ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. mars 2009 #1 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilken farge/modell har du, eller har du lyst på??? Etter masse om og men, har jeg funnet ut at av alle bagene jeg kunne velge mellom (mykbag, varioplus, fashionbag) så har valget fallt på fashionbagen. Først og fremst pga komforten til babyen, men andre grunner også. Jeg har faktisk brukt ca 2 mnd på å bestemme meg!!!! og så var det å bestemme fargen da:P hehe, akkurat nå har jeg mest lyst på den svarte. Sportsdelen vår er den brune flower fashion 2008 modellen, bare med brunt tøystykke på baksiden i kalesjen i stedet for blåblomstret mønster. Så det er bare på toppen av kalesjen det er blåblomstret, pluss på sittedelen. Vognen ble iallefall mye finere og "roligere" når det var litt mere brunt ensfarget stoff enn blåblomstret stoff. Og synes at denne versjonen er finere enn den som er helt brun Grunnen til at jeg plutselig har lyst på svart bag nå, er først og fremst fordi at med fashionbag, kan jeg jo velge en helt annen farge, siden den bare skal "matche" understellet og ikke den brune og blåe sportsdelen. Står jo dermed fritt for å velge farge fint å variere, så vi får på en måte to forskjellige vogner. Svart, fordi, de blir ikke like lett skittent (og herregud, det er små barnefingermerker på stort sett alt vi eier for tiden, 1 1/2 åringen er blitt litt grisete nemmelig:)))) svart passer til både gutt og jente, mtp et salg av bagen når gutten vokser ut av den. Svart går vel ikke lite lett av moten.. eneste jeg tenkte på var at det kan bli ganske varmt i en svart bag på sommeren?? men kanskje ikke? men igjen, hvilken farge har du /ønsker du, og hvorfor?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139887764-hvilken-teutonia-fashionbag-er-den-fineste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliogjuleprinsesse Skrevet 29. mars 2009 #2 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg hadde brun fashionbag, men kunne jeg valgt om igjen ville jeg valgt alt svart (for å matche understellet bedre) og jeg ville ikke valgt noen av bagtypene du nevner, men jeg ville valgt den siste varianten... Det står godt bilde av den på ping pong og teutonia sine sider. Grunnen er at den bagen er litt større... Men, om du fortsat går for fashion bag, da ville jeg nok valgt svart med beige innside.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139887764-hvilken-teutonia-fashionbag-er-den-fineste/#findComment-139888053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå