Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Denne gangen gikk det bare 15 min fra lille jenta fikk på seg sin fine, usannsynlig dyre, deilige ullpysjamas før hun sølte BLÅBÆRSAFT på den. Det har hun gjort på alle sine ullklær. Siden jeg ikke vet eller klarer å få bort disse flekkene så går hun rundt som en flekktyfus hver eneste dag. Det merkelige er jo at hun klarer å søle på de den aller første gangen hun har de på seg. Denne gangen var det søstra som hadde magetrøbbel og drakk blåbærsaft som den lille fikk tak i. FY ÆSJ altså!!!!! Hadde gledet meg til å se henne for en gangs skyld flekkfri. Å så på pysjen da??? SUKK!
Vinden blåser Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 hehe..flere som ikke liker å være ren altså? kjenner til det fenomenet..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Huff! Men du får trøste deg med at det ikke er så mange som skal se henne i pysjen da, og den er sikkert like deilig selv om det er litt flekker på den:)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Har du forsøkt gallesåpe på flekkene? Den såpen er blitt min nye venn:)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Har forsøkt det og den tar mye, men ikke blåbærsaft. Av en eller annen grunn bleker de ikke disse flekkene en gang! Har både i vasken å på selve flekkene.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har såpestykke som jeg gnir på våte flekker. Har tatt selv gamle flekker her. Ikke alt blir borte av de gamle sef, men det hadde jeg ikke forventet heller. Ulltøy med flekker er noe dritt så skjønner at du blir lei.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Her jeg bor har de bare flytende galle såpe. Kanskje jeg skulle prøve et annet merke ja. Skal se etter når jeg er i byen. Har jo hele tiden syntes at den galle såpa var oppskrytt, men kanskje jeg bare har feil merke.
Herkules Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Det sa hun jo høyere opp, men hva er gallesåpe? Jeg hr en sitronsåpe som tar mye i alle fall, såpestykke om jeg gnir på.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 Det er flekkfjerningssåpe for ull som ikke sliter på ullfibrene. Jeg har en jeg har kjøpt på nøstebarn som da inneholder: kokos- og palmekjerneolje, galleekstrakt, melkesyre og vann. Sitronsåpen sliter den på ullfibrene? Hvor får man tak i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå