Gå til innhold

Kombinasjon til Teutonia Prestige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg hadde jeg bare kjøpt forlenger til sportsinnsatsen slik at jeg kunne bruke den som en slags dypvogn. Men du er kanskje helt bestemt på at du vil ha en ny? Bare tenker at det er dumt å kjøpe ny bagvogn siden han uansett kommer til å vokse ut av den ila få mnd..

Enig med at sportsvognsforleger er et must på teutonia! Jeg synes det er supert på min spirit :-)

Men om du vil ha en vogn i tillegg foreslår jeg en spirit, så kan du ha forlengeren på begge vognene ;-)

Du vil helt sikkert uansett ha en vogn med ungen mot deg... Om du vil ha en mindre type vogn foreslår jeg tfk buggster s.....

Takker for svar:)

Har nok litt lyst på en vogn i tillegg ja. Tror egentlig jeg skal klare å bruke baggen til rundt 5-6 måneders alder. Så har jeg allerede tenkt på det med forlenger hvis jeg synes det blir for åpent i prestigen. Men hadde egentlig tenkt å beholde prestigen, og kjøpe en ekstra sportsvogn til sommeren.

Flere tips?

Vi brukte fashionbagen til vår baby var ca 7 mnd og hun er født i juli. Ble trangt pga pose, og ikke minst litt farlig da hun satte seg opp....

Men... hva slags vogn er du ute etter?

Dersom jeg hadde hatt en prestige tror jeg at jeg kunne tenkt meg en nett vogn til bybruk i tillegg. Men kommer jo an på hvor mye du vil legge i vogn også. Tror jeg ville sett på enten en spirit eller en vogn med små hjul fremme. Full liggestilling og at den blir liten sammenlagt. Selv liker jeg teutonia lambda ;-) Synes den ser litt kul ut.

Liker også simo sin lille (reise)trille, men tror ikke man kan ha barnet vendt mot seg i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...