Gå til innhold

Teutonia eller TFK?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teutonia? fordi sportsdelen på tfk er vendt fra deg, og du kan ikke ha øyenkontakt med babyen din når den vokser ut av bagen

(men har tfk sin 2009 modell kanskje endret på dette? at man kan ha sportsdelen vendt begge veier?? lurer på om jeg har lest det noe sted, men er ikke helt sikker altså)

ellers, synes jeg teutonia ser finere ut, litt "nettere" på et vis

Jeg liker bagdelen på tfk vognene, men synes sportsdelen er stygg/rar. For det første er den som med oth, ikke mulig å rett skikkelig opp i ryggen, så mange barn som VIL sitte og ikke halvligge, blir sittende uten ryggstøtte, fordi de lener seg frem/opp

Har TFK og den er absolutt rett i ryggen, ikke noe problem med sittestillingen der nei.

Ellers hadde jeg valgt TFK fordi den er finere, lettere, har bedre hjul, har større sittedel, mer pustende sittedel, blir mindre sammenslått og har flere hendige smålommer.

Hvis ikke pengene spiller rolle hadde jeg helt klart gått for den nye TFK, den har stor babybag, en sportsvogndel som kan vendes begge veier som passer til ca 18 måneder og etter dette et framovervedt sportsvognsete som varer vognperioden ut. Tror ikke du finner romsligere og mer funksjonell trehjuling. På den nye modellen kan du også bytte framhjulet og velge mellom svingbart stort, fast stort og lite svingbart hjul...

Annonse

Du behøver ikke å kjøpe den nye modellen av TFK heller, den nye babybagen Multi X passer til gamle TFK Joggster Twist osv også. Bagen koster i Tyskland ca 178, eur. Den kan gjøres om til et vendbart sportsvognsete etter at du slutter med babybag.

http://www.baby-bubu.de/epages/61595679.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61595679/Products/%22T-54/00%22/SubProducts/%22T-54/00-CSL%22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...