Gå til innhold

Hvor mange flaskemødre er vi her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært morsomt å sett hvor mange vi er her.

Synes det var mer aktivitet da jeg fikk min første datter. Nå er ikke jeg den som trenger mest info om flaskingen siden jeg har gjort det en gang før. Men er innom veldig ofte for å se om noen trenger tips og for å dele litt erfaringer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så veldig mye aktivitet her nei.

Det er jo endel flaskematings-spørsmål på småtroll også.

Men jeg er nå her ihvertfall :)

Har gitt mme til datteren min siden hun var ca 4 uker.

Skrevet

Hepp!

Spurte en gang på småtroll hvor mange som flasket, og det var overraskende mange.

Skrevet

Jeg gir flaske til min datter etter anbefaling fra helsesøster. Har en gutt fra før som er fullammet, så jeg synes det er en del styr... Og har masse spørsmål. Bl a hvor lenge må man koke på de flaskene. Ho er nu 4 mnd gammel og har fått fra flaske siden ho var ca 3-4 uker gammel-

Skrevet

Jeg fullflasker!

: )

Skrevet

Flaske o hoi!

Begge mine to barn har vært/er flaskebarn :)

Skrevet

Fullflaske :-)

Mer aktivitet på småtroll ja ;-)

Skrevet

Fullflasker her også, har ei datter på snart tre måneder.

Skrevet

Jeg har også et lite flaskebarn på 6 uker:) Det vil si at jeg prøver å pumpe meg fortsatt, og gir det på flaske, men stort sett går det i MME.Jeg har aldri klart å få nok melk til henne, til tross for hard innsats.

Hvilken erstatning bruker dere? Jeg gir Nan.

Skrevet

Delammet pga for lite melk til han var 3 og en halv måned. Bare flaske etter dette pga medisiner jeg tar.

Har prøvd Nan, Hipp og Collett. Collett fungerer best for gutten vår.

Skrevet

Her går det også i Nan:) Fungerer veldig fint her. :)

Skrevet

jeg har gitt flaske siden gabriel var 2uker. han får nutramigen.

Skrevet

Flaskebaby i huset her også! Han er 3 uker, og nyter livet med Collett! :)

Skrevet

Delammer og gir Collett i tillegg på kvelden. Han suger så sinnsykt hardt på kvelden, sikkert fordi det ikke kommer nok melk ut. Så livet har blitt veldig mye bedre etter at jeg introduserte flasken! :)

Skrevet

jeg har ei som har fått flaske fra dag 2 i livet sitt.

født med alt for stramt tungebånd, klarte ikke melke brystet.

er supert å ha et flaskebarn!

har ammet de to andre i 4.5 mnder og 11 mnder:-)

bruker hipp:-)

Skrevet

Jeg har også en som bare får flaske. Hun fikk morsmelk til hun var 3 uker, da var det slutt på amming for denne gang...

Skrevet

Hei hei:) denne gangen delammer jeg, vesla får flaske om kvelden (og gud så deilig, hun sover som en stein etterpå:) ), grunnet litt for lite melk i puppene + ikke den største vektoppgangen. Kan legge til at førstemann var fulltids flaskeunge fra han var 1 mnd. Så litt erfaring har jeg jo fra før da. :)

Skrevet

Kan legge til at det går i NAN her i huset.

Skrevet

Delpumper fortsatt etter tre måneder, men nå er det straks slutt på melken til mor, så vi er veldig snart fulltids mme foreldre.

Skal innrømme at jeg er temmelig lei pumpen, så nå gleder jeg meg faktisk til å legge den vekk! Jeg har vært veldig lei meg for at ammingen ikke gikk, men nå har jeg godtatt at slik ble det, og er stolt flaskemamma til lille som synes Hipp er kjempegodt:)

Skrevet

Har tvillingjenter på straks 6mnd som er blitt fullflaska fra de var 2,5mnd gamle. Har brukt NAN, HIPP og Collett, nå er begge på NAN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...