Gå til innhold

ønsk meg lykke til i morgen

Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her er oppdateringen folkens.

Jeg satt i gangen med så og si hjerteinfarkt. Jeg hadde det HELT forferdelig. jeg sa til han at det er rett før jeg reiser hjem nå, orker ikke mer negative settninger ut av munnene til legene.

jeg satte meg ned i stolen hans, hjerte var i ferd med å poppe ut. Turte ikke se på skjermen. Så sier han"men alt ser jo bra ut jo". han var like sjokket som meg. han hadde visst ikek ventet at det var som det skulle, for dette var jo et mirakel uten like. SLår herte var det første jeg sa, ja, det gjør det sa han da. Da orket jeg å se på skjermen. den lille babyen min var 3 mm, og hjertet banket.

Jeg er i sjokket, jeg klarer ikke tro det. han sa at det var ca 95% sjanse for at det skulle gå bra for meg nå. Da sa jeg at det er første gang disse prosentene har vert på min side, for de er ALLTID MOT meg.

jeg er sykemeldt i 2 uker til, da skal jeg på ny UL. jeg skal fortsette med alle medisiner utenom prednisolon. Futtigrisen for en dag. jeg såvnet i bilen ettterpå, var så sliten så sliten. har nesten ikke såvet i natt for jeg har vert så redd

Annonse

Det var fantastisk å høre at alt var fint på ultralyden! :) Tårene rant når jeg leste dette i går, men hadde ikke tid til å svare da. Er det noen jeg unner dette så må det være deg.

Godt at undrenes tid ikke er forbi!! ;)

Lykke til!

Klem

Tusen takk alle sammen. det var en fantastisk opplevelse. er rart å tenke på at inni meg ligger ett lite hjerte å banker nå. Det er så fantastisk at jeg klarer nesten ikke å fordøye det. litt mindre enn 6 uker igjen nå, da er jeg over en forferdelige 12 ukers grensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...