Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nytter jo ikke å søke etter innlegg lenger...

Frustrerende om du prøver å følge en debatt eller lese en om igjen uten å være innom hver dag. Så mange innlegg som blir skrevet her i døgnet er det vanskelig å lete etter innlegg fra noen dager siden, og om man søker etter dem er det forsvunnet for lengst, og erstattet med innlegg fra 2007 osv. Tragisk!

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har nå kommet til at jeg bortimot driter i om sidene modereres, bare de ialle fall er navigerbare og det er mulig å søke og få opp ting i kronologisk orden. Hvis dere virkelig lurer på hvorfor så søk på nicket mitt og se hva som skjer.

Alle treff på "sug lut" er relevante om det er det jeg søker på, men alle treff er ikke LIKE relevante om jeg vil se om noen har skrevet til eller om meg. Det er pr nå 12053 treff på nicket mitt, men sjansen for at jeg blar gjennom for å finne et fra de siste dagene er minimal.

Innlegg fra 2006-2008 er ikke like relevante som de fra forrige uke eller forrige mnd da...

Og OM jeg var interessert i et veldig gammelt innlegg er det mye enklere å bla seg tilbake etter dato, ikke lese gjennom 184 sider med gamle innlegg.

Håper Ez kan fikse dette!

Annonse

• 2 uker senere...

De gir blaffen da det fristet mest med sommerferie tydligvis.

Andre arbeider som hadde vært like tafatte i jobben sin hadde fått sparken for lengst.

Men Dib er som i bakvendtland, her kan alt gå an....

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...