www.karibienshule.blogg.no Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Hei! Vi kjøpte sterilisator fra Infanti på Rudo (billigversjon av avent - flaskene er hvertfall samme str). Uansett, vi har klart å tulle vekk bruksanvisningen! Tenkte vi skulle prøve den nå, siden snupp får flaske iblant... Men - hvor lenge skal den stå i mikroen? Og på hvilken effekt osv... Kort og godt - bruksanvisning noen??? Takk...
Gardinia Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Vi har Fisher Price sin. Der skal den ha 2 dl vann oppi den. Full effekt i 5 minutter, eller 8 minutter etter hvor mange watt microen har. Vår er eldgammel og går bare til 750 watt, så vi kjører den i 8 minutter. Pass på at du ikke tar i den etterpå, men åpne døren og la den kjøle seg litt ned. Dampen som kommer ut når du åpner er glohet, så ikke ha ansiktet over.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har den fra avent. Der skal det være 200ml vann, og i vår micro som er på 1500w har jeg den i 3,5 minutter.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2009 Aha, takk for svar! Vår ikke eldgamle er visst bare på 800w påstår sambo...så da går vi for 8 min da! Lurer også på hva dere putter i mikrosterilisatoren? Smokker, flasker, brystpumpe, via-beger???
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Ja, jeg putter flasker, smokker avent pulverdispenser oppi der. Alt jeg ellers ville kokt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå