Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Vi har et kjempegodt sexliv! Vi er fullstendig trygge på hverandre, og har ingen hemninger. Tør å foreslå nye ting- men tør også å si nei. Vi kjenner hverandres bevegelser og lyder godt nok til å vite hvordan, hva, hvor lenge osv. Dessuten holder han passelig lenge før han kommer, og vet å tilfredstille meg før eller etterpå - for jeg får aldri orgasme av samleiet! I seg selv er jo ikke dét et nytt fenomen- mange kvinner oppnår aldri orgasme av samleie ene og alene. Men jeg har fått orgasme med begge mine ex'er. Med førstemann fikk jeg det ofte. Med andremann fikk jeg det sjeldnere- men likevel ofte nok til at det var langt ifra tilfeldigheter. Og nå, med tredjemann, har jeg etter over ett år fremdeles ikke fått orgasme! Skjønner virkelig ikke dette! Jeg stresset overhodet ikke med dette før etter endel måneder. Da gikk det opp for meg at jeg fremdeles ikke hadde fått vaginal orgasme! Ikke bare hadde vi forsøkt utallige stillinger, men han hadde også forsøkt å stimulere med fingrene, mange ganger! Og jeg fortalte ham ikke noe om dette før etter at det hadde gått opp for meg. (Og da kun fordi det begynte å stresse meg en periode,- noe han merket på meg.) Hva skjer? Hva kan dette skyldes? Noen som har opplevd noe lignende? Tror du det er fysisk eller psykisk betinget? Synes seriøst dette er utrolig merkelig...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hadde virkelig satt stor pris på det dersom noen ville svare meg! Dette forundrer meg mer enn det irriterer eller deprimerer meg, men jeg ønsker like fullt en mulig forklaring på hva som skjer. Har forresten en teori, eller en tilleggsopplysning, som er det eneste jeg selv kan tenke meg kan ha noe med saken å gjøre. Men det har jeg ikke tenkt å avsløre før jeg eventuellt får svar som kan indikere at jeg har rett.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Har han liten tiss? Jeg har fått vaginal orgasme med alle mine partnere. Noen har vært store, andre mer normale når det gjelder utstyr. Kan det ha noe med før og etter fødsel å gjøre? Jeg får lettere vagnial orgasme nå etter at jeg har født barn enn jeg gjorde før, selv om jeg fikk det før også. Kan det ha noe med det å gjøre? At det for meg er blitt mer følsomt, men kanskje omvendt for deg? Har han prøvd stillinger der han treffer g-punktet godt?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 får heller aldri vaginal orgasme, har ikke fått d m noen ekser heller..tar gjerne imot tips!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 hei på deg.. jeg tror du sliter litt som jeg gjör... for at jeg skal få orgasme så må jeg tilleggs stimuleres.. men det er först med med denne mannen jeg har i dag som jeg klarer å få orgasme og jeg har begyent nå etter ett år og få orgasme ozo uten stimmuli... hvorfor noen sliter med å få orgasme tror jeg at det kommer av tryggheten ... selv om man föler seg trygg osv mentalt så tror jeg i allefall at det kan ligge ett annet sted i kroppen. nå vet jo ikke jeg hvor lenge dere har värt sammen ..men sånn jeg kjenner meg selv så har det ligget i mere det og bli kjent enda mere med kroppen til hvärander.. å fortid har oxo noe å si på evt miss bruk seksuell debutering osv osv.... vet ikke om du ble noe klokere av mitt svar.. men ta tiden til hjelp og nyt hverandre...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Han har helt gjennomsnittlig stor penis. Det kan ikke ha noe med før/etter fødsel å gjøre, for det er ikke han som er far til barna. Vi har forsøkt alle mulige stillinger. HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Vi har vært sammen i litt over 1 år, og jeg føler meg virkelig trygg på ham. På alle måter, ikke bare seksuellt! Hadde jeg aldri fått vaginal orgasme tidligere, hadde jeg forstått dette lettere. Men jeg har jo, som sagt, fått orgasme hyppig med begge mine ex'er. Vi nyter heldigvis hverandre, og helt ærlig så bryr det meg egentlig fint lite om jeg får vaginalorgasme eller ei. Har uansett verdens beste sexliv, og kunne ikke tenkt meg å bytte det ut for noe som helst- ei heller vaginale orgasmer! Men spørsmålet om hvorfor dette skjer, er et spørsmål jeg aller helst ikke vil la forbli ubesvart... HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 har du sökt på nettet ??? her sto det i ett blad for ikke lenge siden hvordan man skulle få forskjellige orgasmer... skal jeg hente det og skrive oppskriften inn? bor i sverige så dere har ikke det bladet i norge....