetrekk).

Den kan legges ned i ryggen og snuppa sover godt i den. Grei handlekurv under. Vi har ikke hatt noen andre så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag - men så langt er vi fornøyd! Og prisen er jo ikke så gal heller...

Jeg kjøpte den brukt på nettet. Er egentlig veldig fornøyd med trilla, men jeg har klart å knekke feste på kalesjen, og det IRRITERER meg sånn. Trilla er veldig god da, så er egentlgi veldig usikker på om jeg gidder kjøpe en annen, siden jeg ikke får igjen noe for den jeg har. Men... Den er også litt stor sammenlagt, men er utrolig stødig. Nei nå er jeg usikker igjen kjenner jeg. Og to reisetriller kan jeg jo ikke ha. Dessuten er den litt kul til jenta mi, iom den er rød....

jeg har også stått mellom breeze, simo 485/7 og en mer paraplyaktig trille; Cybex Onyx. Tror jeg har landet på cybexen, jeg.

Simoen blir for mye vogn til at jeg kan slippe unna med den i tillegg til mistralen hos min kjære. Breeze.. tja. vil ha noe veldig lite og greit har jeg fiunnet ut, når jeg nå enn bare får kjøpe én vogn til. En som er kjempesuperduper lett så jeg ikke angrer når vesla er 2,5 år og ikke orrrrker å gå mer mamma buhuuu!!!

Annonse

Syns breeze ser litt "speisa" ut jeg. Menmen, godt vi er forskjellige, ellers måtte vi sloss om de samme bruktvognene støtt;)

Cybex veier 6,8 eller 6,9 kg, vet ikke hva breeze veier jeg?

Har alltid vært skeptisk til paraplytriller, men denne har ihvertfall demping på bakhjulene og kalesje og kan få fotpose til den også, så jeg prøver!

Den kommer vel i posten innen fredag, skal gi tilbakemelding da!

Jeg var og tittet på den på butikken i dag. Litt av et styr, jeg ringte de og spurte om de hadde den inne men nei det hadde de ikke. SIden jeg hadde et annet ærend på senteret så stakk jeg selvsagt innom, og hva annet enn en knall grønn breeze gliste mot meg? Jo da, den var kommet inn lørdag.. Men jeg ble litt skuffetjeg. Kalosjen var ikke slik jeg så for meg, så nå legger jeg trille bytte på is, i alle fall noen dager.... hihi

Hva synes dere som har breeze om kalosjen`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...