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 ups nå tok jeg venn over hodet her..hihi i dette bladet så står det 8 forskjellige orgasme typer..men kan vi putte den under 1. "elsker deg" orgasme. 2.smyg orgasme? 3.den kraftfulla? 4.klitiris orgasme? 5.g-pungt orgasme?. 6.fonteneorgasmen? 7.multipla orgasme? 8.öyeblikks orgasme? velg og jeg skal skrive evt det det står her ....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Hjelpes.... mener du det? Ville du skrive det inn her for meg? Hadde vært helt supert isåfall! Men bare hvis du virkelig gidder - vil ikke på noen som helst måte at du skal ha masse bry pga meg! Men tusen, tusen takk dersom du vil gjøre det!! HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 ja jeg kan skrive det inn men som du ser er det mange å velge i og to sider med den slags info foran meg her nå.. men hvem tror du at det kan gå undre på det du lurer på da? kansje litt mye og skrive to sider her ..hihi klart jeg gjör det for en som deg =)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #13 Skrevet 29. mars 2009 oi... jaja... huff.. litt kjapp på å trykke på knappen der...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #14 Skrevet 29. mars 2009 Som gynekologen på The doctors sa. Det er ikke noe som heter vaginal orgasme. Alt bunner i klitoris som faktisk er lenger enn de fleste tror. En orgasme er en orgasme, er en orgasme..De kan variere i intensitet, varighet og antall, men det er uansett en orgasme. Er ikke det godt nok?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #15 Skrevet 29. mars 2009 Greit nok, så heter det kanskje ikke vaginal orgasme. Men den oppnås gjennom stimulering i vagina. Ikke ved direkte stimulering av klitoris! Uansett hva det heter, så oppnåes den på en viss måte- en måte som tidligere har gitt meg orgasme! Men som ikke lenger gjør det.. av en eller annen merkelig grunn!!! HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #16 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har fått orgasme under samleie uten ekstra stimuli med alle kjærestene jeg har hatt. Med mannen får jeg det hver gang både før og etter ungefødsler. Passer på å gni meg godt mot skaftet på hans penis hver gang han lar den gli ut og inn. Eller når jeg sitter oppå kan jeg dirigere meg selv slik jeg vil. Vet jeg har vært heldig sånn sett.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #17 Skrevet 29. mars 2009 her kommer oppskriften på nr 5=) g-punktet är ett känsligt området som ligger mellan urinröret och den övere delen av slidans främre vägg. denna erogena zon är liten och kan vara svår att hitta,men är väl värd att försöka finna-när den stimuleras kan den ge kraftfulla orgasmer. nyckelord: tryck!!! när det handlar om g-punkten behöver du vära betydelig mer hårdhänt än väd du kan vära med klitoris. om inte din partner har en väldigt böjlig penis kan denna mystiska punkt vara lite svår att nå. testa med fingrarna istället så känner ni båda när han kommer rätt. eftersom g-punktet ligger ganska nära urinblåsan kan du känna dig lite kissnödig i början,men det går över. för att vara på den säkra sidan kan det dock vara skönt att gå på toan innan ni börjar så du kan utesluta möjligheten att du börjar kissa och istället slappna av maximalt. orgasmen kännas annorlunda än klitoris orgasm.. djupare och lite mer intim. det tar ofta längre tid att få orgasm genom g punktstimmulans,så ta det lungt och låt tiden gå. du kommer inte att ångra dig... håper det går bra å få den på svensk... lycka till....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #18 Skrevet 29. mars 2009 Tusen takk!! Ingen problem at det står på svensk, skjønte hvert ord! Så snill du er! HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #19 Skrevet 29. mars 2009 Tror jeg må skille meg ut. Jeg kan få 7 forskjellige orgasmer. Og jeg er en helt vanlig og beskjeden jente.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #20 Skrevet 30. mars 2009 bare hyggelig ..du får holde meg oppdaterad om hur det gick då(",) kram kram
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #21 Skrevet 30. mars 2009 Og hvordan får du disse orgasmene da? Hvor blir du stimulert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå